Tweede wissel wel goed?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:53 schreef Redefine het volgende:
GB is zoveel sneller dan de rest, maar wisselt drie keer echt heel slecht.
Allemaal waren ze aan het klooien.quote:
Ik snap wat je zegt maar zeker als je de slowmo pakt zien zijn afzetten er eignelijk gewoon prima uit, maar daarna lijkt het inderdaad of hij uitwijkt met zijn dijen waardoor de rest van zn lichaam in klein onbalans is en wat minder goed neerkomt om daarna toch wel weer goed af te zetten. Mega sterk lichaam en voeten die dat allemaal net in balans houden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er was een herhaling van voren, dus dat je tegen hem aankijkt van voren, en dan zie je gewoon dat hij raar worstelt als het ware, niet bam bam met elke afzet van z'n voeten recht vooruit maar hij verliest kracht naar de zijkant. Met z'n armen ook. Misschien is hij te gespierd voor z'n frame. Is het de vraag wat meer bijdraagt, die extra spierkracht of de techniek.
Schippppuuuurrrssss is ook pas 34..quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:53 schreef Meridiaan het volgende:
Asher Smith ook nog maar 30 eigenlijk
Ja.quote:
Ooit wordt hier de 4x400 wissel ingevoerd!quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:55 schreef Redefine het volgende:
Oh ja morgen de mixed 4 x 100 meter
We zijn wel een beetje Amy Hunt moequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:55 schreef Redefine het volgende:
Voor Swoboda is 100 meter dan ook al erg lang.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:54 schreef wimderon het volgende:
Die laatste Zwitserse stond bijna stil en haalt Swoboda nog in.
De enige reden dat ik de mixed 4x400 gedoog is omdat Nederland daar medailles in pakt, zolang als het nog mag duren. Verder moeten iedere en alle mixed disciplines worden afgeschaft in iedere sport waar het niet de hoofddiscipline is (zoals korfbal).quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:55 schreef Redefine het volgende:
Doe dan gelijk de 400 x 4.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ooit wordt hier de 4x400 wissel ingevoerd!
Of een ploegenachtervolging.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ooit wordt hier de 4x400 wissel ingevoerd!
Eens. Al werkt het bij die discipline nog wel. Hier moeten ze bewust al starten met de twee vrouwen omdat het anders niet kan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:57 schreef kilon het volgende:
[..]
De enige reden dat ik de mixed 4x400 gedoog is omdat Nederland daar medailles in pakt, zolang als het nog mag duren. Verder moeten iedere en alle mixed disciplines worden afgeschaft.
Teamsprint.quote:
Die heeft ze vandaag geloof ik thuisgelaten, want niet gezien.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |