Als de oorzaak niet meteen bekend is en de familie niets zegt dan is het bijna altijd zelfmoord.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:38 schreef RedFever007 het volgende:
"save the cheerleader, save the world" inderdaad. Wat heb ik genoten van Heroes! Gisteren op TV zag ik Scream 6 nog voorbij komen en vanmorgen lees je dat ze dood is. Bizar.
Mijn aanname zou zijn zelfmoord of overdosis gezien haar mentale gesteldheid na de geboorte van haar zoon of dochter. Ze heeft daar een post natale depressie aan overgehouden. Ook de dood van haar broer zal niet meehelpen
Triest op zo'n jonge leeftijd.
Rest in Piece Clair bear
Dat zijn vaak een bepaald type ouders die dat doen en voor elkaar krijgen...quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:43 schreef Momo het volgende:
Hayden was als baby al te zien op TV en had toen ze 5 jaar was al een vaste rol in series. Bizar eigenlijk.
Ja, echt super triest dit. 36 is veels te jongquote:Op maandag 17 augustus 2026 10:00 schreef Red_85 het volgende:
The fuck man... Nee...
Ongelofelijk mooie jonge dame was dit. Super cute en prima actrice.
En wat ongelofelijk triest voor haar ouders die eerst hun zoon hebben moeten wegbrengen en nu dus ook hun dochter.
Hallo zeg.
Hollywood trusted the soyance!quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hollywood claimt weer een slachtoffer in naam van moloch.
Wel een leuk weetje zo in dit treurige topic.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:11 schreef Cruzinats het volgende:
Ken ik niet, maar om eerlijk te zijn is een bepaalde acteur of actrice in een film of serie sowieso geen selling point voor mij. Let daar trouwens ook helemaal niet op. Een Sylvester Stallone of Clint Eastwood zou ik nog herkennen, maar daar houdt het ook wel bij op. Laatst achter gekomen dat de vader in Malcolm of the Middle Walter is van Breaking Bad.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wel een leuk weetje zo in dit treurige topic.
Wist ik dus niet.
Trachtenberg ook dood? jees... wist ik nietquote:Op maandag 17 augustus 2026 23:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De jonge actrices vallen bij bosjes de laatste tijd (met Chase en Trachtenberg in het afgelopen jaar)![]()
Ook allemaal actrices die de jongste waren in hun serie (Big Love, Buffy en Heroes). Hayden is zelfs de eerste van de (reguliere) cast die is komen te overlijden (net als Trachtenberg trouwens). En geen van allen de 40 jaar gehaald.
Not saved the cheerleader
Waar ben jij geweest.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 00:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Trachtenberg ook dood? jees... wist ik niet
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 08:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ook nog even een trap na van die moeder, bah.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |