He wat? Als dat dichtbij de aarde zou gebeuren hebben we wel een groter probleem dan een kortstondig zwaartekrachtverlies.quote:De valse waarschuwing stelde dat de zwaartekracht wereldwijd zeven seconden lang zou verdwijnen door botsende zwarte gaten, waardoor mensen en objecten mogelijk de lucht in zouden worden geslingerd.
En wat is eigenlijk dichtbij ?(in universum termen) Want het gaat niet in het zonnestelsel gebeuren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
He wat? Als dat dichtbij de aarde zou gebeuren hebben we wel een groter probleem dan een kortstondig zwaartekrachtverlies.
Je kunt natuurwetten tarten wat je wil …quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als andere natuurwetten getart kunnen worden, dan deze ongetwijfeld ook.
Daarom hebben we nu plastic tieten.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je kunt natuurwetten tarten wat je wil …
(Betekenis “tarten”: “ Uitdagen of tergen: Iemand of iets provoceren, op de kast jagen of laten merken dat je niet bang bent.”)
De zwaartekracht of whatever natuurwet verandert daarvan verder niet.
Sowieso trekken natuurwetten zich niks aan van “meningen” die mensen hebben of als ze ergens (online) schrijven daarover een afwijkende mening te hebben.
Ze worden met handen en voeten getreden. Zo beter?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je kunt natuurwetten tarten wat je wil …
(Betekenis “tarten”: “ Uitdagen of tergen: Iemand of iets provoceren, op de kast jagen of laten merken dat je niet bang bent.”)
De zwaartekracht of whatever natuurwet verandert daarvan verder niet.
Sowieso trekken natuurwetten zich niks aan van “meningen” die mensen hebben of als ze ergens (online) schrijven daarover een afwijkende mening te hebben.
Welke andere natuurwetten worden met handen en voeten getreden?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als andere natuurwetten getart kunnen worden, dan deze ongetwijfeld ook.
Daar mag ik niets over zeggen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke andere natuurwetten worden met handen en voeten getreden?
Doe dan maar in een spoiler of zo, nu ben ik wel benieuwd waar je op doelt.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar mag ik niets over zeggen.
Ach, als er een zwart gat dichtbij de aarde zou zijn zou Fok! niet bestaanquote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
He wat? Als dat dichtbij de aarde zou gebeuren hebben we wel een groter probleem dan een kortstondig zwaartekrachtverlies.
Met zwarte gaten in de weer geweest?quote:
Ik weet het niet, wat wil je daarmee eigenlijk zeggen?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ze worden met handen en voeten getreden. Zo beter?
Ik kan dat niet nee, maar om mij ervan te overtuigen dat het allemaal tussen mijn oren zit en komt door middelengebruik, kunnen de natuurwetten gewoon worden genegeerd. Dat is wat ik bedoel.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik weet het niet, wat wil je daarmee eigenlijk zeggen?
Natuurwetten kun je niet negeren of 'overtreden'... dus als je dat wil beweren, zou je jezelf als uitermate dom uitten... dus ik neem aan dat dat niet is wat je bedoelt... Maar wat dan wel ?
Hij wil niet voor niets geen antwoord geven...quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik weet het niet, wat wil je daarmee eigenlijk zeggen?
Natuurwetten kun je niet negeren of 'overtreden'... dus als je dat wil beweren, zou je jezelf als uitermate dom uitten... dus ik neem aan dat dat niet is wat je bedoelt... Maar wat dan wel ?
en weer iets dat je moet uitleggen.... hoe denk je natuurwetten eventjes te 'negeren'?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
kunnen de natuurwetten gewoon worden genegeerd. Dat is wat ik bedoel.
Natuurwetten zijn beschrijvingen van hoe het universum werkt.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kan dat niet nee, maar om mij ervan te overtuigen dat het allemaal tussen mijn oren zit en komt door middelengebruik, kunnen de natuurwetten gewoon worden genegeerd. Dat is wat ik bedoel.
Nogmaals, ik kan dat niet. Maar het gebeurt wel om mij te bespelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en weer iets dat je moet uitleggen.... hoe denk je natuurwetten eventjes te 'negeren'?
Denk je dat de zwaartekracht eventjes stopt te werken, als jij er geen aandacht aan besteed of heel hard roept dat je vind dat het anders moet?
Denk je dat je TiTa Tovenaar bent ofzo?
Bekijk deze YouTube-video
Wellicht dat die beschrijving dan tekort schieten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Natuurwetten zijn beschrijvingen van hoe het universum werkt.
Dus dan is de vraag: kun je om de manier waarop het universum werkt heen.
Nou, nee.
Dat doen ze zeker.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan dat niet. Maar het gebeurt wel om mij te bespelen.
[..]
Wellicht dat die beschrijving dan tekort schieten.
Nee, zwaartekracht is niet de kracht naar het middelpunt van een zwaar object.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:38 schreef incel het volgende:
Wat nog interessanter is als je je afvraagt of er ooit een soort van anti-gravity device zal worden uitgevonden. Want zwaartekracht is niets anders dan gewoon de kracht naar het middelpunt van een zwaar object. Maar stel ze stoppen dat ooit in een klein doosje wat je gewoon in je broekzak kan houden en opeens kan je vliegen of tegen muren op lopen of ze zetten het in je auto en je hebt geen wielen en snelwegen meer nodig en vliegen is veel goedkoper en efficienter en minder uitstootrijk
Het is domheid versterkt door social media.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:10 schreef RealistAtheist het volgende:
Shit. Voor niks luchtankers aan mijn huis vastgemaakt.
En nu serieus. Zijn er echt mensen die dit geloofden? Gezien het aantal gelovigen op de wereld zou het me niet moeten verbazen hoe dom een groot deel van de mensheid is. Maar toch toch laat ik mij vaak weer verrassen. Dan denk ik de wereldbevolking kan niet dieper zinken en dan is er weer een of andere debiele tiktok rage en dan moet ik constateren: het kan toch mensen kunnen echt nog dommer.
Ach, of ik kijk hier even en dan heb ik ook binnen no time weer door hoe volkomen achterlijk veel mensen zijn.
Je zou zulken stemrecht moeten ontnemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:10 schreef RealistAtheist het volgende:
Shit. Voor niks luchtankers aan mijn huis vastgemaakt.
En nu serieus. Zijn er echt mensen die dit geloofden? Gezien het aantal gelovigen op de wereld zou het me niet moeten verbazen hoe dom een groot deel van de mensheid is. Maar toch toch laat ik mij vaak weer verrassen. Dan denk ik de wereldbevolking kan niet dieper zinken en dan is er weer een of andere debiele tiktok rage en dan moet ik constateren: het kan toch mensen kunnen echt nog dommer.
Ach, of ik kijk hier even en dan heb ik ook binnen no time weer door hoe volkomen achterlijk veel mensen zijn.
Dat zou jij veel vaker moeten doenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar mag ik niets over zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |