Nou he...quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:37 schreef Jahr00n het volgende:
Wel zielig voor hem en zijn nabestaanden. Verder wel een oliedomme actie natuurlijk. Je zou denken dat iedereen dit wel weet.
Nou...quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:37 schreef Jahr00n het volgende:
Je zou denken dat iedereen dit wel weet.
het klinkt als een ouderwetse belgenmopquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:37 schreef Jahr00n het volgende:
Wel zielig voor hem en zijn nabestaanden. Verder wel een oliedomme actie natuurlijk. Je zou denken dat iedereen dit wel weet.
Ja dat vond ik ook opmerkelijk...quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:49 schreef SimonB. het volgende:
Tegen de kou...???? Afgelopen zaterdagmiddag???
de keer er na heb je een ventilatiegaatje in je tent gemaakt met het BBQen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben 1 keer nokkie gegaan door koolstof monoxide, would not reccommend.
denk zelfde als een limburger...quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:53 schreef Rozevla het volgende:
Hoe lang zou een Belg op de bbq moeten liggen eer dat ie gaar is ??
2 keer de helftquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:53 schreef Rozevla het volgende:
Hoe lang zou een Belg op de bbq moeten liggen eer dat ie gaar is ??
nee het regende, ik had een afdakje gemaakt. ik was jong en domquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
de keer er na heb je een ventilatiegaatje in je tent gemaakt met het BBQen?
Misschien onder invloed van ietsquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:49 schreef SimonB. het volgende:
Tegen de kou...???? Afgelopen zaterdagmiddag???
Het is fucking zomer man, even een dekentje en klaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:24 schreef Momo het volgende:
had de man de barbecue in zijn tent aangestoken tegen de kou
Maar niet door een binnen barbecue neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben 1 keer nokkie gegaan door koolstof monoxide, would not reccommend.
nee. buiten maar wel met een geimproviseerd afdakje en slechte luchtstroom.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar niet door een binnen barbecue neem ik aan?
Raar, omdat het buiten is, zou je denken dat de luchtstroom goed is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
nee. buiten maar wel met een geimproviseerd afdakje en slechte luchtstroom.
Gast.... Of je leest de OP even.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
En dan nog iets als je tent vult met rook dan heb je toch als reactie om uit die tent te gaan...
Moeilijk te snappen dit
laat maar. Maar je zou verwachten dat zo'n BBQ rookt waardoor het zichtbaar is. Maar gaat dus om hetzelfde wat je bij een defecte gas installatie kan hebbenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |