abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221560051
Niets geloven wat AI zegt...

Dat zegt Facebook namelijk..

Oh, wacht..
pi_221560261
Ik heb dit wel eens als ik in bed lig. Dat ik opeens keihard omhoog val en dan weer in bed lig en klaar wakker ben.
Disclaimer: Ik heb PDD-NOS (officiële diagnose) en kan emotioneel reageren. Ik ben niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn berichten. Het verwijderen/wijzigen zonder toestemming van mijn berichten is niet toegestaan. Alle rechten voorbehouden.
pi_221560482
Maar er zijn dus ook mensen die dit soort onzin geloven....
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_221563300
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 18:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ze worden met handen en voeten getreden. Zo beter?
Ik weet het niet, wat wil je daarmee eigenlijk zeggen?

Natuurwetten kun je niet negeren of 'overtreden'... dus als je dat wil beweren, zou je jezelf als uitermate dom uitten... dus ik neem aan dat dat niet is wat je bedoelt... Maar wat dan wel ? :?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 13 augustus 2026 @ 16:09:33 #30
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221563548
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 15:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Natuurwetten kun je niet negeren of 'overtreden'... dus als je dat wil beweren, zou je jezelf als uitermate dom uitten... dus ik neem aan dat dat niet is wat je bedoelt... Maar wat dan wel ? :?
Ik kan dat niet nee, maar om mij ervan te overtuigen dat het allemaal tussen mijn oren zit en komt door middelengebruik, kunnen de natuurwetten gewoon worden genegeerd. Dat is wat ik bedoel.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221563549
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 15:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Hij wil niet voor niets geen antwoord geven...
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_221563597
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 16:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
kunnen de natuurwetten gewoon worden genegeerd. Dat is wat ik bedoel.
en weer iets dat je moet uitleggen.... hoe denk je natuurwetten eventjes te 'negeren'?

Denk je dat de zwaartekracht eventjes stopt te werken, als jij er geen aandacht aan besteed of heel hard roept dat je vind dat het anders moet?

Denk je dat je TiTa Tovenaar bent ofzo?
Bekijk deze YouTube-video
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_221563686
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 16:09 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik kan dat niet nee, maar om mij ervan te overtuigen dat het allemaal tussen mijn oren zit en komt door middelengebruik, kunnen de natuurwetten gewoon worden genegeerd. Dat is wat ik bedoel.
Natuurwetten zijn beschrijvingen van hoe het universum werkt.

Dus dan is de vraag: kun je om de manier waarop het universum werkt heen.

Nou, nee.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_221563759
Wat nog interessanter is als je je afvraagt of er ooit een soort van anti-gravity device zal worden uitgevonden. Want zwaartekracht is niets anders dan gewoon de kracht naar het middelpunt van een zwaar object. Maar stel ze stoppen dat ooit in een klein doosje wat je gewoon in je broekzak kan houden en opeens kan je vliegen of tegen muren op lopen of ze zetten het in je auto en je hebt geen wielen en snelwegen meer nodig en vliegen is veel goedkoper en efficienter en minder uitstootrijk
Disclaimer: Ik heb PDD-NOS (officiële diagnose) en kan emotioneel reageren. Ik ben niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn berichten. Het verwijderen/wijzigen zonder toestemming van mijn berichten is niet toegestaan. Alle rechten voorbehouden.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 16:39:05 #35
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221563763
quote:
5s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 16:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]
en weer iets dat je moet uitleggen.... hoe denk je natuurwetten eventjes te 'negeren'?

Denk je dat de zwaartekracht eventjes stopt te werken, als jij er geen aandacht aan besteed of heel hard roept dat je vind dat het anders moet?

Denk je dat je TiTa Tovenaar bent ofzo?
Bekijk deze YouTube-video
Nogmaals, ik kan dat niet. Maar het gebeurt wel om mij te bespelen.
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 16:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Natuurwetten zijn beschrijvingen van hoe het universum werkt.

Dus dan is de vraag: kun je om de manier waarop het universum werkt heen.

Nou, nee.
Wellicht dat die beschrijving dan tekort schieten.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221563859
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 16:39 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Nogmaals, ik kan dat niet. Maar het gebeurt wel om mij te bespelen.
[..]
Wellicht dat die beschrijving dan tekort schieten.
Dat doen ze zeker.

Maar dat merken jij en ik niet in het dagelijks leven.
Bijvoorbeeld de wet van zwaartekracht van Newton werkt prima in het dagelijks leven, totaan ruimtereizen toe.

Maar bijvoorbeeld ij zeer sterke zwaartekrachtvelden of extreem hoge snelheden kloppen de berekeningen van Newton niet meer nauwkeurig.

Gelukkig hebben we ook relativiteit van Einstein.
pi_221564283
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 16:38 schreef incel het volgende:
Wat nog interessanter is als je je afvraagt of er ooit een soort van anti-gravity device zal worden uitgevonden. Want zwaartekracht is niets anders dan gewoon de kracht naar het middelpunt van een zwaar object. Maar stel ze stoppen dat ooit in een klein doosje wat je gewoon in je broekzak kan houden en opeens kan je vliegen of tegen muren op lopen of ze zetten het in je auto en je hebt geen wielen en snelwegen meer nodig en vliegen is veel goedkoper en efficienter en minder uitstootrijk
Nee, zwaartekracht is niet de kracht naar het middelpunt van een zwaar object.
Zwaartekracht is de schijnbare aantrekkingskracht tussen 2 massas.

En die ontstaat doordat massa een kromming veroorzaakt in de ruimtetijd.

Probeer die kromming maar eens ongedaan te maken met een klein kastje.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 18:10:25 #38
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221564326
Shit. Voor niks luchtankers aan mijn huis vastgemaakt.

En nu serieus. Zijn er echt mensen die dit geloofden? Gezien het aantal gelovigen op de wereld zou het me niet moeten verbazen hoe dom een groot deel van de mensheid is. Maar toch toch laat ik mij vaak weer verrassen. Dan denk ik de wereldbevolking kan niet dieper zinken en dan is er weer een of andere debiele tiktok rage en dan moet ik constateren: het kan toch mensen kunnen echt nog dommer.

Ach, of ik kijk hier even en dan heb ik ook binnen no time weer door hoe volkomen achterlijk veel mensen zijn. :')
pi_221564463
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 18:10 schreef RealistAtheist het volgende:

En nu serieus. Zijn er echt mensen die dit geloofden? Gezien het aantal gelovigen op de wereld zou het me niet moeten verbazen hoe dom een groot deel van de mensheid is. Maar toch toch laat ik mij vaak weer verrassen. Dan denk ik de wereldbevolking kan niet dieper zinken en dan is er weer een of andere debiele tiktok rage en dan moet ik constateren: het kan toch mensen kunnen echt nog dommer.

Ach, of ik kijk hier even en dan heb ik ook binnen no time weer door hoe volkomen achterlijk veel mensen zijn. :')
Het is domheid versterkt door social media.
pi_221564487
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 18:10 schreef RealistAtheist het volgende:

Je zou zulken stemrecht moeten ontnemen.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 18:46:06 #41
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221564543
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:07 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Daar mag ik niets over zeggen.
Dat zou jij veel vaker moeten doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: