Wat was je PR dan?quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:20 schreef Gremen het volgende:
[..]
Mooi zo!
Maar ben eigenlijk best serieus, ik heb van mijn 8ste tot 18ste op atletiek gezeten was alleen in geen enkel onderdeel echt goed, misschien had ik moeten gaan meerkampen...Daarna ging ik studeren en had ik andere prioriteiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Die komt gewoon uit die zandbak.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:21 schreef RamboDirk het volgende:
Hitler draait zich om in zijn graf bij deze Duitser
Het helpt ook niet mee dat de regisseur er zo lang aandacht voor heeft.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:25 schreef Zipportal het volgende:
Sawyers mag wel moven, Waardeloze act.
Je moet toch wat als je geen konten mag filmen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:26 schreef kilon het volgende:
[..]
Het helpt ook niet mee dat de regisseur er zo lang aandacht voor heeft.
Het is geen Berlino helaas.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:26 schreef Redefine het volgende:
Ik kan mij amper herinneren de mascotte deze week te hebben gezien.
Of Cooli!quote:
Zeker en ook geen Cooly the cow uit Zürich.quote:
Beiden genot ja.quote:
Die had gezegd dat die lat moest laten liggen. Ben begreep het verkeerd.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:32 schreef RamboDirk het volgende:
Open deur tips van zijn coach hebben niet geholpen
Beter doet hij vanavond een kapotje om zijn eigen polsstok.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |