Go with the flow zeg ik eigenlijk verkeerd. Op dat soort wegen moet ik soms wel 5 keer inhalen op een stukje van 10 km. 60 rijden op wegen die bedoeld zijn voor 100. Echt niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 09:14 schreef quo_ het volgende:
[..]
En dat is nou net het probleem met wegen zoals getoond op de foto in de OP.
Door gedram van doorgaans een klein deel van de bevoilking en bestuurders zonder ballen wordt nederland volgestouwd met onzinmaatregelen en rubber tegels.
Heb je een link naar de Tuf Tuf club? Hadden leuke fotosquote:
Het staat je vrij er zelf voorbij te racen. Ik bepaal zélf of ik wel of niet inhaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Het toppunt dat ik wel regelmatig meemaak is een tractor en dan zes auto's er achter die niet in durven halen...
Het is wel grappig dat als een gaat er minstens drie achteraan vliegen. En ik zal maar niet zeggen wat voor type auto er meestal van achteraan begintquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:07 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Het staat je vrij er zelf voorbij te racen. Ik bepaal zélf of ik wel of niet inhaal.
Oh geen idee, ik hou me daar verder niet zo mee bezigquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat als een gaat er minstens drie achteraan vliegen. En ik zal maar niet zeggen wat voor type auto er meestal van achteraan begint
natuurlijk doe je dat, je wil niet dood :-)quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:18 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik hou me daar verder niet zo mee bezig
Ook al halen er drie voor mij wél in, als ik vind dat ik niet ver genoeg vooruit kan kijken, haal ik niet in. Wat de flitsende droeftoeter achter mij er ook van mag vinden.
Misschien archive.org maar online is niet veel meer te vinden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:03 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Heb je een link naar de Tuf Tuf club? Hadden leuke fotos
Als ik me goed herinner moest Frank alles offline halen om te voorkomen dat het OM een zaak wegens belediging van Koos Spee zou starten. Vrees dat alles inderdaad weg is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien archive.org maar online is niet veel meer te vinden.
Altijd weer die Spee he. Man da's me een real dementor. Mooie combi met die dwerg ook. Wat een naarlingen samen hahaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner moest Frank alles offline halen om te voorkomen dat het OM een zaak wegens belediging van Koos Spee zou starten. Vrees dat alles inderdaad weg is.
Maar ondertussen wel het volgende plaatje wat niet van Frank is en de rechter niets mee gedaan heeft in het dossier opnemen waardoor het voor altijd vereeuwigd isquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner moest Frank alles offline halen om te voorkomen dat het OM een zaak wegens belediging van Koos Spee zou starten. Vrees dat alles inderdaad weg is.
Waar gaat het dan wel om? Ik lees ook het woord achterstallig hier. Het CBS zal ook wel weten dat er huishoudens zijn met problematische schulden door gokverslaving.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) hadden in januari 2024 ruim 127.000 huishoudens problematische schulden door achterstallige verkeersboetes.
Je kan je denk ik wel voorstellen dat dit niet alleen om noitaire hardrijders gaat.
neem dat allemaal weg....zijn het nog steeds sloebers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:51 schreef -Sigaartje het volgende:
Net zoals je mensen op de tv ziet die zitten te jammeren dat ze aan de grond zitten, twee honden op de bank, pakkie shag op tafel, kitschverzameling in de kast, flikker toch op man.
Geweldig duo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Altijd weer die Spee he. Man da's me een real dementor. Mooie combi met die dwerg ook. Wat een naarlingen samen haha
En met kistje:quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Print deze foto uit en hang het boven je bed![]()
[ afbeelding ]
ze waren echt zulke naaiers. hahaha.quote:
Slopen heeft weinig zin, dan worden ze vervangen en dat kost ook weer klauwen met geld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Flitspalen zijn om de staatskas te spekken en niets anders. Niet dat ik deze actie toejuich, maar supererg vind ik het ook weer niet.
Gewoon de lens vuilmaken met wat modder zodat de foto"s wazig zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Slopen heeft weinig zin, dan worden ze vervangen en dat kost ook weer klauwen met geld.
De oude rollenkasten kon je nog ludiek saboteren met een tennisbal aan een stuk touw. Slingeren in de radarbundel tot de rol vol was. Moest je wel gokken natuurlijk, geloof dat zo’n rol 200 foto’s kon hebben.
Met die digitale dingen heeft dat helaas weinig zin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |