Vermakelijkheidsbelastingquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:20 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
(AMF)
Republiek Amsterdam die weer iets bedacht heeft? Ook AI kent het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Daar staat NL niet tussen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:28 schreef SimonB. het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Entertainment_tax
Eerste hit...
Ah, Amsterdams dus. Makes sense. Tnx.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:29 schreef Lienekien het volgende:
https://www.amsterdam.nl/belastingen/vermakelijkhedenretributie-(vmr)/
Waarom zou dat nodig zijn?quote:Op zondag 16 augustus 2026 00:45 schreef phpmystyle het volgende:
Slechte zaak als een gemeente zelf belastingen mag verzinnen.
Worden er daadwerkelijk kosten gemaakt die een belasting rechtvaardigen cq de kosten dekken?
retributiebelastingenquote:
Politie bij evenementen bv? Of moet de rest van Nederland daar sponsoren?quote:Op zondag 16 augustus 2026 00:45 schreef phpmystyle het volgende:
Slechte zaak als een gemeente zelf belastingen mag verzinnen.
Worden er daadwerkelijk kosten gemaakt die een belasting rechtvaardigen cq de kosten dekken?
De politie wordt betaald uit algemene middelen, dat zijn geen separate kosten die aan de gemeente Amsterdam worden gealloceerd of doorbelast.quote:Op zondag 16 augustus 2026 02:03 schreef 111210 het volgende:
[..]
Politie bij evenementen bv? Of moet de rest van Nederland daar sponsoren?
Je hebt ook toeristenbelasting.quote:Op zondag 16 augustus 2026 02:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De politie wordt betaald uit algemene middelen, dat zijn geen separate kosten die aan de gemeente Amsterdam worden gealloceerd of doorbelast.
Toegangskaartjes.quote:Op zondag 16 augustus 2026 07:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Mar wat heb je nu precies gekocht dan?
Wat staat daar?quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:20 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
(AMF)
Republiek Amsterdam die weer iets bedacht heeft? Ook AI kent het niet.
Item: Regular-Doors open 9:00pm 4th releasequote:
In het midden van de quote. Tussen haakjes. Dit soort haakjes: ( )quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Item: Regular-Doors open 9:00pm 4th release
Ik heb nog geen idee waarvoor dit dan is? Zelfs niet als ik erop google
Oh AMF, opgezocht en dat is een indoor dans evenement? Wat kut, blij dat ik er niet heen hoef LOL.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In het midden van de quote. Tussen haakjes. Dit soort haakjes: ( )
En veel geld bespaard!quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh AMF, opgezocht en dat is een indoor dans evenement? Wat kut, blij dat ik er niet heen hoef LOL.
Boas danquote:Op zondag 16 augustus 2026 02:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De politie wordt betaald uit algemene middelen, dat zijn geen separate kosten die aan de gemeente Amsterdam worden gealloceerd of doorbelast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |