Ik moet zeggen dat ik dit wel heel mooi vind. De muziek maar de zangers het is zo echt niet normaal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
het is bizar idd, hoewel je op een gegeven moment wel beetje het standaard muziekje herkend, wat typisch is voor AI.
Maar herken het vooral omdat ik er ook wel aardig mee aan het kloten ben geweest.
Voor wie dat niet doen, zou je zeggen is origineel.
hoe is ie verder Dot?
mooi zo, ja met mij oké, beetje heet laatste paar dagen op werk Enzo, niet te doen die temperaturen. Ben er echt niet voor gemaakt gewoon.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit wel heel mooi vind. De muziek maar de zangers het is zo echt niet normaal.
Hier wel goed met jou ook
Gedichtje speciaal voor mijquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:29 schreef Homijn het volgende:
Tussen al het DTS-gereutel door
verrichte hemarookworst wonderen
Hij spoelde in Duitsland 'n keutel door
Ze konden 't in Keulen horen donderen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-08-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik is ook veel te warm om te werkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
mooi zo, ja met mij oké, beetje heet laatste paar dagen op werk Enzo, niet te doen die temperaturen. Ben er echt niet voor gemaakt gewoon.
maar oké beetje rustig aan gedaan.
Je moet echt beter je best doen als je op drie wilt blijven GGquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog steeds op plaats 3. Zo lang als het duurt....
Tsja. Nouja, dan wordt het plaats 4. Ook prima.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet echt beter je best doen als je op drie wilt blijven GG
Bonjour, ma chère mademoiselle! Ça va?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
Daar istieweer!
Bonsoir monsieur ToT![]()
Hey ToTquote:
Hey Amyquote:
Weer veilig thuisquote:
Als ik een baasje had dat konijnen Flappie noemt, zou ik daar als cavia niet zo bij mee zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:31 schreef ToT het volgende:
Zo, de cavia's zijn wer blij dat ze in hun eigen hok zitten.
dan ben je mss al te laat. haha...quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:38 schreef ToT het volgende:
De planten op het dakterras zijn op sterven na dood. Morgenochtend gelijk maar ff flink wat water geven.
Deze heten "de groene en de blauwe', en als we meer duidelijkheid willen is het gewoon de korthaar en de langhaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als ik een baasje had dat konijnen Flappie noemt, zou ik daar als cavia niet zo bij mee zijn
De duizendknoop leeft hopelijk toch nog wel?!?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
dan ben je mss al te laat. haha...
niet dat ik goed ben met planten..... LOL heb de meeste nog gered, maar paar sterfgevallen ook onderhand.
Uurtje of 2 morgenmiddag dus?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:45 schreef kree het volgende:
ik wilde het niet al te laat maken trouwens
ik geef ze altijd te veel of te weinig, heb btw zo'n vochtmeter voor paar euro via Amazon, die helpt nog wel eens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:45 schreef StevenHyde het volgende:
Elke avond even water geven. Net zoals je jezelf wat te drinken geeft. Dat gaat ook niet vanzelf
Ja ik was ff niet thuis he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:45 schreef StevenHyde het volgende:
Elke avond even water geven. Net zoals je jezelf wat te drinken geeft. Dat gaat ook niet vanzelf
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:45 schreef kree het volgende:
ik wilde het niet al te laat maken trouwens
nou kijk dat is voordeel, dat ding heeft hoop water nodig, dus hij groeit nu niet zo snel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
De duizendknoop leeft hopelijk toch nog wel?!?
Och ja, ik had vroeger ook een buurman die z'n tegels elk jaar weer op de kop omdraaide: "Zo worden ze ook schoon, en we hebben tegenwoordig al zo weinig water!"quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
nou kijk dat is voordeel, dat ding heeft hoop water nodig, dus hij groeit nu niet zo snel.
Verre van uitgeroeid is ie natuurlijk, want weet al met paar buien komt ie weer op.
Voor mijn tuin is dit perfect alle gras Enzo die tussen tegels uitkomt sterft ook af nu.
En de paar die ik heb en wil laten staan zijn boom machtigen of struik en die trekken dit.
Geef tuin nooit water btw.
ik heb gewerkt btw op een vakantiepark vroeger. Als vakantie baantje. toen was ik 14 denk. en met heggen snoeien Enzo. tuintjes maaien etc, noem het op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja, ik had vroeger ook een buurman die z'n tegels elk jaar weer op de kop omdraaide: "Zo worden ze ook schoon, en we hebben tegenwoordig al zo weinig water!"
Weinig tegen te doen denk ik..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:51 schreef kree het volgende:
die duizendknoop heeft twee dingen nodig, veel water en veel zon.
eentje van beide weg en hij groeit niet zo snel.
Nu dus eigenlijk perfect weer ervoor om dat ding te laten verpieteren.
Maar het is mijn vijand want onder de grond gaat ie door, ik weet t nu al.
Heb paar keer weggeknipt wel onderhand En was te doen, maar groeit minder hard als vorig jaar.
sterf kut plant.
ik heb er mee leren leven een beetje onderhand.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:54 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Weinig tegen te doen denk ik..
Zeg, je laat je toch niet verslaan door zo'n suf kutplantje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er mee leren leven een beetje onderhand.
Bolk!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:59 schreef kree het volgende:
trouwens mss ff leuke vraag ofzo ipv al dat gebolk alleen? als jullie zin hebben.
je weet nog wel na de basisschool Enzo ging je naar LTS of MAVO of HAVO voor de slimmeriken.
maar wat deden jullie toen als vakantie baantjes?
ben wel benieuwd eigenlijk en hou vooral ook van verhalen dat je dat helemaal kut vond.
voorbeeld van mezelf, hier in de regio natuurlijk ook bloembollen.
Die pellen GVD wat een kut werk, met maatje gedaan en na 4 dagen zijn we gillend weg gelopen en ons nooit meer laten zien.
4 gulden (was het toen nog) voor kratje vol als ik het me goed herinner.
mag hoor, Maar ik vind altijd wel leuk beetje kletsen ook?quote:
Ja hier wordt nooit gekletst, hier bolken we alleen maar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
mag hoor, Maar ik vind altijd wel leuk beetje kletsen ook?
mss moet ik in ander topic vragen btw.
mss moet dit in KSC, zeg het maar
was het maar zo simpel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeg, je laat je toch niet verslaan door zo'n suf kutplantje?
Grijp 'm in z'n nek en zeg dat je tuin niet groot genoeg is voor jullie beiden, en dat je een duel eist bij dageraad!
Een lelijk gedrocht van een datingsite een optie?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
was het maar zo simpel.
Varkens neerzetten is de enige optie, enne ja dat kan ik niet maken hier. (van wat ik ervan heb gelezen en opgezocht dus)
niet waar, er wordt hier ook wel gekletst. ik vind het altijd wel leuk en gezellig btw.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier wordt nooit gekletst, hier bolken we alleen maar.
Hoe gaat het met jou en mini?quote:
Ja het ligt aan wat je zegt. Zoals de eeuwige suggestie dat we hier niets anders doen dan bolken. Als je dat stukkie nou had weggelaten, was het gewoon een leuke vraag geweest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
niet waar, er wordt hier ook wel gekletst. ik vind het altijd wel leuk en gezellig btw.
Maar dan worden jullie me weer zat enzo soms. Dus oké.
maargoed tis leuk zolang het leuk is en anders ga ik wel naar andere hoor np
is heel ander onderwerp.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Een lelijk gedrocht van een datingsite een optie?
Met mij prima, met Mini ging he ook prima, maar die is weer naar zijn moeder toe en dat maakte hem weer gigantisch overstuur.quote:
Oh ik dacht dat we het over varkens hadden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
is heel ander onderwerp.
mijn eerlijke mening? ben er ff mee gestopt, want gewoon geen zin meer in joh.
te hoge eisen allemaal.
oke negeer dat dan ff, maar was mijn ervaring vooralquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het ligt aan wat je zegt. Zoals de eeuwige suggestie dat we hier niets anders doen dan bolken. Als je dat stukkie nou had weggelaten, was het gewoon een leuke vraag geweest.
over wat voor kut bijbaantjes je hebt gehad na de basisschool. Althans daar wilde ik het over hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |