abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221585082
quote:
7s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:53 schreef vosss het volgende:

[..]
Fair point, maar je snapte wat ik bedoel toch?

Ik heb zelf nog nooit iets met beleggen of wat ook gedaan. Gewoon sparen. Maarja dat schiet niet op ivm inflatie. Dus ben stilletjes aan aan het loeren naar Meesman om daar wat te gaan doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om te beginnen zou ik een vast bedrag maandelijks inleggen en er verder niet naar omkijken. Meesman is prima volgens mij.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sport_Life op 16-08-2026 13:22:39 ]
pi_221585122
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 18:03 schreef blomke het volgende:

[..]
Dat dus. Gespreid in de tijd, vrijkomende spaardeposito's in ETF stouwen. Lage kosten, maximale spreiding. Komt geen adviseur bij kijken.
En als je voorlopig niet van divident hoeft te leven en het geld kan missen accumulerend in een ETF stoppen. Kun je als je wat ouder wordt lekker op tijd en zorgeloos ervan gaan genieten.
pi_221586247
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 10:26 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Waarom kocht je dan geen Tesla of Apple ;)
Tja, in die tijd lang voor 't Internet ontstond, was de Dow erg moeilijk toegankelijk voor particulieren. Tesla bestond nog lang niet.
Mijn hobby is glas-in-lood maken en herstellen. Ook voor u
pi_221586285
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2026 13:22 schreef GerryDV het volgende:
En als je voorlopig niet van divident hoeft te leven en het geld kan missen accumulerend in een ETF stoppen. Kun je als je wat ouder wordt lekker op tijd en zorgeloos ervan gaan genieten.
Deze man weet!
pi_221586287
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2026 13:14 schreef Sport_Life het volgende:

Om te beginnen zou ik een vast bedrag maandelijks inleggen en er verder niet naar omkijken. Meesman is prima volgens mij.

Meesman is goed, DeGiro is beter
pi_221586397
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 15:10 schreef blomke het volgende:

[..]
Meesman is goed, DeGiro is beter
Waarom is DeGiro beter?

Ik zit trouwens bij mijn huis bank.
pi_221586486
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 15:17 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Waarom is DeGiro beter?

LAgere kosten. Ik heb al een half dozijn brokers (geprobeerd), tot nu toe is DeGiro voor mij althans, de beste keuze qua kosten, flexibiliteit en keuze-omvang
  zondag 16 augustus 2026 @ 15:32:45 #33
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221586505
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:05 schreef blomke het volgende:

[..]
Niet als je belegt in de goede ETF's. Vandaag heb ik ¤372,05 op m'n ETF's verdiend, terwijl ik 'n groot deel van de dag aan het strand heb gelegen. Weliswaar niet slapend, maar toch .....
En morgen is die weer weg, of het bedrag aan winst is verder gegroeid. Wat jij doet zijn lange termijn beleggingen, en waar die platforums op mikken is meer daytrading.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221632625
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 15:29 schreef blomke het volgende:

[..]
LAgere kosten. Ik heb al een half dozijn brokers (geprobeerd), tot nu toe is DeGiro voor mij althans, de beste keuze qua kosten, flexibiliteit en keuze-omvang
Beter dan Lynx ja?
pindazakje
pi_221632676
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 22:23 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Beter dan Lynx ja?
Bij Lynx heb ik ooit (10 jaar geleden) een account geopend; daarna was het zo k.v.d.b. dat ik er nooit verder iets mee gedaan heb. Maar zal nu i.d.d. veel beter kunnen zijn.
pi_221632716
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 22:29 schreef blomke het volgende:

[..]
Bij Lynx heb ik ooit (10 jaar geleden) een account geopend; daarna was het zo k.v.d.b. dat ik er nooit verder iets mee gedaan heb. Maar zal nu i.d.d. veel beter kunnen zijn.
Ik weet niet wat k.v.d.b. is, maar ik gebruik het ook al wel zeker 10 jaar, naast degiro. En vind de app wel prima werken, grote voordeel vind ik dat de koersen ook de actuele koers laten zien en niet met een vertraging zoals bij degiro. En na sluiting van beurs of voorbeurs zie je ook meteen de laatste koersen verwerkt in je overzicht, terwijl je bij degiro helemaal niks ziet, alleen pas als de beurs opent worden de huidige koersen getoond (met vertraging). En degiro had in het verleden nog weleens storingen en lynx werkt altijd wel (ze gebruiken gewoon het IB platform).
pindazakje
pi_221632763
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 22:36 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ik weet niet wat k.v.d.b. is, maar ik gebruik het ook al wel zeker 10 jaar, naast degiro. En vind de app wel prima werken, grote voordeel vind ik dat de koersen ook de actuele koers laten zien en niet met een vertraging zoals bij degiro. En na sluiting van beurs of voorbeurs zie je ook meteen de laatste koersen verwerkt in je overzicht, terwijl je bij degiro helemaal niks ziet, alleen pas als de beurs opent worden de huidige koersen getoond (met vertraging). En degiro had in het verleden nog weleens storingen en lynx werkt altijd wel (ze gebruiken gewoon het IB platform).
Klote van de bediening
pi_221641145
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 12:05 schreef Managarm het volgende:

[..]
Net zoals al die video's over gasten die storage units opkopen.
Ik vind dat wel vermakelijke tv, vooral als ze dan weer wat troep vinden en beweren dat het toch nog 100en dollars oplevert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')