Serieus, ChatGTP of ander AI model.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:57 schreef Hetekip het volgende:
Die envelope methode werkt totaal niet voor mij. Soms zie ik door de bomen het bos niet meer. Graag tips of iets, mocht iemand dat hebben?
Dit is serieus een methode?quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Serieus, ChatGTP of ander AI model.
En alles, maar ook alles, automatisch incasso doen.
Sommige mensen doen dat niet , helemaal prima.
Maar ik ben een type die soms denkt komt nog wel, en het dan vergeet..
En wat je overhoudt aan het begin van de maand, dat ongeveer delen door 4 en jezelf per week zakgeld geven.. Bij zorgt dat er bv voor dat je niet dag 3,4 en 5 iedere keer eten bestelt, omdat je dat 6 en 7 dan niet voldoende budget meer heb.
Ja, ik heb per week een x bedrag aan zakgeld, wat ik mijzelf stort op een aparte rekening.quote:
En zakgeld is ook waar jij je eten dan van moet kopen?quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja, ik heb per week een x bedrag aan zakgeld, wat ik mijzelf stort op een aparte rekening.
Ondertussen kan ik ook bij mn normale rekening. Maar in theorie gaan daar alleen mn vaste lasten vanaf.
Dus 1 rekening met normale bedragen die overzichtelijk zijn 😅 en 1 rekening voor de rest..
Het is tegenwoordig zo makkelijk om veel geld uit te geven.
Rij je een keer niet naar de supermarkt, blijkt je halve huis nog vol te liggen die je gisteren of de dag ervoor ook had kunnen gebruiken/ eten.
Ja en de boodschappen varieren.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:12 schreef capricia het volgende:
[..]
En zakgeld is ook waar jij je eten dan van moet kopen?
In principe weet je toch je vaste lasten en boodschappen enzo wel. Per maand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |