Wel een leuk weetje zo in dit treurige topic.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:11 schreef Cruzinats het volgende:
Ken ik niet, maar om eerlijk te zijn is een bepaalde acteur of actrice in een film of serie sowieso geen selling point voor mij. Let daar trouwens ook helemaal niet op. Een Sylvester Stallone of Clint Eastwood zou ik nog herkennen, maar daar houdt het ook wel bij op. Laatst achter gekomen dat de vader in Malcolm of the Middle Walter is van Breaking Bad.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wel een leuk weetje zo in dit treurige topic.
Wist ik dus niet.
Trachtenberg ook dood? jees... wist ik nietquote:Op maandag 17 augustus 2026 23:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De jonge actrices vallen bij bosjes de laatste tijd (met Chase en Trachtenberg in het afgelopen jaar)![]()
Ook allemaal actrices die de jongste waren in hun serie (Big Love, Buffy en Heroes). Hayden is zelfs de eerste van de (reguliere) cast die is komen te overlijden (net als Trachtenberg trouwens). En geen van allen de 40 jaar gehaald.
Not saved the cheerleader
Waar ben jij geweest.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 00:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Trachtenberg ook dood? jees... wist ik niet
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 08:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ook nog even een trap na van die moeder, bah.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |