Deze heten "de groene en de blauwe', en als we meer duidelijkheid willen is het gewoon de korthaar en de langhaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als ik een baasje had dat konijnen Flappie noemt, zou ik daar als cavia niet zo bij mee zijn
De duizendknoop leeft hopelijk toch nog wel?!?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
dan ben je mss al te laat. haha...
niet dat ik goed ben met planten..... LOL heb de meeste nog gered, maar paar sterfgevallen ook onderhand.
Uurtje of 2 morgenmiddag dus?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:45 schreef kree het volgende:
ik wilde het niet al te laat maken trouwens
ik geef ze altijd te veel of te weinig, heb btw zo'n vochtmeter voor paar euro via Amazon, die helpt nog wel eens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:45 schreef StevenHyde het volgende:
Elke avond even water geven. Net zoals je jezelf wat te drinken geeft. Dat gaat ook niet vanzelf
Ja ik was ff niet thuis he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:45 schreef StevenHyde het volgende:
Elke avond even water geven. Net zoals je jezelf wat te drinken geeft. Dat gaat ook niet vanzelf
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:45 schreef kree het volgende:
ik wilde het niet al te laat maken trouwens
nou kijk dat is voordeel, dat ding heeft hoop water nodig, dus hij groeit nu niet zo snel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
De duizendknoop leeft hopelijk toch nog wel?!?
Och ja, ik had vroeger ook een buurman die z'n tegels elk jaar weer op de kop omdraaide: "Zo worden ze ook schoon, en we hebben tegenwoordig al zo weinig water!"quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
nou kijk dat is voordeel, dat ding heeft hoop water nodig, dus hij groeit nu niet zo snel.
Verre van uitgeroeid is ie natuurlijk, want weet al met paar buien komt ie weer op.
Voor mijn tuin is dit perfect alle gras Enzo die tussen tegels uitkomt sterft ook af nu.
En de paar die ik heb en wil laten staan zijn boom machtigen of struik en die trekken dit.
Geef tuin nooit water btw.
ik heb gewerkt btw op een vakantiepark vroeger. Als vakantie baantje. toen was ik 14 denk. en met heggen snoeien Enzo. tuintjes maaien etc, noem het op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja, ik had vroeger ook een buurman die z'n tegels elk jaar weer op de kop omdraaide: "Zo worden ze ook schoon, en we hebben tegenwoordig al zo weinig water!"
Weinig tegen te doen denk ik..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:51 schreef kree het volgende:
die duizendknoop heeft twee dingen nodig, veel water en veel zon.
eentje van beide weg en hij groeit niet zo snel.
Nu dus eigenlijk perfect weer ervoor om dat ding te laten verpieteren.
Maar het is mijn vijand want onder de grond gaat ie door, ik weet t nu al.
Heb paar keer weggeknipt wel onderhand En was te doen, maar groeit minder hard als vorig jaar.
sterf kut plant.
ik heb er mee leren leven een beetje onderhand.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:54 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Weinig tegen te doen denk ik..
Zeg, je laat je toch niet verslaan door zo'n suf kutplantje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er mee leren leven een beetje onderhand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |