Is er weer een bazenuitzending vanavond?quote:
Ik heb het aan AI gevraagd en die zegt: morgenavond om 18:49 uur.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is er weer een bazenuitzending vanavond?
Hebben ze het daar horen donderenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net Keulen een paar flinke keutels gegeven
het is bizar idd, hoewel je op een gegeven moment wel beetje het standaard muziekje herkend, wat typisch is voor AI.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:05 schreef Dotteke het volgende:
@:Kree dit is ook AI\
De zanger en de zangeres lijken zo echt.
Mooie stemmen ook.
Jernblod heeft geen echte menselijke zangers. Het is een Noords Vikingrock- en metalproject dat wordt gepresenteerd als gemaakt met digitale en AI-tools.Over het projectArtiestennaam: Dan & Eira (de fictieve of virtuele artiestennamen die aan het project zijn gekoppeld).Achtergrond: De vocalen en muziek worden gegenereerd met behulp van AI- en productietools in plaats van ingezongen door fysieke bandleden.
https://www.facebook.com/reel/1423375909603629
https://www.facebook.com/reel/2513530749099653
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:41 schreef Homijn het volgende:
Toch negen punten binnengeharkt met dit gedicht. Alle beetjes helpen.
Ik moet zeggen dat ik dit wel heel mooi vind. De muziek maar de zangers het is zo echt niet normaal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
het is bizar idd, hoewel je op een gegeven moment wel beetje het standaard muziekje herkend, wat typisch is voor AI.
Maar herken het vooral omdat ik er ook wel aardig mee aan het kloten ben geweest.
Voor wie dat niet doen, zou je zeggen is origineel.
hoe is ie verder Dot?
mooi zo, ja met mij oké, beetje heet laatste paar dagen op werk Enzo, niet te doen die temperaturen. Ben er echt niet voor gemaakt gewoon.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit wel heel mooi vind. De muziek maar de zangers het is zo echt niet normaal.
Hier wel goed met jou ook
Gedichtje speciaal voor mijquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:29 schreef Homijn het volgende:
Tussen al het DTS-gereutel door
verrichte hemarookworst wonderen
Hij spoelde in Duitsland 'n keutel door
Ze konden 't in Keulen horen donderen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-08-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |