Ook 'grappig' dat Gen Z vrouwen juist alleen maar progressiever worden, maar dat wordt niet als een probleem gezien, kennelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
"Nieuw licht"
"He, influencers verdienen geld aan hun doelgroep!"
Opzienbarend hoor, deze volstrekt nieuwe en zeer verrassende informatie.
Het lijkt me op zich goed je druk te maken om figuren die het leven van anderen verneuken on geld mee te verdienen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Je zal je er maar druk om maken.
Ze gedragen zich wat minder destructief.quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ook 'grappig' dat Gen Z vrouwen juist alleen maar progressiever worden, maar dat wordt niet als een probleem gezien, kennelijk.
mja niet helemaalquote:Op maandag 10 augustus 2026 19:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze gedragen zich wat minder destructief.
Vorig jaar zei ik:quote:Op maandag 10 augustus 2026 15:13 schreef Jippie het volgende:
hoe extremer de uitingen, hoe groter het bereik en de winst.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je verklapt het verdienmodel van degenen die inkomsten genereren uit controverse.
quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
D66 is zo machtig dat ze overal alles naar hun hand zetten.
Zo'n vreemde vraag vind ik het niet aangezien je zelf hun niet blanke huidskleur en geloof aangrijpt als reden waarom ze het niet zouden zijn. Extreemrechts is namelijk geen anti zwart of anti moslim stroming an sich, het is een ultranationalistische & anti buitenlander stroming. Die stroming uit zich niet overal hetzelfde.quote:Op maandag 10 augustus 2026 17:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Nergens stel ik dat alleen blanken extreem-rechts zijn, wel dat extreem-rechtse mensen doorgaans niet zo happig zijn op donkere mensen dan wel moslims. De rest van je post vind ik niet zo relevant, complottheorieën rond joden leven op vele plaatsen, zoals recent nog uit de mond van de mediapersoon bij extinction rebellion, wat in de noemer toch links te noemen valt.
<nee>quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo'n vreemde vraag vind ik het niet aangezien je zelf hun niet blanke huidskleur en geloof aangrijpt als reden waarom ze het niet zouden zijn. Extreemrechts is namelijk geen anti zwart of anti moslim stroming an sich, het is een ultranationalistische & anti buitenlander stroming. Die stroming uit zich niet overal hetzelfde.
Hier in Nederland vertaalt dat zich vooral als anti moslim met een kleinere groep anti kleur. In de VS is dat vooral anti immigrant met een kleinere groep van anti kleur. In Afrika vind je zo'n beetje alle varianten, langs huidskleur, geloof, etniciteit.
Van incels en PUA naar MGTOW, gecombineerd met een flinke tegenbeweging ten opzichte van BLM en 'Woke/DEI' naar Manosphere. Ach, ze doen maar lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2026 17:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Volgens mij is in deze subcultuur seks een ondergeschikt belang tov geld, macht en bekendheid. Volgens mij is dit wel echt een losse cultuur van de incels.
Arme UvAquote:Op maandag 10 augustus 2026 19:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze gedragen zich wat minder destructief.
Net zoals MC Donalds bedoel je?quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het lijkt me op zich goed je druk te maken om figuren die het leven van anderen verneuken on geld mee te verdienen.
Vrouwen/mannen die hun spaargeld overmaken naar een online vriend(in)...quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Net zoals MC Donalds bedoel je?
Zelfde principe, mensen kiezen er zelf voor. Ik bewaar mijn medeleven voor anderen
Dat heeft niet veel meer met het artikel uit de OP te maken, denk niet iemand uit dat filmpje een online influencer is.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:45 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Waarom mogen geschiedkundige feiten niet?
Als iets ontwrichtend werkt voor de samenleving zijn die keuzes wel degelijk iets om je zorgen over te maken. Niemand heeft behoefte aan nog meer mafkezen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Net zoals MC Donalds bedoel je?
Zelfde principe, mensen kiezen er zelf voor. Ik bewaar mijn medeleven voor anderen
Hun geld hun probleem.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Vrouwen/mannen die hun spaargeld overmaken naar een online vriend(in)...
ik kan niemand tegenhouden om op social media naar mongolen te kijken.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als iets ontwrichtend werkt voor de samenleving zijn die keuzes wel degelijk iets om je zorgen over te maken. Niemand heeft behoefte aan nog meer mafkezen.
Joop(oog)kleppen verkopen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:45 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
ik kan niemand tegenhouden om op social media naar mongolen te kijken.
Dat woke-feminisme nu ook al jaren niks anders doet dan mannen in hun bek schijten is ook een probleem. Doet ook niemand wat aan.quote:
True. maar die trend lijkt wat te keren gelukkig.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dat woke-feminisme nu ook al jaren niks anders doen dan mannen in hun bek schijten is ook een probleem. Doet ook niemand wat aan.
Dan zie jij meer dan ik.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
True. maar die trend lijkt wat te keren gelukkig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |