Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kom niet bij me kloppen, de deur is kapot
Meerdere nachten wel![]()
![]()
Dat is meer iets voor Wrapsterquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ja ik hoorde al dat ze duurder waren geworden, de tip was om vrienden te worden met iemand die er al 1 had. Het had je openingszin kunnen zijn "mag ik even door je eclipsbril kijken?"quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:44 schreef kree het volgende: [..] ik wilde die dus nog kopen het weekend. want had wel ff willen zien. maar fuck me dat ik 30 euro ging betalen voor een ding van 20 cent. Denk niet dat ik de volgende meemaak, maar dan schaf ik jaar van te voren ff 1000 van die dingen aan voor 100 euro en verkoop ze ook met die prijs. LOL
If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶![]()
KlopbolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nu is iedereen aan het janken en moet ik mij verontschuldigen. 🙄![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik hoorde al dat ze duurder waren geworden, de tip was om vrienden te worden met iemand die er al 1 had. Het had je openingszin kunnen zijn "mag ik even door je eclipsbril kijken?"
Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
"Godverdomme, nu is het mijn beurt, HOER! Dit is het hoogtepunt!"quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik hoorde al dat ze duurder waren geworden, de tip was om vrienden te worden met iemand die er al 1 had. Het had je openingszin kunnen zijn "mag ik even door je eclipsbril kijken?"![]()
Nee dat is een exit onlyquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:45 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Kree komt gewoon via de achterdeur binnen.
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶![]()
Ik kreeg spontaan aangeboden om door iemands brilletje te kijken.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:49 schreef drakin het volgende:
Ik kreeg spontaan aangeboden om door iemands brilletje te kijken.
Zo eentje? Gecombineerd met de ducttape?![]()
Ja, dat werkt wellicht minder.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
"Godverdomme, nu is het mijn beurt, HOER! Dit is het hoogtepunt!"
Ik had zelfs 2 eclipsbrillen bij me, maar ik denk dat er in mn wijk een feestje was waar ik als enige niet voor uitgenodigd was
Diegene was nog maar een jaar of 9quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo eentje? Gecombineerd met de ducttape?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zo’n lul die tegen alles in gaat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zie hem er wel voor aan om exit doors te gebruiken.
...hier om je mars te breken.![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat werkt wellicht minder.
Ik had zelfs 2 eclipsbrillen bij me, maar ik denk dat er in mn wijk een feestje was waar ik als enige niet voor uitgenodigd was
Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Eentje die hier op leek?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat werkt wellicht minder.
Inclusief "Do you believe in love?" ?![]()
Ah!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Diegene was nog maar een jaar of 9![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:51 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zo’n lul die tegen alles in gaat.Yup!
![]()
![]()
nou weet niet, vond het opzicht grappig onderwerp, maar mss is het niet voor hier ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gewoon lekker relaxed blijven, geen dingen eisen van waar we aan moeten voldoen.
Je kunt wel af en toe iets zeggen van: "Ja maar ik had het net over die vakantiebaantjes he. Iemand die daar nog iets over kwijt wil voor ik weer over AI ga klagen?"
Do what you love, love what you do!![]()
Ahw, lief dat degene je dan zn brilletje aanboodquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Diegene was nog maar een jaar of 9
Ach als je dat ene kutzinnetje had weggelaten, was het misschien nog aangeslagen ook. Maar verwacht niet dat het onderwerp blijft plakken tot je krat leeg is; het gaat hier gewoon snel vrolijk door naar wat anders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet niet, vond het opzicht grappig onderwerp, maar mss is het niet voor hier ook![]()
![]()
Da's eigenlijk best wel een goed idee!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:53 schreef kree het volgende:
weet je wat, maak er nieuw topic over aan `;p
Zouden meer mensen moeten doen, of jij gewoon regelmatig!
Oprecht; dat kan FOK! meer leven inblazen.![]()
Te laat op de avond voor serieuze zakenIf I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
ach maak je niet druk,quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach als je dat ene kutzinnetje had weggelaten, was het misschien nog aangeslagen ook. Maar verwacht niet dat het onderwerp blijft plakken tot je krat leeg is; het gaat hier gewoon snel vrolijk door naar wat anders.tis niet dat ik er wat mee bedoelde?
Spreek uit ervaring dat het hier dan soms liever alleen bolk is. als ff ergens over pratenDo what you love, love what you do!![]()
Iets over kut vakantiebaantjes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Te laat op de avond voor serieuze zaken
Ach ik heb genoeg te vertellen er over, maar idd niet nu.![]()
weet ik. ik zeg het soms in de verkeerde topics meestal...... en hoewel het blaast hier nu leven in ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's eigenlijk best wel een goed idee!
Zouden meer mensen moeten doen, of jij gewoon regelmatig!
Oprecht; dat kan FOK! meer leven inblazen.
Maar oké als jullie je eraan irriteren?Do what you love, love what you do!![]()
Bolk op, vent. Je bent echt blind voor de gezelligheid hier.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
ach maak je niet druk,tis niet dat ik er wat mee bedoelde?
Spreek uit ervaring dat het hier dan soms liever alleen bolk is. als ff ergens over praten
Af en toe wordt er idd enorm gebolkt, maar dat is gewoon het spelletje. Ga dan gewoon ff wat anders doen. Maar als het hier gezellig is moet je het niet gaan zitten saboteren met je verwijten.![]()
lol de mods denken nu alweer wtf gaat die kree nou weer voor Topic maken.
hahaha weet t gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
De vragen zelf irriteren ons niet, de verwijten wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik. ik zeg het soms in de verkeerde topics meestal...... en hoewel het blaast hier nu leven in ook.
Maar oké als jullie je eraan irriteren?
Maak gewoon een leuk topic aan, ik weet zeker dat het goed zal lopen en ik zal er ook heus wel in gaan posten.![]()
Oh geef jezelf niet te veel eer joh!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:57 schreef kree het volgende:
lol de mods denken nu alweer wtf gaat die kree nou weer voor Topic maken.
hahaha weet t gewoon.Ik heb de grootste twijfels over dat ze zoiets denken!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: