je bedoelt. vrouwen hebben meer met elkaar met vrouwen als vrouw met man?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeft niet alleen om de seks te gaan; de sfeer tussen dames onderling is vaak ook gewoon anders. Andere interesses enzo.
Ja nee Drakin vond de duizendknoop kut.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij begon met een "Da's kut", met die bijbaantjes.
Volgende keer als je een groep van 5 dames veel plezier met elkaar ziet hebben, gewoon ff schreeuwen dat ze seksistisch bezig zijn!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
je bedoelt. vrouwen hebben meer met elkaar met vrouwen als vrouw met man?
ff buiten sekssen om he dan?
Ik weet niet of ik het daar wel zo mee eens ben, denk kan net zo goed zo leuk zijn met man en vrouw.
Maar het is bangigheid denk vooral dat als ze zeggen met man oké, dat ze denken dat het allemaal relatie moet worden of etc.
Zwijgen is toestemmenquote:
En wat voor onderwerpen passeren dan de revu, zo gemiddeld?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:28 schreef kree het volgende:
ik wet niet hoe het voor jullie zit hoor, maar ik kan het net zo leuk hebben met vrouwen als met mannen in kletsen en dingen ondernemen. Ook nog wel zonder er een voor oordeel in te zien.....
tja en waarom zou ik dat doen dan denk?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgende keer als je een groep van 5 dames veel plezier met elkaar ziet hebben, gewoon ff schreeuwen dat ze seksistisch bezig zijn!
Sowieso!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:
‘t leven is een feest
En mijn hart staat in vuur en vlam als je mij verwent
Oh jee oya lélé
Ik geef je een stiekeme zoen
Oh jee oya lélé
En niemand die merkt wat we doen
Ik begin bijna te geloven dat de liedjes van K3 helemaal niet zo onschuldig zijn
Omdat ze volgens jou minstens net zo veel lol met een kerel zouden kunnen hebben?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
tja en waarom zou ik dat doen dan denk?
in kletsen bedoel je? hmm dat kan toch van alles zijn? tis niet dat ik er een script voor heb ofzo van denk ga dit of dat vragen bladiebladibla.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En wat voor onderwerpen passeren dan de revu, zo gemiddeld?
Gewoon vragen of ze een vuurtje voor je hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
in kletsen bedoel je? hmm dat kan toch van alles zijn? tis niet dat ik er een script voor heb ofzo van denk ga dit of dat vragen bladiebladibla.
over het algmeen (wat jullie was niet denken) ben ik best wel sociaal persoon en meestal lopen gesprekjes altijd wel oké. Het moet alleen beetje van beide kanten komen. Waarover het gaat is natuurlijk lastig te zeggen.
kan van alles zijn.
quote:Ik wil jou, jij wil mij
Ik weet een plekje waar ze
Ons niet vinden
Jij mag me verslinden
Doe het héél zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Héél zachtjes
't Wordt een leuke zomer
Lieve mooie dromen
(I'm gonna getcha!)
Heyo
Heyah mama di heyo
Ik denk dat het weer hoog tijd is om te gaan bolken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:34 schreef kree het volgende:
oja wacht wat ik wel verwacht trouwens ( en anders lukt t niet). is dat ik niet de enige ben die aan het vertellen en vragen is?
er moet ook wat van de andere kant komen nl.
als dat lukt dan is het helemaal oké wmb
"Kom je hier vaker?"quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ze een vuurtje voor je hebben.
Of dat je een kopje suiker mag lenen.
Of je smijt een ijsblokje kapot op de grond en zegt: "Zo, nu het ijs gebroken is..."
Of je vraagt ze of je ze misschien ergens van kent.
Wat hun sterrenbeeld is.
Wat ze van Poetin vinden.
Of Trump.
Of het watertekort.
Of dat ze van christelijke liederen houden; jij kan wel wat voor ze pingelen als ze willen.
nouja bv? tot dat er iets is waar de ander dan over mee kan praten. En dan wordt t vanzelf een leuk gesprekje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je smijt een ijsblokje kapot op de grond en zegt: "Zo, nu het ijs gebroken is..."
Wat hun sterrenbeeld is.
Of Trump.
Of het watertekort.
Of dat ze van christelijke liederen houden; jij kan wel wat voor ze pingelen als ze willen.
Peentquote:
Dit heeft iemand een keer echt bij me gedaan, had geen succes, ik kon er in mn verbazing zelfs niet om lachenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat hun sterrenbeeld is.
Of Trump.
Of het watertekort.
Eergister met die zonsverduistering was best leuk, met de buurt naar de zon turen en een beetje kletsen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
nouja bv? tot dat er iets is waar de ander dan over mee kan praten. En dan wordt t vanzelf een leuk gesprekje.
tis tja hoe noem je dat nou. beetje de interactie, en moet van beide kanten komen of het leuk is of niet.
"Zeg mevrouw, vindt u ook niet dat AI onze ondergang zal worden?"quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
nouja bv? tot dat er iets is waar de ander dan over mee kan praten. En dan wordt t vanzelf een leuk gesprekje.
tis tja hoe noem je dat nou. beetje de interactie, en moet van beide kanten komen of het leuk is of niet.
nou ik niet eigenlijk. vond wel interessant.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer hoog tijd is om te gaan bolken.
Ik stond helemaal alleenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eergister met die zonsverduistering was best leuk, met de buurt naar de zon turen en een beetje kletsen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit heeft iemand een keer echt bij me gedaan, had geen succes, ik kon er in mn verbazing zelfs niet om lachen
Dat was duidelijk een amateur. Hij had beter een bierglas kapot kunnen gooien en kunnen zeggen: nu dat gebroken glas is...quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit heeft iemand een keer echt bij me gedaan, had geen succes, ik kon er in mn verbazing zelfs niet om lachen
really? oke en zegt ze nee kwam hier keertje en dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Kom je hier vaker?"
Gegarandeerd succes.
In het vakantiehiusje naast de mijne zaten ze met het mobieltje in selfiestand de zon zo te bekijken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eergister met die zonsverduistering was best leuk, met de buurt naar de zon turen en een beetje kletsen.
quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was duidelijk een amateur. Hij had beter een bierglas kapot kunnen gooien en kunnen zeggen: nu dat gebroken glas is...
had je in Katwijk moeten zijn. op strandquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier tientallen mensen op straat.
Ik heb er mijn camera niet aan durven wagen, en heb naar de zon gekeken via de eclipse bril van een ander.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
In het vakantiehiusje naast de mijne zaten ze met het mobieltje in selfiestand de zon zo te bekijken.
Schijnt echt moord te zijn voor de camera, maar ik heb geen gevloek gehoord.
De onderwerpen hier zijn zo fluïde als genders!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik niet eigenlijk. vond wel interessant.
Maarja. ik doe ook maar wat ik denk. en het interesseert me wel hoe iedereen erover denkt. Maar ik heb er zo mijn mening over.
het is btw grappig hoe we eigenlijk komen van een plant tot bijbaantjes en dan weer relatie dingen. of lig daten idee.
Tja. jullie vragen, ik antwoord he?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was duidelijk een amateur. Hij had beter een bierglas kapot kunnen gooien en kunnen zeggen: nu dat gebroken glas is...
Ik weet niet, ik maak wel vaker foto's waar de zon op staat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
In het vakantiehiusje naast de mijne zaten ze met het mobieltje in selfiestand de zon zo te bekijken.
Schijnt echt moord te zijn voor de camera, maar ik heb geen gevloek gehoord.
ja haha dat is waarom ik hier ook post. altijd wel mooi ff die discussies.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
De onderwerpen hier zijn zo fluïde als genders!Dit is geen topic voor vaste onderwerpen met discussies waarbij je je moet vasthouden aan wat 1 persoon zegt.
Ja DAN kom je natuurlijk met de klassieker van: "Ken ik je niet ergens van?"quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
really? oke en zegt ze nee kwam hier keertje en dan?
ik wilde die dus nog kopen het weekend. want had wel ff willen zien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik maak wel vaker foto's waar de zon op staat.
Maar had eergisteren natuurlijk netjes een eclipsbril en filter voor mn camera
Kom niet bij me kloppen, de deur is kapotquote:
Ik heb 3 zonnebrillen over elkaar op gedaan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er mijn camera niet aan durven wagen, en heb naar de zon gekeken via de eclipse bril van een ander.
Ik kon mijn ND filter niet vinden. Dus nouja ik kijk wel naar de mooie foto's die anderen hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik maak wel vaker foto's waar de zon op staat.
Maar had eergisteren natuurlijk netjes een eclipsbril en filter voor mn camera
Kree komt gewoon via de achterdeur binnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kom niet bij me kloppen, de deur is kapot
Meerdere nachten wel
Ja gewoon lekker relaxed blijven, geen dingen eisen van waar we aan moeten voldoen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja haha dat is waarom ik hier ook post. altijd wel mooi ff die discussies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |