Als moslims, Tate en de incelgemeenschap er niet bij waren hoeven ze ook niet in de discussie .quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:39 schreef vul_maar_in het volgende:
Het ging even de goede kant op, jullie kunnen het
Lastig met alleen dit wat magere verhaal. Hangt een beetje van de staart af die dit gaat krijgen en wat er verder naar buiten komt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik mag er trouwens toch van uitgaan dat je ook in dit soort zaken de eigen verantwoordelijkheid en autonomie van volwassen deelnemers voor vol mag aanzien?
In een dynamiek tussen volwassenen is er immers vaak sprake van interactie van twee kanten, en mensen maken hun eigen keuzes over waar ze naartoe gaan en met wie ze omgaan.
Of is dit weer victimblaming?
Ikzelf mijd als alleenstaande gozer juist daarom dit soort bedrijfsbijeenkomsten als de pest.
Voor mij is het tegenwoordig gewoon meer een mijnenveld vol risico dan sfeer en gezelligheid.
Daarom zeg ik er juist bij waarom ik juist bij dat soort bijeenkomsten weg blijf.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Lastig met alleen dit wat magere verhaal. Hangt een beetje van de staart af die dit gaat krijgen en wat er verder naar buiten komt.
Blijkbaar zijn er onderzoeken die uitwijzen dat FVD leden overmatig geinteresseerd zijn in Andrew Tate want anders snap ik niet zo goed wat die kerel hier precies mee te maken heeft.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:50 schreef Koortsdroom het volgende:
Denken dat Andrew Tate invloed heeft op blanke mannen
Baudet is niet blank?quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:50 schreef Koortsdroom het volgende:
Denken dat Andrew Tate invloed heeft op blanke mannen
Dat denk ik wel ja. Is dat echt zo moeilijk voor te stellen?quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:21 schreef kibo het volgende:
Alle politieke jongeren organisaties zijn een broeinest van potentiële machtswellustelingen, met de daaraan verbonden excessen.
Zou het er bij de JOVD of CDJA anders aan toe gaan?
Geen idee, daar is nog geen onderzoek naar gedaan blijkbaar. Dat het een verleidelijke tak van sport is voor dat soort lui verbaast me iig niet.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:21 schreef kibo het volgende:
Alle politieke jongeren organisaties zijn een broeinest van potentiële machtswellustelingen, met de daaraan verbonden excessen.
Waarschijnlijk wel, want die komen niet op deze manier in het nieuws.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:21 schreef kibo het volgende:
Gaat dit topic over seksualisering van vrouwen door mannen, en de rolverdeling man/vrouw, waarbij de vrouw in een nadelige positie word geduwd?quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er onderzoeken die uitwijzen dat FVD leden overmatig geinteresseerd zijn in Andrew Tate want anders snap ik niet zo goed wat die kerel hier precies mee te maken heeft.
Zo niet, moving on.
Goh, en opeens is helemaal geen probleem meer om iedereen van één club over één kam te scheren.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Terug naar de jeugd FVD en hun onfrisse feestjes graag.
Nee het topic gaat over de JFVD die in het nieuws zijn gekomen met zaken rondom ongewenste seksuele handelingen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:28 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Gaat dit topic over seksualisering van vrouwen door mannen, en de rolverdeling man/vrouw, waarbij de vrouw in een nadelige positie word geduwd?
Nee dit gaat over de JFVD top en de aantijgingen uit de OP.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:28 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Gaat dit topic over seksualisering van vrouwen door mannen, en de rolverdeling man/vrouw, waarbij de vrouw in een nadelige positie word geduwd?
Ja of nee?
Volgens mij wel. Het is mijn inziens dan ook van belang dit zo breed mogelijk te belichten. Om het dan alleen over de JFVD te hebben neigt naar selectiviteit wat dan ook ongewenst is. Zie bijvoorbeeld dit fragment, betreffende het topic zeer relevant;
Bekijk deze YouTube-video
Maaaaaarrrr ...
Misschien is het juist de intentie van TS om ''gewoon'' alleen de (J)FVD in een negatief daglicht te zetten, in plaats van het over ''seksualisering van vrouwen door mannen, en de rolverdeling man/vrouw, waarbij de vrouw in een nadelige positie word geduwd'' te hebben. Ik weet het er mijne wel van.
En gezien jouw bijdrage, is dat geen andere;
[..]
Goh, en opeens is helemaal geen probleem meer om iedereen van één club over één kam te scheren.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee het topic gaat over de JFVD die in het nieuws zijn gekomen met zaken rondom ongewenste seksuele handelingen.
Ow okee, dit is dus een lekker ordinair bash topic, en niet een open, eerlijk en leerzaam topic over seksualisering van vrouwen door mannen, en de rolverdeling man/vrouw, waarbij de vrouw in een nadelige positie word geduwd.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee dit gaat over de JFVD top en de aantijgingen uit de OP.
Absoluut niet. Maar je klink nu ietwat verdedigend omdat het JFVD betreft.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:51 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
Ow okee, dit is dus een lekker ordinair bash topic, en niet een open, eerlijk en leerzaam topic over seksualisering van vrouwen door mannen, en de rolverdeling man/vrouw, waarbij de vrouw in een nadelige positie word geduwd.
Mij helemaal prima hoor. Maar gelijkheid van man/vrouw staat bij bij mij hoog in het vaandel dus dan laat ik het in dit selectieve en obsessieve blaat topic het voor gezien, jullie feestje.![]()
Note to self; iedereen van één club over één kam scheren is dus echt geen enkel probleem.
Nee fuck het hele JFVD gebeuren.quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar je klink nu ietwat verdedigend omdat het JFVD betreft.
Er is een recent topic over in de invloed van de (online) manosphere op jongeren en het geld wat ermee verdient wordt. Daar is prima ruimte voor die discussie toch?
Gut, je hebt je dus weer eens vastgeluld?quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kom maar met een hoop tegenvoorbeelden dan kijken we verder.
In de politiek lopen inderdaad een hoop smeerlappen #metoo rond, dus vast ook bij hun kinderclubjes. Maar in min of meer normale politieke organisaties kunnen dit soort dingen echt al jaren niet meer. Dus ja, de jongeren-fvd is een uitzondering.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:21 schreef kibo het volgende:
Als jij ieder topic waar een organisatie negatief in het nieuws komt zo ziet.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:51 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
Ow okee, dit is dus een lekker ordinair bash topic,
Inderdaad, viezerikken en incidenten daarmee heb je in iedere organisatie. Maar dan is het dus de taak van het bestuur om die eruit te gooien als zich dat voordoet.quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:21 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
In de politiek lopen inderdaad een hoop smeerlappen #metoo rond, dus vast ook bij hun kinderclubjes. Maar in min of meer normale politieke organisaties kunnen dit soort dingen echt al jaren niet meer. Dus ja, de jongeren-fvd is een uitzondering.
-edit geen verbasteringen. thx
We kunnen allemaal de reacties terugzien, als jij dit erin wil zien, be my guest.quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Gut, je hebt je dus weer eens vastgeluld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |