Ja die vallen niet echt op in de binnenstad van Palermo. Je bent aan het overleven in het verkeer. En aan het opletten dat je zelf niemand dood rijdt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo’n bord is niet duidelijk?
[ afbeelding ]
Het is uniform herkenbaar dat inrijden niet is toegestaan.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Voor je het weet rij je zo meerdere malen zo'n zone in zonder dat je het doorhebt.
Zou gewoon uniform herkenbaar moeten zijn.
Nou dat hebben wij eens gehad, het anwb kastje piepte wel, de boom ging open maar er was iets niet goed en later kregen we 7 boetes binnen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Als je zo’n apparaatje hebt dat je bij ANWB kunt kopen, gaat ook dit stukje via dat apparaatje en rij je zo door alle tolpoortjes zonder stoppen
Ik had jouw post niet gezien, maar we praten idd over het zelfde.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is die proef met digitale tol.
Vandaar het lage bedrag, dat wordt straks hoger en dan gaan de tolpoorten ook weg wat de doorstroming verbeterd
Bejaarden kunnen de rambam krijgen zal Macron denken
Ik rij niet veel in het buitenland, maar misschien is het wel iets om een keer naar te kijken.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Als je zo’n apparaatje hebt dat je bij ANWB kunt kopen, gaat ook dit stukje via dat apparaatje en rij je zo door alle tolpoortjes zonder stoppen
Misschien moet je dan niet in een stad als Palermo gaan rijden?quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja die vallen niet echt op in de binnenstad van Palermo. Je bent aan het overleven in het verkeer. En aan het opletten dat je zelf niemand dood rijdt.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat hebben wij eens gehad, het anwb kastje piepte wel, de boom ging open maar er was iets niet goed en later kregen we 7 boetes binnen.
Wij doen het al jaren zo en zonder enig probleem of boete.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had jouw post niet gezien, maar we praten idd over het zelfde.
[..]
Ik rij niet veel in het buitenland, maar misschien is het wel iets om een keer naar te kijken.
Moest je weer aanvechten met 10 formulieren in Frans en downloads uitprinten en opsturen na 6 weken alsnog opgelostquote:
En dus bereid je je voor. Maar dat is stom, heb ik net gelezen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja die vallen niet echt op in de binnenstad van Palermo. Je bent aan het overleven in het verkeer. En aan het opletten dat je zelf niemand dood rijdt.
Sodeju, wat een ellende...quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moest je weer aanvechten met 10 formulieren in Frans en downloads uitprinten en opsturen na 6 weken alsnog opgelost
Het zou natuurlijk vreemd zijn om allerlei fixaties te moeten leren als naar een naburig land gaat binnen de EU federatie. Er is ook geen sprake van onwil, opzet of recalcitrantie. Maar dat begrijp jij ook wel.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dus bereid je je voor. Maar dat is stom, heb ik net gelezen.
Dus het is nooit je eigen schuld. What a way of life.
Ik heb een paar keer een vignetsticker gekocht en heb elke keer debiel veel tijd gebruikt om het zo netjes mogelijk op de juiste plek op te plakken.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook al eens ¤130 boete gehad omdat mijn vrouw een vignetsticker (te) schuin op de ruit had geplakt
quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk vreemd zijn om allerlei fixaties te moeten leren als naar een naburig land gaat binnen de EU federatie. Er is ook geen sprake van onwil, opzet of recalcitrantie. Maar dat begrijp jij ook wel.
Vreemd? Als je in een ander land gaat rijden, zelfs letterlijk een buurland wat Italië niet is, kun je te maken krijgen met andere verkeersregels. Dus informeer je je.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk vreemd zijn om allerlei fixaties te moeten leren als naar een naburig land gaat binnen de EU federatie. Er is ook geen sprake van onwil, opzet of recalcitrantie. Maar dat begrijp jij ook wel.
Hou op, schei uit ja!quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Het gaat allemaal nergens meer over.
Dit jaar onderweg ook al ¤2,50 betaald voor een toiletbezoek en ¤4,95 voor een slappe bak koffie onderweg.
¤7 per uur parkeren maar alleen als je een geel nummerbord had, de langgenoten mochten gewoon doorrijden
Als je reist voel je je steeds meer een wandelende portemonnee
What the actual......quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
In Denemarken moet je bijvoorbeeld parkeergeld betalen als je gewoon bij een tankstation een uur parkeert.
Mijn broertje was daar laatst, wist dat niet en kreeg ¤550 boete
Had ‘ie nou maar opgelet bij maatschappijleer.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
In Denemarken moet je bijvoorbeeld parkeergeld betalen als je gewoon bij een tankstation een uur parkeert.
Dan moest ie eerst maar even alle plaatselijke uitzonderingen moeten leren voor je helemaal ergens anders heen gaatquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is geen oplettend type en heeft geld zat.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Had ‘ie nou maar opgelet bij maatschappijleer.
In de Denemarken moet je altijd een parkeerschijf gebruiken bij parkeren. Maar niet 1 maar een aantal verschillende soorten waaronder een digitale.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan moest ie eerst maar even alle plaatselijke uitzonderingen gaan leren voor je helemaal ergens anders heen gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |