SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Nog eventjes volhouden jongons.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:53 schreef incel het volgende:
Bizar hoelang deze oorlog nou al aan de gang is
Idd was het alweer vergeten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:53 schreef incel het volgende:
Bizar hoelang deze oorlog nou al aan de gang is
Margarita Reut ,de dader:quote:The assassination of Robert Shagaev was carried out by Margarita Reut, a 31-year-old woman from Yaroslavl.
The attack was organized by the Ukrainian Ministry of Defense Intelligence (GUR).
At the end of July 2025, Reut was fined for discrediting the Russian Armed Forces. While on a train from Samara to Adler, she reacted to news about the downing of a Ukrainian Armed Forces drone in the Rostov region by shouting, "That's what you deserve, Russians!"
It was at this moment that she came to the attention of the Ukrainian GUR, which began working with her.
Payments from the GUR were made through cryptocurrency.
The perpetrator purchased a trash container and placed the explosive device inside.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef skysherrif het volgende:
Vanochtend in Sevastopol was een Oekraiense overloper opgeblazen. Robert shagaev, hoge officier bij de Russische marine nu.
[ afbeelding ]
[..]
Margarita Reut ,de dader:Als ze er ooit zo'n eentje achter mij aansturen dan ga ik het helaas ook niet overleven denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://t.me/smolii_ukraine/155554quote:The Polish MiG-29 fighter jets will be delivered to Ukraine in the coming weeks in exchange for a large number of Ukrainian drones and technology, according to Wirtualna Polska.
Is dit de aanval van ruzzia op een navo land?quote:
Eerder bulgarije ook ineens een explosie uit het niets in een wapenfabriek. Heel opvallend 2x binnen een paar dagen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 01:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is dit de aanval van ruzzia op een navo land?
Eu maar lekker naïef blijven..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 01:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerder bulgarije ook ineens een explosie uit het niets in een wapenfabriek. Heel opvallend 2x binnen een paar dagen.
Zou zo maar kunnen. Mja, daar kun je ook op wachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 01:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerder bulgarije ook ineens een explosie uit het niets in een wapenfabriek. Heel opvallend 2x binnen een paar dagen.
Letland heeft er een paar neer gehaald lees ik netquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 02:55 schreef skysherrif het volgende:
St petersburg gaat zo aangevallen worden, ik vermoed graanhaven.
- hmm aanval lijkt mee te vallen. Wel een paar over baltisch gebied gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |