Dat weet iedereen: om de begroting sluitend te maken.quote:Op maandag 10 augustus 2026 08:04 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Eh....
Lees nog eens wat je hebt getypt...
Waarom denk je dat er ook een flitspaal staat??!!!
Het land uitzettenquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zeg,
Jij ageert wel erg tegen flitspalen.
Wat zou je vinden als iedereen maar zo hard als hij wil gaat rijden overal?
Precies.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat weet iedereen: om de begroting sluitend te maken.
Dan gaan ze het in de gaten houden en worden de daders op een gegeven moment gepakt en eventjes helemaal financieel leeggetrokken.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:40 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Tenzij je maar vaak genoeg die dingen sloopt
Helemaal prima als dat geld gehaald wordt bij mensen die zich niet gewoon aan de maximumsnelheid houden.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
denk het nietquote:Op maandag 10 augustus 2026 10:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan gaan ze het in de gaten houden en worden de daders op een gegeven moment gepakt en eventjes helemaal financieel leeggetrokken.
Dat denk ik wel. Er zijn gewoon manieren om dat in de gaten te houden en die daders eens flink te pakken te nemen zodat ze hun huis en auto moeten verkopen.quote:
Ik denk dat je fantasie weer wat op hol slaat.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Er zijn gewoon manieren om dat in de gaten te houden en die daders eens flink te pakken te nemen zodat ze hun huis en auto moeten verkopen.
Zo lastig is het niet met het soort leeghoofden die dit doen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat je fantasie weer wat op hol slaat.
Maar om iemands huis en auto af te nemen gaat erg ver niet waar?quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet met het soort leeghoofden die dit doen.
Als hij het geld dat die flitspalen kosten op de bank heeft staan dan hoeft dat niet.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar om iemands huis en auto af te nemen gaat erg ver niet waar?
Mijne is echt 1km afwijking rond die snelheid op gpsquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:19 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, en je tellerafwijking niet vergeten.
Mensen die mauwen dat ze 3 km te hard hebben gereden.
Ja, maar let dan ook eens op je teller.
In Frankrijk flitsen ze heel veel, bij 100 wegen rijdt bijna iedereen precies 100.
Mijn auto staat op 107 op de cc, nooit geflitst.
Lees zijn post nog eens...quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hebben ze geen tijd voor manquote:Op maandag 10 augustus 2026 10:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Er zijn gewoon manieren om dat in de gaten te houden en die daders eens flink te pakken te nemen zodat ze hun huis en auto moeten verkopen.
Totdat de Duitsers het gaan overgedragen aan het CJIBquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In Duitsland staan er veel meer boetes open. Maar nooit betaald. Kunnen ze toch niets aan doen.
Wat als je geen schuld wil bekennen?quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:18 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Totdat de Duitsers het gaan overgedragen aan het CJIB![]()
Heb zelf voor een jaar of wat terug een boete gehad in Duitsland (vlak waar jij woont) en die was 89 euro voor 13 km te hard, kreeg eerst een brief met foto van mij erbij of ik schuld wilde bekennen, en daarna de betaal beschikking.
Keurig vertaald via Google translate.
Dan gaan ze er gewoon vanuit de jij de bestuurder bent of je moet kunnen aantonen dat jij het niet was. Lastig hé?quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat als je geen schuld wil bekennen?
Scheelt een hoop ja. Al worden deze camara's zelf ook goed bewaakt door camera's dus je zult er niet zomaar mee weg komen.quote:
prioriteiten stellenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |