Ja het maffe is dat die mafkees ons een 100 meter ervoor nog afsneed met invoegen hadden we toen niet geremd dan had hij voor de schade op kunnen draaien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja ok maar dit was gewoon gaand verkeer...Laat ik het zo zeggen ik let in het verkeer niet alleen op voor mezelf maar ook voor anderen omdat je er zulke dus tussen hebt zitten.
https://swov.nl/en/public(...)n-op-rijkswegen-2023quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:16 schreef epic(FakeNews)beardman het volgende:
Gewoon te weinig afstand genomen met die dikke bmw.
Er vallen wekelijks doden bij filevorming, maar ja trekkers
quote:Meest voorkomende ongevalstypen van dodelijke ongevallen
De ongevalstypen die in 2023 het meest voorkwamen waren, net als voorgaande jaren:
kop-staartaanrijdingen (n=20), waarvan een derde in de staart van een file (n=6);
Hadden de boeren niet ook voorafgekondigde "dispensatie"?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:38 schreef HowardRoark het volgende:
Toch wel bijzonder dat nu ineens het demonstreren op de snelweg wordt afgeraden, dat hebben bij eerdere demonstraties op de snelweg niet gehoord.
Misschien was het handiger geweest als onze politici hier op hadden ingespeeld en en in een eerder stadium al geconcludeerd dat dit vroeg of laat zeer onveilige situaties zou gaan opleveren.
Ja, demonstratierecht is dient te worden beschermd, maar de veiligheid van burgers nog meer. Daarom geen demonstraties op de snelweg (of het spoornet, etc.).
Leuk frame weer. Maargoed, zal denk ik nog wel een staartje krijgen met twee doden te betreuren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Offtopic, maar echt hypocriet kan ik het nou ook weer niet noemen.
XR zijn verveelde rijkeluis kindjes die net weer terug zijn van een "jezelf vinden" reis in India of Bali die een beertje de activist larpen, maar alleen als het lekker weer is. Ze willen niets haalbaars, niets redelijks, gewoon lekker dagje chillen met de fellow activistendweebs.
De boeren hebben daadwerkelijk een reden, ze worden in hun bestaan, hun manier van leven, hun generaties lange traditie bedreigd. Dit zijn echte, oprechte mensen, geen acteurs die na een lekker dagje demonstreren weer ff naar Afrika vliegen om daar de deugkneus uit te hangen ofzo.
Dus lekker boeiend als een of andere FOK!ker het hypocriet vindt ofzo, doen we niets mee.
Gewoon van die kutsnelweg afblijven wat voor motieven je ook denkt te hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:37 schreef HeatWave het volgende:
XR zijn verveelde rijkeluis kindjes die net weer terug zijn van een "jezelf vinden" reis in India of Bali die een beertje de activist larpen, maar alleen als het lekker weer is. Ze willen niets haalbaars, niets redelijks, gewoon lekker dagje chillen met de fellow activistendweebs.
De boeren hebben daadwerkelijk een reden, ze worden in hun bestaan, hun manier van leven, hun generaties lange traditie bedreigd. Dit zijn echte, oprechte mensen, geen acteurs die na een lekker dagje demonstreren weer ff naar Afrika vliegen om daar de deugkneus uit te hangen ofzo.
Dus lekker boeiend als een of andere FOK!ker het hypocriet vindt ofzo, doen we niets mee.
Ja ok, daar wil ik prima in meegaan. Maar ik maak persoonlijk wel degelijk onderscheid tussen de 2 qua oprechtheid en legitimiteit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
[..]
Gewoon van die kutsnelweg afblijven wat voor motieven je ook denkt te hebben.
Zal wel breed worden uitgemeten in de media.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet het resultaat brengen waar ze op hoopten gok ik zo.
Ik ben altijd pro boeren ik ben het alleen niet eens met het blokkeren van snelwegen die een aantal doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, daarom postte ik het ook als "offtopic".quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben altijd pro boeren ik ben het alleen niet eens met het blokkeren van snelwegen die een aantal doen.
Er zijn zoveel andere acties die ze kunnen doen.
Inderdaad, het is gewoon nagelaten om in te grijpen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hadden de boeren niet ook voorafgekondigde "dispensatie"?
Iets met kalveren en putten.
quote:
Mag het hopen. Dan heb je het echt niet begrepen. Stelletje dwazen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zal wel breed worden uitgemeten in de media.
Ik bedoelde er niks mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, daarom postte ik het ook als "offtopic".
Ja, ik snapte je hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niks mee.
Het is meer dat ik het helemaal met je eens ben, alleen die blokkades niet.
De cirkel is weer rond.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik snapte je hoor. En ik ben het dus met jou eens
.
Ja, dat heb je wel eens met cirkelsquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel eens met cirkels.
Is al bekend in welke auto de dodelijke slachtoffers zaten?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:53 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben heel benieuwd of er nog iets uit het onderzoek komt of dat het "ja file..." blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |