Die lui daar zullen het vast wel weten, vind het niet iets wat je bij het voorstel rondje gelijk hoeft te melden. Mensen zien haar toch ook dat ding uit en in doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ik het hier en op X niet gezien, had ik het niet geweten dus ook niet uit haar gedrag op kunnen maken.
Ik zou het denk ik wel melden bij de introductie, dan weten ze dat ik het niet onbeschoft bedoel als ik iemand lijk te negeren. Dan weten ze ook meteen waarom ik vaker om herhaling zou kunnen vragen. Maar goed dat is ieders eigen keuze. Al denk ik niet dat Fabiënne er moeite mee heeft om onbeschoft over te komen.
Ze wonen in principe gewoon thuis. Ze hebben het appartement van moeders Anouk voorlopig tot hun beschikking.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wonen in principe gewoon thuis. Ze hebben het appartement van moeders Anouk voorlopig tot hun beschikking.
Voor een miljoen netto.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
De poortjesspringers worden (waarschijnlijk) in oktober weer vervangen voor dat prijzenslagprogramma
Ze zoeken nog kandidaten, @:greysbones? @:spapaars? Iets voor jullie?
Ja je wist gister al dat het nu misging.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:03 schreef spapaars het volgende:
Spannend, die paar seconden konden ze gisteren echt niet uitzenden.
Ik vond haar de eerste maand wel ok. Ze wordt nu steeds meer mean girl.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat vinden we van Simone? Ik heb nog geen mening over haar gevormd denk ik? Beetje een Fabi-lover toch?
Ik weet nog niet wat ik van haar vind, let er niet zo op.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat vinden we van Simone? Ik heb nog geen mening over haar gevormd denk ik? Beetje een Fabi-lover toch?
Hm...ja... ik weet gewoon niet of zoquote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:06 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ik vond haar de eerste maand wel ok. Ze wordt nu steeds meer mean girl.
Milan schiet altijd meteen in standje ingewikkeldquote:
Zo te horen wel ja, ze zit in haar innercircle hoor ikquote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jammer dat ze richting Fabienne trekt, vond haar wel okquote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jammer dat ze richting Fabienne trekt, vond haar wel ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |