Haarscherp jaquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat de commentator dit zo snel zag ook.
Vloeken in de kerk wellicht, maar ik vind het met afstand de leukste commentator die er op dit moment is.quote:
Ik ook wel maar dit moet je toch wel zien als commentatorquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Vloeken in de kerk wellicht, maar ik vind het met afstand de leukste commentator die er op dit moment is.
Hoezo in de kerk, is dit het fanclub topic van die vent?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Vloeken in de kerk wellicht, maar ik vind het met afstand de leukste commentator die er op dit moment is.
Dat zeker, maar dit na vijf herhalingen niet zien is wel een beetje domquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Overacting om EUROPACUP-SFEERTJE te kunnen cultiveren.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook wel maar dit moet je toch wel zien als commentator
Verder geen extreem fan van zijn ingestudeerde tekstjes
Is Eddy Poelmann nog actief?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
De man is tenminste lekker enthousiast en heeft een prettige stem, zo'n Grueter is qua stem echt ooraids, nog los van de inhoud.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |