Het is mijn mening. Jouw mening is kennelijk dat hij de Nobelprijs voor literatuur verdient. Van mij mag je maar het pleit niet voor jouw vermeende literaire inzicht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou heb je het over een programma, mijn opmerking ging over jouw opmerking “matige schrijver”. Wie ben jij dat je iemand een matige schrijver mag noemen. Da’s jouw (on)bescheiden mening wasr heel veel mensen het niet mee eens zijn.
Nee, een criticus met een weldoordachte mening. Ik ben in ieder geval geen blinde idolaat die alles aan dit programma fantastisch vindt.quote:
Dat is niemand die hier post.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:49 schreef Pixelman het volgende:
Nee, een criticus met een weldoordachte mening. Ik ben in ieder geval geen blinde idolaat die alles aan dit programma fantastisch vindt.
Ik kijk wel uit naar Kaag. Je kunt je zo heer-lijk ergeren aan haar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:49 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Nee, een criticus met een weldoordachte mening. Ik ben in ieder geval geen blinde idolaat die alles aan dit programma fantastisch vindt.
Sorry maar ik ben te rationeel ingesteld. Progressieve mensen drie uur lang aanhoren met hun stompzinnige overtuigingen is voor mij niet te doen. Maar ik ben wel benieuwd naar je verslag van deze martelgang.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:54 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar Kaag. Je kunt je zo heer-lijk ergeren aan haar.
Benieuwd hoe haar hautaine zalvende geleuter over medemenselijkheid samengaat met 'wie zijn die mensen', maar dat zal uiteraard niet aan de orde komen.
Het lijkt erop dat jij "knetterrechts" en/of "knetterconservatief" bent en het programma te links en/of te "progressief" vindt en dat je het daarom niks vindt. Prima, niet kijken dan, maar dat zegt over de kwaliteit van het programma natuurlijk helemaal niks.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:00 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Vreemd, je verwart (voor jou) onwelgevallige meningen met trollen.
Wat ooit gold als het ultieme diepte-interview voelt steeds vaker als een uitgesponnen oefening in elitair navelstaren. De verstikkende voorkeur voor de vertrouwde culturele elite van gesubsidieerde schrijvers, filosofen en toneelregisseurs zorgt voor gesprekken vol hoogdravend jargon waarin de aansluiting met de werkelijkheid ver te zoeken is. Dat gebrek aan scherpte en teveel aan woke-denken sijpelt door in de interviews zelf. Waar presentatoren een gast vroeger stevig aan de tand voelden, is het gesprek verworden tot een avondje welwillend knikken. Schurende vragen worden omwille van de goede sfeer ontweken wat de uitzending tot een goedgekeurde PR-show maakt. Ook de gekozen tv- en filmfragmenten bieden zelden nog verrassing want gasten kiezen steevast voor veilige klassiekers of abstracte kunst om vooral intellectueel over te komen. Gecombineerd met een marathonlengte van drie uur live-televisie zonder visuele variatie vervalt het programma in een lome zit waarbij trage televisie al te makkelijk wordt verward met echte diepgang. Zo blijft er zonder inhoudelijke durf vooral een pretentieus onderonsje over.
Ik ben blij dat dit programma verdwijnt want elitaire TV is ondemocratisch, veel te woke en vooral knetterlinks. En in een land dat met de dag rechtser wordt ("alle grenzen dicht", "de islam is iets verschrikkelijks" en "lang leve de staat Israël) kunnen we dat echt niet langer tolereren.
Dat laatste is echt op niemand hier van toepassingquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:49 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor, ik ga het terugkijken. En dan in fases want in één stuk is mij ook te lang.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:05 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben te rationeel ingesteld. Progressieve mensen drie uur lang aanhoren met hun stompzinnige overtuigingen is voor mij niet te doen. Maar ik ben wel benieuwd naar je verslag van deze martelgang.
Denk dat het een betere vraag is of hij ooit een boek gelezen heeft. Wanneer hij meer dan 4-5 zinnen achter elkaar post is het een copy-post uit AIquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is niemand die hier post.
Maar jij geeft nog steeds geen onderbouwde reactie over de in jouw ogen 'matige schrijver.' Waarop baseer je dat? Heb je al zijn boeken gelezen?
Een nog betere vraag is of jij in staat bent een coherente mening te formuleren over een waanzinnig slecht TV-programma? Ik vermoed van niet, gezien je inhoudelijk armoedige postgeschiedenis en getrol op fok.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Denk dat het een betere vraag is of hij ooit een boek gelezen heeft. Wanneer hij meer dan 4-5 zinnen achter elkaar post is het een copy-post uit AI
En wie ben jij dan wel? De nieuwe Angela de Jong?quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:46 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Een nog betere vraag is of jij in staat bent een coherente mening te formuleren over een waanzinnig slecht TV-programma? Ik vermoed van niet, gezien je inhoudelijk armoedige postgeschiedenis en getrol op fok.
In tegenstelling tot Angela, die clicks genereert voor het AD met haar monosynaptische stukjesquote:Op zondag 23 augustus 2026 10:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En wie ben jij dan wel? De nieuwe Angela de Jong?
Dat jij van mening bent dat het een slecht programma is wil nog niet zeggen dát het een slecht programma is. Da’s alleen maar jouw mening (die er weinig toe doet)
Goed idee. Kijk uit waar Sigrid Kaag vanavond mee komtquote:Op zondag 23 augustus 2026 11:52 schreef golfer het volgende:
Ik stel voor om die trol verder te negeren en het verder inhoudelijk over het programma te hebben.
Palestijnen schat ik zo.quote:Op zondag 23 augustus 2026 12:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Goed idee. Kijk uit waar Sigrid Kaag vanavond mee komt
Ik ook niet eigenlijk..quote:
Ik lees hier over dit programma allemaal positieve meningen die er ook niet toe doen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En wie ben jij dan wel? De nieuwe Angela de Jong?
Dat jij van mening bent dat het een slecht programma is wil nog niet zeggen dát het een slecht programma is. Da’s alleen maar jouw mening (die er weinig toe doet)
Dat valt wel mee, hoor. Heb je al iets vervangend gevonden? Heeft SBS6 wat meer van jouw gading?quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:28 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik lees hier over dit programma allemaal positieve meningen die er ook niet toe doen.
Nee, ik stream. Momenteel Boardwalk Empire op HBO Max. En jij? Theo en Thea op YouTube?quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, hoor. Heb je al iets vervangend gevonden? Heeft SBS6 wat meer van jouw gading?
Nee dit en vraag mij dan weer af of Kaag daar een stukje van laat zien.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:40 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Nee, ik stream. Momenteel Boardwalk Empire op HBO Max. En jij? Theo en Thea op YouTube?
Uitstekende keuze.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:19 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik sla niet graag een aflevering over, maar die van vanavond zonder twijfel.
Ik verwacht dan ook geen hoge kijkcijfers, Kaag heeft geen gunfactor meer. Heb er ooit op gestemd, oeps.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:19 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik sla niet graag een aflevering over, maar die van vanavond zonder twijfel.
Ik verwacht een dramatische maar symbolische val van de kijkcijfers.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook geen hoge kijkcijfers, Kaag heeft geen gunfactor meer. Heb er ooit op gestemd, oeps.
Heb je een tip waar we dan wel naar kunnen kijken vanavond?quote:
Ik kijk nu naar het Prinsengrachtconcert. Straks stream ik HBOMax: Boardwalk Empire. Topserie.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:33 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Heb je een tip waar we dan wel naar kunnen kijken vanavond?
Oke, ik vind dat soort series een beetje achterhaald, dus dat ga ik niet kijken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:35 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar het Prinsengrachtconcert. Straks stream ik HBOMax: Boardwalk Empire. Topserie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |