Als het een foto uit India was met Indiërs geloof ik het wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit ai is.
Wat een horror foto.
Gelukkig is het goed gegaan, en hopen dat ze er toch nog iets van geleerd hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat de realiteit niet veel heeft gescheeld als ik het zo lees
Volgens mij niet heel vaak met kinderen. Maar die zijn wel vaak griezelig bezig idd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als het een foto uit India was met Indiërs geloof ik het wel.
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat bepaalt de verzekering uiteindelijk. De reddingsdienst stuurt jou altijd een factuur, die kun je vervolgens naar je reisverzekering sturen. Maar als uit bijv. het politierapport blijkt dat je volledig onvoorbereid op pad bent gegaan, dan kunnen ze de claim afwijzen en moet je zelf betalen.
Ik vind het wel goed dat dit eens zo duidelijk in het nieuws komt, veel te veel mensen die onvoorbereid de bergen in trekken.
In Belgie, Oostenrijk, GB of de USA?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:07 schreef MichaelScott het volgende:
En de kinderen zijn gelijk aangemeld bij jeugdzorg mag ik hopen?
Allemaal lijkt me het beste.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:58 schreef SimonB. het volgende:
[..]
In Belgie, Oostenrijk, GB of de USA?
Ieuw, mijn maag draait er van om, ook al is het een AI foto. Begrijp niet dat ze bij de afdaling al snel zagen dat het niet goed kwam. Omdraaien en terug omhoog klimmen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:39 schreef Lenny77 het volgende:
Denk dat deze situatieschets beter past
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |