Die Perreira kun je beter meteen wisselen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja duidelijk hands Hauge. Dus vrije trap NEC lijkt me.
Verder wel een oliedomme handsbal.
Dacht al waarom zegt die commentator nietsquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
Zo lang moeten kijken voor overduidelijk hands van de Bodo speler
Haarscherp jaquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat de commentator dit zo snel zag ook.
Vloeken in de kerk wellicht, maar ik vind het met afstand de leukste commentator die er op dit moment is.quote:
Ik ook wel maar dit moet je toch wel zien als commentatorquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Vloeken in de kerk wellicht, maar ik vind het met afstand de leukste commentator die er op dit moment is.
Hoezo in de kerk, is dit het fanclub topic van die vent?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Vloeken in de kerk wellicht, maar ik vind het met afstand de leukste commentator die er op dit moment is.
Dat zeker, maar dit na vijf herhalingen niet zien is wel een beetje domquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Overacting om EUROPACUP-SFEERTJE te kunnen cultiveren.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook wel maar dit moet je toch wel zien als commentator
Verder geen extreem fan van zijn ingestudeerde tekstjes
Is Eddy Poelmann nog actief?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
De man is tenminste lekker enthousiast en heeft een prettige stem, zo'n Grueter is qua stem echt ooraids, nog los van de inhoud.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
En dat is hem, Kieft, een lucky maar wat geeft dat?quote:
Nepsupporterquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:18 schreef jigggy het volgende:
Ik kijk nec goden hier vanuit de pub in London
Hoeveel heb je ze betaald om dat erop te zetten?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:18 schreef jigggy het volgende:
Geen ekte gespot.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:18 schreef jigggy het volgende:
Om 23:00 moet je er alweer uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:18 schreef jigggy het volgende:
Derrrrhalve, dat dacht ik al!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ennnn hij het scheidennn van de markt is daarrrrr
Verkapte 'kijk mij eens op vakantie zijn' postquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:18 schreef jigggy het volgende:
Hoeven de verkrachters ook niet zo lang te wachtenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om 23:00 moet je er alweer uit.
Dit hoort niet bij een grote stad. @:monkyyy
Als ze hier geen resultaat halen gaan ze natuurlijk volledig nat op dat kutgras volgende weekquote:
En daar is... bij het scheiden van de marrrrkt... Eddy Poelmann. Ja dat dacht ik wel.quote:
Ik ben wel weer toe aan een aflevering van de topshow.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
En daar is... bij het scheiden van de marrrrkt... Eddy Poelmann. Ja dat dacht ik wel.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ennnn hij het scheidennn van de markt is daarrrrr
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij het scheidennnn van de markt @:de_kraam
Echo....echo...echoquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
En daar is... bij het scheiden van de marrrrkt... Eddy Poelmann. Ja dat dacht ik wel.
Was echt leuk toen Eddy er was.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben wel weer toe aan een aflevering van de topshow.
EddyGodquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Was echt leuk toen Eddy er was.
Eddy zit bij RTL Boulevardquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet.quote:
Eddy die een bevalling becommentarieerd was ook goudquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Freeport-godenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
'Doe maar iets wat lijkt op comic sans serif' zei men bij NEC, lekker gek
Oh nee, toch een tweeling. Ja dat dacht ik wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:24 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Eddy die een bevalling becommentarieerd was ook goud
Was dat in dezelfde uitzending?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:24 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Eddy die een bevalling becommentarieerd was ook goud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |