Nou he...quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:37 schreef Jahr00n het volgende:
Wel zielig voor hem en zijn nabestaanden. Verder wel een oliedomme actie natuurlijk. Je zou denken dat iedereen dit wel weet.
Nou...quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:37 schreef Jahr00n het volgende:
Je zou denken dat iedereen dit wel weet.
het klinkt als een ouderwetse belgenmopquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:37 schreef Jahr00n het volgende:
Wel zielig voor hem en zijn nabestaanden. Verder wel een oliedomme actie natuurlijk. Je zou denken dat iedereen dit wel weet.
Ja dat vond ik ook opmerkelijk...quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:49 schreef SimonB. het volgende:
Tegen de kou...???? Afgelopen zaterdagmiddag???
de keer er na heb je een ventilatiegaatje in je tent gemaakt met het BBQen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben 1 keer nokkie gegaan door koolstof monoxide, would not reccommend.
denk zelfde als een limburger...quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:53 schreef Rozevla het volgende:
Hoe lang zou een Belg op de bbq moeten liggen eer dat ie gaar is ??
2 keer de helftquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:53 schreef Rozevla het volgende:
Hoe lang zou een Belg op de bbq moeten liggen eer dat ie gaar is ??
nee het regende, ik had een afdakje gemaakt. ik was jong en domquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
de keer er na heb je een ventilatiegaatje in je tent gemaakt met het BBQen?
Misschien onder invloed van ietsquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:49 schreef SimonB. het volgende:
Tegen de kou...???? Afgelopen zaterdagmiddag???
Het is fucking zomer man, even een dekentje en klaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:24 schreef Momo het volgende:
had de man de barbecue in zijn tent aangestoken tegen de kou
Maar niet door een binnen barbecue neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben 1 keer nokkie gegaan door koolstof monoxide, would not reccommend.
nee. buiten maar wel met een geimproviseerd afdakje en slechte luchtstroom.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar niet door een binnen barbecue neem ik aan?
Raar, omdat het buiten is, zou je denken dat de luchtstroom goed is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
nee. buiten maar wel met een geimproviseerd afdakje en slechte luchtstroom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |