Waarbij je eigen kat droge brokjes krijgt en de buurtkatten verse zalm.quote:Op zaterdag 5 september 2026 07:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Asielzoekers zijn net de katten van de buren: als je elke dag eten neerzet in de keuken en een luik in je keukendeur hebt waar ze allemaal door kunnen blijven ze komen.
Je kunt dan zorgen dat je een luik maakt waar alleen je eigen kat doorkan of je kunt het eten op een plek zetten waar ze niet zo makkelijk meer kunnen komen.
Of je doet geen van beide en je blijft opdraaien voor de kosten en de rommel van anderen.
en waarbij de buurtkatten je dochters verkrachten maar je eigen kat zit ook wel eens op het aanrecht dus is het een integraal kattenprobleem.quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarbij je eigen kat droge brokjes krijgt en de buurtkatten verse zalm.
interessante vergelijking welquote:Op zaterdag 5 september 2026 07:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Asielzoekers zijn net de katten van de buren: als je elke dag eten neerzet in de keuken en een luik in je keukendeur hebt waar ze allemaal door kunnen blijven ze komen.
Je kunt dan zorgen dat je een luik maakt waar alleen je eigen kat doorkan of je kunt het eten op een plek zetten waar ze niet zo makkelijk meer kunnen komen.
Of je doet geen van beide en je blijft opdraaien voor de kosten en de rommel van anderen.
ze zijn wel vluchtelingen , ze vluchten voor de armoedequote:Op woensdag 9 september 2026 22:23 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Zo'n percentage vermoedde ik al. Los van die paar dissidenten is 99% een nep-vluchteling.
Ik zweer als ik die banaan nog 1 keer als iets nieuws voorbij zie komen...quote:Op woensdag 9 september 2026 22:23 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Zo'n percentage vermoedde ik al. Los van die paar dissidenten is 99% een nep-vluchteling.
Frankrijk is veilig en volgens internationaal recht moeten ze daar asiel aanvragen. Het zijn dus vooral economische migranten.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:23 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
ze hebben nog een paar opgroeiende broertjes daar , die komen wat laterquote:Op donderdag 10 september 2026 00:10 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Frankrijk is veilig en volgens internationaal recht moeten ze daar asiel aanvragen. Het zijn dus vooral economische migranten.
Volgens mij faciliteert Frontex vooral? Ze houden dacht ik geen migranten tegen aan de grens. Het probleem zit hem vooral ook bij de NGO veerdiensten die migranten ophalen voor de kust van Afrika.quote:

Helemaal gestoord...quote:Op donderdag 17 september 2026 07:51 schreef Aether het volgende:
NWS / Asielbonus van 50 miljoen voor gemeenten en provincies
Bij goedkeuring van de asielaanvraag is iemand een statushouder (soort tweede rangs Nederlander) en dan pas mag men werken en moet integreren , dat was de bedoeling van de VVD.quote:Op vrijdag 11 september 2026 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo extreem willen deugen dat er niets meer van deugt.
quote:Nieuw meldpunt gaat geweld tegen moskeeën bijhouden
Regelmatig vinden er incidenten plaats bij moskeeën, van bekladdingen en vernielingen tot bedreigingen. Maar een structureel beeld van de omvang van deze incidenten is er niet, vindt het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO). Daarom komt er een landelijk meldpunt.
Vanaf zondag kunnen moskeebesturen online een melding doen bij het Landelijke Meldpunt Voorvallen Islamitische Instellingen. "Wij denken dat het laagdrempeliger is voor onze achterban om hier incidenten te melden", zegt CMO-voorzitter Muhsin Köktas.
https://nos.nl/artikel/26(...)n-moskeeen-bijhouden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |