Uiteraard weer van die vieze broccolikoppen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:36 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Een man is op de Oudenoord in Utrecht ernstig mishandeld door twee jonge mannen. Het slachtoffer werd onder meer meerdere keren met een kettingslot tegen zijn hoofd geslagen en liep daarbij een schedelbreuk op. De politie heeft beelden en signalementen van de verdachten gedeeld en vraagt mensen die hen herkennen zich te melden.
De mishandeling vond volgens de politie op vrijdag 19 juni rond 19.30 uur plaats. Twee mannen reden op een fatbike over de Oudenoord en kregen daar een woordenwisseling met een bewoner. Ze fietsten aanvankelijk verder, maar draaiden vervolgens om en kwamen terug.
Daarna liep de situatie uit de hand. De twee mannen zouden het slachtoffer meerdere keren hebben geduwd en geschopt. Een van hen pakte vervolgens het kettingslot van de fatbike en sloeg daarmee meerdere keren op de man in, ook tegen zijn hoofd.
Het slachtoffer raakte bewusteloos en werd naar het ziekenhuis gebracht. Hij bleek een schedelbreuk, twee hoofdwonden, een gebroken voet en gescheurde enkelbanden te hebben.
De politie zoekt twee mannen van naar schatting 18 tot 25 jaar oud. Een van hen droeg vermoedelijk grijze kleding van Under Armour en witte schoenen. De andere verdachte droeg onder meer een zwarte pet, zwart shirt, zwarte korte broek en zwarte slippers.
Mensen die de verdachten herkennen of meer weten over de mishandeling, worden gevraagd contact op te nemen met de politie.
Net minder dan twee maanden geleden, relatief vlot om maar eens te vragen of iemand deze twee generieke boys met generieke kapsels en generieke kleding op een generieke fatbike nog herkent.quote:De mishandeling vond volgens de politie op vrijdag 19 juni rond 19.30 uur plaats.
Die neiging heb ik steeds minder. Alsof je benoemt dat water nat is.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:50 schreef HowardRoark het volgende:
een handjevol users die opmerken dat het wéér jonge mannen met een migratieachtergrond (uit waarschijnlijk Islamitische landen) betreft.
Die beschermen hun eigen land al niet, integendeel. Vrouwen achterlaten en lekker zelf vluchten om niet te moeten vechten voor je land.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Broccolihoofden met het IQ van een putdeksel. De toekomstige buurtvaders die ons land veilig gaan houden! Gaaf!!!
Vrouwen mogen het huis natuurlijk niet uit van Allah. Wel belangrijk om de toko schoon te hebben als je zelf vrouwen loopt te verkrachten in west-Europa.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:24 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Die beschermen hun eigen land al niet, integendeel. Vrouwen achterlaten en lekker zelf vluchten om niet te moeten vechten voor je land.
Maar vechten kunnen ze hoor, maak je geen zorgen. Ze viseren zich alleen altijd op de verkeerde personen.
Dat zo'n broccolihoofd het IQ heeft van een schoenmaat is ook niet verwonderlijk, ik ken er eigenlijk geen enkele die de 120 overstijgt!
Dat is wel de juiste samenvatting. Iedereen die het wil zien, kan het ook zien.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:45 schreef Kottnauer het volgende:
Integratie is totaal mislukt. Dit is een apart volk dat naast het oude volk in ditzelfde land leeft. En dat nieuwe volk groeit terwijl het oude volk krimpt.
Ja, maar.. stigmatisering! De kaart van Wilders! En Hollanders doen dit toch echt ook hoor!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Net minder dan twee maanden geleden, relatief vlot om maar eens te vragen of iemand deze twee generieke boys met generieke kapsels en generieke kleding op een generieke fatbike nog herkent.
Dat is te hopen van niet, al weten we natuurlijk allemaal wel dat de achtergrond opmerken van deze daders en vervolgens vanwege patroonherkenning een uitspraak doen over bijvoorbeeld migratie, al snel erg gevoelig ligt bij sommigen en daardoor kan leiden tot gepikeerde reacties en/of een vraag voor 'moderatie'.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 07:44 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Wat een gejank weer. Er is echt niemand die het goed komt praten als iemand een schedelbreuk gemept krijgt met een kettingslot.
Nee, dat niet. Maar de constatering dat de daders van dit soort geweldplegingen opvallend vaak tot een bepaalde minderheidsgroep behoort wordt wel geregeld ontkent of met de mantel der liefde bedekt.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 07:44 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Wat een gejank weer. Er is echt niemand die het goed komt praten als iemand een schedelbreuk gemept krijgt met een kettingslot.
Twee maanden later, geen signalement, ze willen ze gewoon niet pakken.quote:De politie zoekt twee mannen van naar schatting 18 tot 25 jaar oud. Een van hen droeg vermoedelijk grijze kleding van Under Armour en witte schoenen. De andere verdachte droeg onder meer een zwarte pet, zwart shirt, zwarte korte broek en zwarte slippers.
Gewoon iedereen die er zo uit ziet met dat soort kleding op scooters preventief aanhouden en oppakken. Durf te wedden dat meer dan 50% wel wat op hun kerfstok heeft. Maar nee dat mag zeker nietquote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Twee maanden later, geen signalement, ze willen ze gewoon niet pakken.
Nee je moet met een paal met een knop rond lopen, anders werk je te selectief.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:56 schreef incel het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die er zo uit ziet met dat soort kleding op scooters preventief aanhouden en oppakken. Durf te wedden dat meer dan 50% wel wat op hun kerfstok heeft. Maar nee dat mag zeker niet
Super laf inderdaad.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:24 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Die beschermen hun eigen land al niet, integendeel. Vrouwen achterlaten en lekker zelf vluchten om niet te moeten vechten voor je land.
Maar vechten kunnen ze hoor, maak je geen zorgen. Ze viseren zich alleen altijd op de verkeerde personen.
Dat zo'n broccolihoofd het IQ heeft van een schoenmaat is ook niet verwonderlijk, ik ken er eigenlijk geen enkele die de 120 overstijgt!
Limiet meedoen één keer per maand.quote:
Tot ze op een gegeven moment wat te zeggen krijgen, en dan gaat het hard. Zo ging het altijd met dit volk.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:45 schreef Kottnauer het volgende:
Worden nooit gepakt. Scheren hun hoofd kaal, nemen een baard, verkopen de fiets en gooien hun kleding weg.
Integratie is totaal mislukt. Dit is een apart volk dat naast het oude volk in ditzelfde land leeft. En dat nieuwe volk groeit terwijl het oude volk krimpt.
Ik vind dat vrij barbaars, valse dieren laat je inslapen, die martel je niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:11 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind dat dit slachtoffer gewoon een halfuur alleen in een kamer moet krijgen met een kettingslot met deze daders en dat hij dan ongestraft alles mag doen wat hij wil.
Hier ben ik het wel mee eens ja. Als je zo zonder enig mededogen met een kettingslot op iemands hoofd in kan slaan, dan ben je af. Dan wil je dat diegene niet meer opstaat.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind dat vrij barbaars, valse dieren laat je inslapen, die martel je niet.
Denk niet dat we naar J.D. Vance moeten luisteren, maar dat er flinke vraagtekens bij het huidige beleid passen ga ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:06 schreef einzeinz het volgende:
J.D. Vance heeft ooit uitgehaald naar de Europese leiders over de ondergang van Europa door zoveel migranten ongecontroleerd binnen te laten.
Europa op haar achterpoten, alle kranten werden er weken van volgeschreven.
Maar vertel mij eens waar J.D. geen gelijk over had? Hij raakt een gevoelig punt dat niet benoemd mag worden door onze politici!
ofwel;quote:"When will the pain of inaction exceed the will somebody else not me do something"
Mocro paspoort = NL'se intrekken.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Positief is wel dat deze gasten de hele zomer in Marokko zitten. Nu nog kijken hoe we ze de rest van het jaar daar kunnen houden.
Daar zit weer 1 of andere kutregel achter. Momenteel niet mogelijk behoudens ernstige misdrijven tegen de staat, maar ik kan ernaast zitten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mocro paspoort = NL'se intrekken.
Ze kunnen toch niet statenloos worden, blijkbaar.
Ja, en schiet mij maar af, dit hadden ze in 2000 al moeten invoeren.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mocro paspoort = NL'se intrekken.
Ze kunnen toch niet statenloos worden, blijkbaar.
Eigen wetgevingen kan je aanpassej toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Daar zit weer 1 of andere kutregel achter. Momenteel niet mogelijk behoudens ernstige misdrijven tegen de staat, maar ik kan ernaast zitten.
edit: the Dutch government can currently revoke Dutch nationality in cases including:
fraud or concealment during naturalisation;
failure to renounce another nationality when that was a condition of naturalisation;
conviction for certain extremely serious offences against the Kingdom, including terrorist offences and war crimes;
voluntarily serving in the armed forces of a state fighting the Netherlands or an ally;
joining a designated terrorist organisation under the statutory national-security procedure.
Zou een democratische optie moeten zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 01:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eigen wetgevingen kan je aanpassej toch?
.... toch?
De mazzel is dat we dat helemaal niet hoeven in te voeren. Het 1 paspoort/nationaliteit principe is het toppunt van antidiscriminatie en als discriminerende personen met een dubbele nationaliteit ongewenst worden verklaard kunnen ze mooi hun Nederlandse inleveren. Dan gaan ze die bloeddorstige streken maar uithalen in het land waar ze dat andere paspoort van hebben. Voor mij is het ook heel simpel hoor. Als het land van herkomst, of waar ze een 2e paspoort van hebben, ze niet terug willen nemen? Dan gaan wij ze zeker niet als eersterangsburgers beschermen en behandelen. Kom op zeg, hij had wel dood kunnen zijn. Was waarschijnlijk ook hun bedoeling.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, en schiet mij maar af, dit hadden ze in 2000 al moeten invoeren.
Uh. Hoezo denk je dat?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:41 schreef Richestorags het volgende:
Gezien dit twee gasten op een fatbike zijn (die je mag besturen zonder rijbewijs) en i.c.m. de leeftijd betreft dit vrijwel zeker Syriërs of veiligelanders. Het grootste tuig onder de "vluchtelingen". Er valt weinig genuanceerd over de aanwezigheid van beide groepen te zeggen, anders dan dat ze hier niet thuishoren.
Omdat bijvoorbeeld Mocro's die hier geboren zijn op een scooter en vaker nog in een auto rijden. Dat kunnen deze boys niet wegens het niet hebben van een hier geldig rijbewijs en mogelijkheden tot het registeren van een dergelijk voertuig en daarom zitten ze met zijn tweeën op een fatbike.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |