abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221545240
quote:
88s.gif Op maandag 10 augustus 2026 16:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Over een periode van 10+ jaar vind ik dat niet heel erg buitensporig eerlijk gezegd
Dit is lang niet alles joh. :D
pi_221545844
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 16:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dan had Harvest lopen krijsen dat de politie niks doet om die arme mensen te helpen.

In zulke situaties kan de politie het nooit goed doen.
Die politie wordt opgeroepen voor een melding voor een mens met piemel en mes met onbegrepen agressief gedrag.
Zo heet dat toch netjes tegenwoordig…

Mens met kind in de buik staat er schaapachtig/ onder invloed naast. Het is een van de twee, ik kan het niet beoordelen maar in de video is dit mens met kind in de buik geen leider/actief aanwezig mens met kind in de buik…

Het mens met kind in de buik wordt uiteindelijk weggetrokken omdat het mens met kind in de buik niet reageert op mens met piemel en diploma om het handelen in crisissituaties. Van mens met piemel en diploma werd in deze situatie verwacht dat hij mens met kind in de buik direct uit gevaarlijke situatie zou halen, om dat mens met piemel en mes onbegrepen gedrag vertoonde. En andere mensen met piemels en vagina’s zonder onbegrepen gedrag de situatie zo inschatte dat mensen met politiemensen met diploma’s en piemels de boel in veiligheid moesten komen brengen…

Misschien snapt die user met onbegrepen gedrag het nu…
  Moderator dinsdag 11 augustus 2026 @ 02:36:52 #53
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221545868
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die politie wordt opgeroepen voor een melding voor een mens met piemel en mes met onbegrepen agressief gedrag.

Mens met kind in de buik staat er schaapachtig/ onder invloed naast. Het is een van de twee, ik kan het niet beoordelen maar in de video is dit mens met kind in de buik geen leider/actief aanwezig mens met kind in de buik…

Het mens met kind in de buik wordt uiteindelijk weggetrokken omdat het mens met kind in de buik niet reageert op mens met piemel en diploma om het handelen in crisissituaties. Van mens met piemel en diploma werd in deze situatie verwacht dat hij mens met kind in de buik direct uit gevaarlijke situatie zou halen, om dat mens met piemel en mes onbegrepen gedrag vertoonde. En andere mensen met piemels en vagina’s zonder onbegrepen gedrag de situatie zo inschatte dat mensen met politiemensen met diploma’s en piemels de boel in veiligheid moesten komen brengen…

Ik heb hoofdpijn nu.
- vmi voor intimi -
pi_221545944
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 16:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit was geen bedreigende situatie.
Die vrouw vormde geen enkele bedreiging voor die agent met hond. Ga nou niet allerlei dingen verzinnen.
Je hebt denk ik geen enkel idee hoe dit soort situaties werken, als je in een aanhouding zit wil je ruimte en overzicht, als zo een Kenau de hele tijd moeilijk loopt te doen, en in de weg loopt dan zorgt dat voor afleiding en indirect gevaar, het is heel simpel, als een agent vordert dat je afstand houd, dan dien je daar gewoon opvolging aan te geven, en dan is de instructie in Nederland nog heel soepel met daarin een escalatie traject, in de meeste andere landen heb je na 1 waarschuwing en niet luisteren gewoon een knuppel in je nek. Zouden we in Nederland ook moeten doen, dan is het voor iedereen duidelijker en snappen de tokkies eindelijk eens dat de politie niet blijft vragen of je aub wilt meewerken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221546744
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik denk wel dat hij het snapt, Ik heb er 10 minuten over gedaan om het nieuwe Nederlands te ontcijferen. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')