Speelronde 3 denk ik dat ze uitstellenquote:
Ah, dus die domme Belgen hebben het niet gered, mooi!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:10 schreef 100Spokes het volgende:
Eerst thuis tegen Bodo... dit is gespeeld.
NEC gaat in de EL ook moeite hebben om verder te komen dan de tussenronde. Die bonuspunten zijn goud.quote:
Behoorlijk knappe comeback van NEC tegen een listig team dat veel meer ervaring heeft in Europa. Bodø gaat normaliter net een maatje te groot zijn. Maar goed, de bal is natuurlijk rond en het thuisvoordeel van NEC is net zo groot als dat van de Norenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:10 schreef 100Spokes het volgende:
Eerst thuis tegen Bodo... dit is gespeeld.
@capuchon_jongenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah, dus die domme Belgen hebben het niet gered, mooi!
Gebeurt mij ook soms.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Linssen kan zijn Limburgse accent heel éven niet verbergen
Slim ja voor die lange reis naar het noordenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelronde 3 denk ik dat ze uitstellen
Bedankt Karim.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Behoorlijk knappe comeback van NEC tegen een listig team dat veel meer ervaring heeft in Europa. Bodø gaat normaliter net een maatje te groot zijn. Maar goed, de bal is natuurlijk rond en het thuisvoordeel van NEC is net zo groot als dat van de Noren
Nouja, ik vond Toivonen ook gewoon een smerige speler. Maar het is wel een stuk minder vervelend als ie in het voordeel van jouw clubje smerig is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:11 schreef GGMM het volgende:
Tadic is typisch iemand die je eng vindt omdat zijn absolute wil om te winnen niet leuk is als hij tegen jouw club speelt
Nahquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah, dus die domme Belgen hebben het niet gered, mooi!
Nee, ik vond hem vanavond ook weer heel engquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:11 schreef GGMM het volgende:
Tadic is typisch iemand die je eng vindt omdat zijn absolute wil om te winnen niet leuk is als hij tegen jouw club speelt
Die staat wel onderaan de ladder qua IQ jaquote:
B&A op zijn (typisch) Grieks nog maar eens op repeat, omdat ie zo legendarisch blijftquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:10 schreef hhh38 het volgende:
NEC Goden
Zouden ze op fok.gr nu zeggen "typisch Grieks"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die staat wel onderaan de ladder qua IQ ja
Tegen jouw PSV?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:11 schreef GGMM het volgende:
Die Noren gaan doen wat NEC nu gedaan heeft vorige week en maken het thuis af.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Behoorlijk knappe comeback van NEC tegen een listig team dat veel meer ervaring heeft in Europa. Bodø gaat normaliter net een maatje te groot zijn. Maar goed, de bal is natuurlijk rond en het thuisvoordeel van NEC is net zo groot als dat van de Noren
Ongetwijfeld begonnen toen hij Antony naar de grond trokquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik vond hem vanavond ook weer heel eng
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |