0 tattoos.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:46 schreef drakin het volgende:
Wie van jullie heeft 1 of meer tattoos?
Hey Marioquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
Man man man wat een teringzooi hier
Okayquote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe is het OV daar in de stad? Bruikbaar?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
En Düsseldorf is eigenlijk behoorlijk vertyft voor een wandelaar
Drugsholquote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
En Düsseldorf is eigenlijk behoorlijk vertyft voor een wandelaar
Heb alleen de treinen tussen de steden gebruikt niet de tram van Düsseldorf. Tot nu toe alle treinen te laat vertrokken, behalve die van net maar die is zo kort en zo vol dat ik maar heb laten schietenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe is het OV daar in de stad? Bruikbaar?
Ja, NS heeft het eigenlijk best goed voor elkaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb alleen de treinen tussen de steden gebruikt niet de tram van Düsseldorf. Tot nu toe alle treinen te laat vertrokken, behalve die van net maar die is zo kort en zo vol dat ik maar heb laten schieten
Neukcoupéquote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
De treinen in deze regio zijn gloednieuw, maar de perrons en de rails zijn in beroerde staat
Keulenquote:
quote:
Keulen krijgt zeker wel wat keutels van mijquote:
Hahahaquote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Keulen krijgt zeker wel wat keutels van mij
Meerdere keren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |