Dat is al jarenlang haar euvel.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vond de interviewster niet de beste, je gast onderbreken en zijn zin niet laten afmaken om naar het volgende fragment te gaan….
Respect! Wat een stoere beslissing om dat niet te doen! Kan je hier alsjeblieft meer over vertellen?quote:
Niet geïnteresseerd in matige schrijvers.quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:16 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Respect! Wat een stoere beslissing om dat niet te doen! Kan je hier alsjeblieft meer over vertellen?
Slim dat je dan van tevoren even had gekeken wie er te gast was!quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:31 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Niet geïnteresseerd in matige schrijvers.
Je hebt alle boeken van Wieringa gelezen om tot dit zo goed beargumenteerde oordeel te komen?quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:31 schreef Pixelman het volgende:
Jij bent de Recensent Des Vaderlands?quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:31 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ja, ik ben rationeel ingesteld: waarom zou ik mijn avond vergallen door als een blind paard naar dit verschrikkelijke programma kijken? Dat zou toch onzinnig zijn?quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:33 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Slim dat je dan van tevoren even had gekeken wie er te gast was!
Gelukkig heb je verder helemaal geen last van vooroordelen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:49 schreef Pixelman het volgende:
Ja, ik ben rationeel ingesteld: waarom zou ik mijn avond vergallen door als een blind paard naar dit verschrikkelijke programma kijken? Dat zou toch onzinnig zijn?
Ik zat gisteravond ook steeds te bedenken waar ik dat eerder had gelezen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:17 schreef Kanaroe het volgende:
Net de aflevering afgekeken. Ik vond het mooie tv in ieder geval![]()
Toen hij over Anneke, zijn pleegmoeder, vertelde dacht ik steeds"waar ken ik dit verhaal toch van?"
En gelukkig begon Janine er over, ik herkende het uit zijn boek 'Nirwana'.
Stervende vrouw in een vervuild huisje op de hei....met 40 katten.
Ik heb in ieder geval zin om iets te doen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |