Eén giga klapper uit het niets net hier in Amersfoort, bijzonder. Ook helemaal geen bui verder oid.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 15:11 schreef MissHobje het volgende:
Onweer is er weer of nog steeds, ff stil en dan weer een klap. Gek weertje vandaag.
Heb je nog geluk gehad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:06 schreef lbosse het volgende:
Niet-voorspelde hoosbui
ik wilde net naar buiten
Zeker. Ik denk dat het gedaan is met de hittegolven en langzamerhand moeite ga doen om de warmte binnen te houden. Voor nu heb ik alle ramen openstaan in de nacht maar dat zal de komende dagen minder vaak gebeuren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:53 schreef kilon het volgende:
Het is wel weer vroeg donker met dit bewolkte weer. Dan weet je dat de zomer richting het einde gaat.
Het wordt nog geen 10 graden als maximum he. Daar moeten we nog een dikke twee maanden op wachten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeker. Ik denk dat het gedaan is met de hittegolven en langzamerhand moeite ga doen om de warmte binnen te houden. Voor nu heb ik alle ramen openstaan in de nacht maar dat zal de komende dagen minder vaak gebeuren.
10 graden maximum. Het ideequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het wordt nog geen 10 graden als maximum he. Daar moeten we nog een dikke twee maanden op wachten.
Dat is toch heerlijk? Gewoon even genieten van de frisse lucht die niet zo vies en klam is.quote:
quote:
Doe mij een nazomer met twintigers overdag en koele nachtenquote:Op zondag 16 augustus 2026 00:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk? Gewoon even genieten van de frisse lucht die niet zo vies en klam is.
Dus inderdaad tijd voor:
[..]
Neen GJ, nog niet. Eerst een nazomer en een milde Indian Summer/Oktober.quote:Op zondag 16 augustus 2026 00:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk? Gewoon even genieten van de frisse lucht die niet zo vies en klam is.
Geen problemen mee in Januari natuurlijk..
Dus inderdaad tijd voor:
[..]
Na spreekwoordelijke regen komt spreekwoordelijke zonneschijnquote:Op zondag 16 augustus 2026 08:08 schreef cinderloom het volgende:
Heerlijk briesje nu.
Vanaf morgen ook weer wat regenkansen iedere dag. Of misschien kansjes. Het Hollands zomerweer dus
-5 -10 zulke temperaturen zalig! Schaatsen en sneeuwpretquote:
Moet zeggen het was hier fris en heb heerlijk lang geslapen onder mijn dons ..dat slaapt toch het lekkerst vind ik.quote:
Mot er niet aan denken op dit momentquote:Op zondag 16 augustus 2026 10:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
-5 -10 zulke temperaturen zalig! Schaatsen en sneeuwpretblauwe luchten. Man man dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |