Oh, ik zag m voor het eerst maar dat zal het algoritme zijn die ziet dat ik dbg zochtquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jason is denk ik wel de master in het niks doen
Die zit echt hele dagen op TikTok ( en stom genoeg verdiend hij er dus ook nog eens geld mee )
Vind het wel grappig, ze moeten er vooral wat humor in gooien. En over seks is saai.quote:
?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:06 schreef LionHeart het volgende:
Was niemand hier opgevallen, en de Febo kon blijkbaar ook geen beelden vinden
O dat, nee niet opgevallenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Sayf aan z'n neus zitten steeds
Sayf krijgt weer iets op zijn bordje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Sayf aan z'n neus zitten steeds
Dat zou dan weer een smakelijk iets voor Eric geweest zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Sayf krijgt weer iets op zijn bordje.
Nee, Haaien klinkt het gezelligste, dus die moeten maar winnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:13 schreef greysbones het volgende:
er is er niet 1 waarvan ik zeg
gohh wat orgineel
daar zou ik echt naar luisteren
ik krijg spontaan jeuk als ik milan hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:14 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Nee, Haaien klinkt het gezelligste, dus die moeten maar winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg spontaan jeuk als ik milan hoorJa, hij is wel een afknapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |