Wtfquote:Hulpdiensten zijn in de nacht van zondag op maandag massaal uitgerukt voor een auto te water in Bruchem. Brandweer, politie, ambulances en een traumahelikopter kwamen naar de kruising van de Molenveldweg (N832) met de Middelstraat.
Meerdere brandweereenheden, waaronder een duikteam, gingen naar de auto. De hulpdiensten ontdekten bij aankomst dat niemand meer in het voertuig zat.
Brandweerlieden controleerden voor de zekerheid het water rond de auto. Daarna haalde de brandweer het voertuig met een kraan uit het water.
Natte voetstappen
Agenten vonden korte tijd later twee mannen die in de auto hadden gezeten. Natte voetstappen liepen vanaf het voertuig richting de Middelstraat, meldt een 112-verslaggever ter plaatse.
De politie trof de twee mannen daar aan. Ambulancepersoneel controleerde hen. De mannen raakten niet gewond en hielden alleen een nat pak over aan het ongeval.
Bestuurder niet zeker
De politie kon niet vaststellen wie de auto bestuurde. Het voertuig raakte op een rechte weg van de rijbaan. De politie vermoedde mede daarom dat mogelijk alcohol in het spel was, aldus de verslaggever.
Agenten doen geen verder onderzoek naar alcoholgebruik, omdat niet duidelijk is geworden wie achter het stuur zat.
Als dat ding een beetje stuurt als een Ford Fiesta, dan is een containerschip nog wendbaarder.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik denk de bestuurder gewoon de macht over het stuur is kwijtgeraakt door het zeer grote vermogen van de Opel Agila.
Echt nog nooit last van gehad met mijn Fiesta.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als dat ding een beetje stuurt als een Ford Fiesta, dan is een containerschip nog wendbaarder.
Alle waar naar z'n geld natuurlijk maar in principe stuurt een Fiesta doorgaans prima.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als dat ding een beetje stuurt als een Ford Fiesta, dan is een containerschip nog wendbaarder.
Verrek… daar heb ik nog eens een goede helm gekochtquote:Op maandag 17 augustus 2026 10:18 schreef maily het volgende:
Doet me denken aan de Nijmeegse Scooterzaak
Boh, de Opel Agila V12quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik denk de bestuurder gewoon de macht over het stuur is kwijtgeraakt door het zeer grote vermogen van de Opel Agila.
Er zijn meerdere Nijmeegse Scooterzakenquote:Op maandag 17 augustus 2026 11:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Verrek… daar heb ik nog eens een goede helm gekocht
Hij kon dat beest niet in bedwang houden.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:49 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hij kon dat beest niet in bedwang houden.
quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:27 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Echt nog nooit last van gehad met mijn Fiesta.
Kutste auto ooit gemaakt als je het mij vraagt.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:31 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Alle waar naar z'n geld natuurlijk maar in principe stuurt een Fiesta doorgaans prima.
Prima auto, rijdt fantastisch, en in de afgelopen twee jaar dat ik er mee rij geen enkel probleem mee gehad. Zeker niet qua besturing.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Kutste auto ooit gemaakt als je het mij vraagt.
Rijdt fantastisch? Wellicht heb je een gloedjenieuw model ofzo. Toen ik mijne in de prak had gereden kreeg ik een dag een Ateca mee en wat een wereld van verschil. Alsof ik zo'n flintstones auto had ingeruild voor het vliegende tapijt van Aladdin.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:40 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Prima auto, rijdt fantastisch, en in de afgelopen twee jaar dat ik er mee rij geen enkel probleem mee gehad. Zeker niet qua besturing.
2008 model. Rijdt helemaal prima ja, niks op aan te merken.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Rijdt fantastisch? Wellicht heb je een gloedjenieuw model ofzo. Toen ik mijne in de prak had gereden kreeg ik een dag een Ateca mee en wat een wereld van verschil. Alsof ik zo'n flintstones auto had ingeruild voor het vliegende tapijt van Aladdin.
Die bestuurder kan hij nu veilig opgeven en een kruisje bij nee.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:47 schreef the-eye het volgende:
De verzekering zal willen weten wie er gereden heeft en of er alcohol in het spel was
quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:47 schreef the-eye het volgende:
De verzekering zal willen weten wie er gereden heeft en of er alcohol in het spel was
Maar voor een ongeluk waar geen doden of gewonden zijn gevallen, en ook geen significante schade voor derden is ontstaan, is er voor de politie geen reden om een onderzoek open te houden waarbij de kans minimaal is om er ooit achter te komen wie de chauffeur was. Ze hebben wel betere dingen te doen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.gld.nl/nieuws(...)pen-naar-inzittenden
[..]
Wtf
Doe dan in ieder geval een blaasproef bij beide mannen en probeer er later nog achter te komen
Bij een eenzijdig ongeval zonder schade aan de natuur of de infrastructuur zal dat wel meevallen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:47 schreef the-eye het volgende:
Dat was volgens mij ook het model wat ik had. Ben tot op de dag van vandaag enorm blij dat ik 'm niet meer heb. Liever geen auto dan een Fiesta.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:46 schreef PurifieR het volgende:
[..]
2008 model. Rijdt helemaal prima ja, niks op aan te merken.
Misschien ff allebei laten blazen in dat apparaatje? Je weet wel, dat ding WAT JULLIE GODVERDOMME STANDAARD BIJ JULLIE HEBBEN STELLETJE GOEDVERGETE TERINGDEBIELEN!!!!!quote:De politie kon niet vaststellen wie de auto bestuurde. Het voertuig raakte op een rechte weg van de rijbaan. De politie vermoedde mede daarom dat mogelijk alcohol in het spel was, aldus de verslaggever.
Agenten doen geen verder onderzoek naar alcoholgebruik, omdat niet duidelijk is geworden wie achter het stuur zat.
Ze moeten toch toezien op het gebruik van alcohol in het verkeer? Als ik slingerend over de weg ga, houden ze me aan omdat ze gebruik van alcohol vermoeden. Nu is het geen slingeren maar te water raken van een voertuig. Wat me toch nog iets serieuzer lijktquote:Op maandag 17 augustus 2026 13:05 schreef mvdejong het volgende:
[..]
[..]
Maar voor een ongeluk waar geen doden of gewonden zijn gevallen, en ook geen significante schade voor derden is ontstaan, is er voor de politie geen reden om een onderzoek open te houden waarbij de kans minimaal is om er ooit achter te komen wie de chauffeur was. Ze hebben wel betere dingen te doen.
Je zal gewoon een schadeformulier moeten invullen als je je wagen de sloot inrijdt.quote:Op maandag 17 augustus 2026 13:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bij een eenzijdig ongeval zonder schade aan de natuur of de infrastructuur zal dat wel meevallen.
Als je over de weg aan het slingeren bent, dan ben je op dat moment nog een reëel risico voor het overige verkeer. Een te water geraakt voertuig is dat niet langer.quote:Op maandag 17 augustus 2026 13:39 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ze moeten toch toezien op alcohol in het verkeer? Als ik slingerend over de weg ga, houden ze me aan omdat ze gebruik van alcohol vermoeden. Nu is het geen slingeren maar te water raken van een voertuig. Wat me toch nog iets serieuzer lijkt
Dus als de politie mij vlak bij mijn huis, bijna thuis, slingerend in mijn wagen ziet rijden en mij voor mijn deur aanhoudt is er geen reeel risico voor het overige verkeer meer en kan een blaastest achterwege blijven?quote:Op maandag 17 augustus 2026 13:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je over de weg aan het slingeren bent, dan ben je op dat moment nog een reëel risico voor het overige verkeer. Een te water geraakt voertuig is dat niet langer.
In mijn optiek wel, maar daar zullen ze bij de politie anders over denken. Dan kom je inderdaad terecht bij wat al was aangestippeld, dat onderzoek is vrij eenvoudig en vlot uit te voeren.quote:Op maandag 17 augustus 2026 13:44 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dus als de politie mij vlak bij mijn huis, bijna thuis, slingerend in mijn wagen ziet rijden en mij voor mijn deur aanhoudt is er geen reeel risico voor het overige verkeer meer en kan een blaastest achterwege blijven?
Ik snapte het al nietquote:Op maandag 17 augustus 2026 13:24 schreef vosss het volgende:
En nou heb ik van pure frustratie per ongeluk een TR gemacht ipv mijn post aangepast.
Wat willen ze doen dan.quote:Op maandag 17 augustus 2026 13:25 schreef vosss het volgende:
Lekker bezopen bestuurders hun gang laten gaan. Goed bezig. Fuckers.
Rustaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh.quote:Op maandag 17 augustus 2026 13:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien ff allebei laten blazen in dat apparaatje? Je weet wel, dat ding WAT JULLIE GODVERDOMME STANDAARD BIJ JULLIE HEBBEN STELLETJE GOEDVERGETE TERINGDEBIELEN!!!!!
JULLIE MOEDER ZAL WEL TROTS OP JULLIE ZIJN OF NIET? KUTWOUTEN.![]()
!!
quote:Op maandag 17 augustus 2026 13:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien ff allebei laten blazen in dat apparaatje? Je weet wel, dat ding WAT JULLIE GODVERDOMME STANDAARD BIJ JULLIE HEBBEN STELLETJE GOEDVERGETE TERINGDEBIELEN!!!!!
JULLIE MOEDER ZAL WEL TROTS OP JULLIE ZIJN OF NIET? KUTWOUTEN.![]()
!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |