abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:50:16 #76
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221655013
Al zal het wellicht ook wel zo ongeveer zo klinken zonder dat gillende Franse publiek op de achtergrond, maar mijn ervaring met mama appelsapjes is toch dat ze niet hetzelfde klinken als ze live worden gezongen, uitzonderingen daargelaten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:50:27 #77
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221655015
5. Patrick Bruel - Casse La Voix

Vanmiddag toevallig nog gedraaid via een playlist van Spotify, want we zijn momenteel in Normandië… 🇫🇷👋
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:00:25 #78
512523 SimonB.
Voorheen Bargehassus.
pi_221655115
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
5 Patrick Bruel - Casser la Voix (live)
En dat was de laatste juiste. ^O^

MadMaster 19
pipster 20
camilero 9
PPL 15
Da_Sandman 7
Blogman 5
Mexicanobakker 8
iggyinthehouse 35
Litpho 2
Bargehassus 6
bartrid 25
n00biedoobiedoo 6
Burnett 8
Berkery 11
belsen 1
slaveloos 1
SimonB. 5

Bekijk deze YouTube-video
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Redactie Sport dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:43:33 #79
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221655435
Met welke single scoorde Tears For Fears (voorlopig) voor het laatst een Top 40-hit in Nederland?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221656503
Sowing the seeds of love?
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  woensdag 26 augustus 2026 @ 10:04:56 #81
323622 Blogman
http://blogman.flamestrike.nl/
pi_221656758
Was er een heropname van Everybody Wants to Rule the World?
Don't drive a car when you're dead
Got no right, no right to doubt it; Ain't no doubt, no doubt about it
Blogman
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:27:51 #82
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_221658102
Woman in Chains?
pi_221661767
Advice for the Young at Heart?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_221663051
We komen al dichterbij, maar ik zou nog wat later inzetten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 27 augustus 2026 @ 11:13:17 #85
512523 SimonB.
Voorheen Bargehassus.
pi_221665806
Geen idee verder...
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_221666370
Raoul And The King of Spain?
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  zondag 30 augustus 2026 @ 16:42:38 #87
512523 SimonB.
Voorheen Bargehassus.
pi_221694204
@Mexicanobakker :........
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Redactie Sport zondag 30 augustus 2026 @ 16:51:08 #88
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221694273
Oja, mijn vraag stond nog open.

Ze hebben hiervoor ook wel een beetje geleend bij The Kane Gang.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 31 augustus 2026 @ 10:03:00 #89
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_221697751
closest thing to heaven?
  Redactie Sport maandag 31 augustus 2026 @ 10:47:44 #90
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221697975
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 10:03 schreef iggyinthehouse het volgende:
closest thing to heaven?
Jawel, deze eeuw nog!

MadMaster 19
pipster 20
camilero 9
PPL 15
Da_Sandman 7
Blogman 5
Mexicanobakker 8
iggyinthehouse 36
Litpho 2
Bargehassus 6
bartrid 25
n00biedoobiedoo 6
Burnett 8
Berkery 11
belsen 1
slaveloos 1
SimonB. 5
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 31 augustus 2026 @ 13:20:35 #91
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_221699274
Toch maar eens opzetten O-)

10 titels (met artiest) met het woord "Heaven" erin (dus geen hemel of andere vertalingen). Allen moeten in de top40 gestaan hebben. Nummer 10 krijgt het punt.
pi_221699420
1 Tavares - Heaven must be missing an Angel
2 Brian Adams - Heaven
3 Fiction Factory - Feels Like Heaven
4 Wham! - Edge of Heaven
5 Queen - Heaven for everyone
6 Maria Mckee - Show me Heaven
7 Led Zeppelin - Stairway to HEaven
8 Eric Clapton - Tears in Heaven
9 Guns 'n' Roses - Knocking on Heavens Door
10 Belinda Carlisle - Heaven is a Place on Earth
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  maandag 31 augustus 2026 @ 13:44:46 #93
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_221699457
quote:
6s.gif Op maandag 31 augustus 2026 13:39 schreef pipster het volgende:
1 Tavares - Heaven must be missing an Angel :Y
2 Brian Adams - Heaven :N
3 Fiction Factory - Feels Like Heaven :Y
4 Wham! - Edge of Heaven :Y
5 Queen - Heaven for everyone :Y
6 Maria Mckee - Show me Heaven :Y
7 Led Zeppelin - Stairway to HEaven :Y
8 Eric Clapton - Tears in Heaven :Y
9 Guns 'n' Roses - Knocking on Heavens Door :Y
10 Belinda Carlisle - Heaven is a Place on Earth :Y
1 fout
  maandag 31 augustus 2026 @ 14:18:46 #94
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_221699675
Maar Hairway to Steven is toch nooit een single geweest?
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  maandag 31 augustus 2026 @ 14:23:57 #95
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_221699709
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar Hairway to Steven is toch nooit een single geweest?
Je hebt gelijk, overheen gekeken.

2x fout dus
pi_221699775
Ja dat wist ik eigenlijk wel, van LZ. Nou dan wil ik graag Brian Adams vervangen door Do.

Naast Tears for Fears uit de vorige vraag is het even zoeken, maar die vind ik te flauw om te noemen.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_221699786
2 Unlimited - Edge Of Heaven
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 31 augustus 2026 @ 14:37:51 #98
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_221699804
quote:
6s.gif Op maandag 31 augustus 2026 14:34 schreef pipster het volgende:
Ja dat wist ik eigenlijk wel, van LZ. Nou dan wil ik graag Brian Adams vervangen door Do.

Naast Tears for Fears uit de vorige vraag is het even zoeken, maar die vind ik te flauw om te noemen.
Nummer 9
  maandag 31 augustus 2026 @ 14:38:20 #99
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_221699807
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
2 Unlimited - Edge Of Heaven
En nummer 10

MadMaster 19
pipster 20
camilero 9
PPL 15
Da_Sandman 8
Blogman 5
Mexicanobakker 8
iggyinthehouse 36
Litpho 2
Bargehassus 6
bartrid 25
n00biedoobiedoo 6
Burnett 8
Berkery 11
belsen 1
slaveloos 1
SimonB. 5
pi_221699872
Doe er dan ook maar 5 met specifiek 'hell' (dus geen hello oid) in de titel met een Top 40-notering.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')