Je kan ook gewoon niet te hard rijden hequote:Op zondag 9 augustus 2026 23:55 schreef inslagenreuring het volgende:
installatie was vrijdag langs de weg geplaatst om de snelheidbankpas van passerende automobilisten te controlerenplunderen.
Klopt. Maar dit zijn van die wegen waar je 60 mag maar eigenlijk iedereen 80 of harder rijdt. Als je 60 rijdt word je constant ingehaald en rijd je tegen de flow van het verkeer in.quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet te hard rijden he
hij staat maar op 1 plek het het is geen traject controlequote:Op zondag 9 augustus 2026 23:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit zijn van die wegen waar je 60 mag maar eigenlijk iedereen 80 of harder rijdt. Als je 60 rijdt word je constant ingehaald en rijd je tegen de flow van het verkeer in.
Geen excuus om dat ding maar te vernielen natuurlijk.
Kijk nog eens even goed naar de foto.quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Maar dit zijn van die wegen waar je 60 mag maar eigenlijk iedereen 80 of harder rijdt. Als je 60 rijdt word je constant ingehaald
Hier ook zo’n weggetje, als je netjes 60 gaat zit iedereen te bumperkleven of wordt je ingehaald.quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit zijn van die wegen waar je 60 mag maar eigenlijk iedereen 80 of harder rijdt. Als je 60 rijdt word je constant ingehaald en rijd je tegen de flow van het verkeer in.
En wie zijn dat dan? Zeeuwen?quote:Op maandag 10 augustus 2026 01:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze mogen die dingen hier in Zeeland op elke n-weg neerzetten.
Als ze ze opblazen, is dat direct een reden om de usuel suspects te melden…
Ja, jongeren hier uit de regio.quote:Op maandag 10 augustus 2026 01:58 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
En wie zijn dat dan? Zeeuwen?
Ja en als je afgelopen tijd een beetje rondgekeken had in deze sectie van het forum dan zie je dat het juist op deze wegen heel vaak misgaat, en dan huilen hoe het toch kan gebeuren dat je op zo een rechte weg tegen een boom aan knalt.quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Inhalen lijkt me op dat weggetje vrij ambitieus.quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je ziet waar ik mijn boete pas voor had gekregenquote:Op zondag 9 augustus 2026 23:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet te hard rijden he
Eh....quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
56 km, dan had je zeker 65 op de teller...quote:Op maandag 10 augustus 2026 07:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je ziet waar ik mijn boete pas voor had gekregen
Kwam een hoek om -> trok iets te snel op -> ging volgende hoek op, 56km geflitst terwijl ik dat mischien seconden reed
Nog afgezien van dat het onwaar is: hoe is dat relevant?quote:Op maandag 10 augustus 2026 08:05 schreef Toine51 het volgende:
[..]
56 km, dan had je zeker 65 op de teller...
Die sloopten geen palen, ageerden alleen tegen het toen al doorgeslagen snelheidscontrole beleid.quote:Op maandag 10 augustus 2026 08:37 schreef VEM2012 het volgende:
De Tuf tuf club die uit de as is gerezen?
Dat je niet oplet en de boete terecht isquote:Op maandag 10 augustus 2026 08:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nog afgezien van dat het onwaar is: hoe is dat relevant?
Op 56 geflitst he dus 3 correctiequote:Op maandag 10 augustus 2026 08:05 schreef Toine51 het volgende:
[..]
56 km, dan had je zeker 65 op de teller...
Ja, en je tellerafwijking niet vergeten.quote:Op maandag 10 augustus 2026 08:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Op 56 geflitst he dus 3 correctie
Geen idee, verder denk ik ook wel dat er mensen gepakt kunnen worden, deze mobiele controles worden ook altijd begeleid door een aantal beveiligingscamera'squote:Op maandag 10 augustus 2026 09:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Is de boete voor het vernielen van zo’n flitspaal inmiddels lager dan het te hard rijden voor zo’n flitspaal?
Onjuist.. Deze is mobiel er wordt elke maand verplaatstquote:Op maandag 10 augustus 2026 00:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hij staat maar op 1 plek het het is geen traject controle
Ik ken het eerder als het Duindorp van Hoogeveenquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:19 schreef pmponer het volgende:
Wel bijzonder dat deze is opgeblazen, ik ken Hollandseveld toch wel als het Wassenaar van Hoogeveen.
In 1980 misschienquote:Op maandag 10 augustus 2026 07:33 schreef Harvest89 het volgende:
Die dingen zijn ook kut.
Moest laatst 50 euro dokken voor iets van 10 km te hard.
Nee is maar 2 jaartjes geleden of zo. Op de autoweg.quote:
Bij de Maastunnel in Rotterdam heeft jarenlang een aanhanger gestaan met een camera erin.quote:Op maandag 10 augustus 2026 07:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik verwacht ook een boete voor een paar km/h op de Amsterdamse Straatweg. Klotedingen staan ook lekker verdekt opgesteld.
Ik rijd niet eens auto.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ga jij naar lekker bewust hard rijden om die oorlog in Oekraïne te steunen. Vergeet bij het flitsen niet even je duim op te steken, krijgen ze een moraalboost van op het slag(cht)veld.
Tenzij je maar vaak genoeg die dingen slooptquote:Op maandag 10 augustus 2026 08:57 schreef Chandler het volgende:
En wie mag dat weer gaan betalen? ja wij!
Kapot maken slaat nergens op, ze bouwen toch wel een nieuwe en het probleem wordt alleen maar even verplaatst. Hoop dat ze met de extra camerabeelden toch nog iemand kunnen pakken hiervoor!
Het heeft idd geen fuck met veiligheid te makenquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:37 schreef Pajanus het volgende:
De reden dat die camera's er zijn is verkeersveiligheid. Al lang en breed is bewezen dat het niet om verkeersveiligheid gaat (ook weinig effectief) maar om het spekken van de staatskas.
m.a.w. het is gewoon de bevolking afzetten.
NL , het land waar het goedkoper is om iemand in elkaar te trappen dan geflitst te worden!
Het was dan ook een grapje.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik ken het eerder als het Duindorp van Hoogeveen.
Dit dus. Een van oorsprong 80 km weg met vrijliggend fietspad. Volslagen idioot om daar proberen 60 km te handhaven. Ruim 30 km verderop mag je op eenzelfde soort weg 100 kmhquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:37 schreef Pajanus het volgende:
De reden dat die camera's er zijn is verkeersveiligheid. Al lang en breed is bewezen dat het niet om verkeersveiligheid gaat (ook weinig effectief) maar om het spekken van de staatskas.
m.a.w. het is gewoon de bevolking afzetten.
Daar lijkt het soms wel op.quote:NL , het land waar het goedkoper is om iemand in elkaar te trappen dan geflitst te worden!
Zeg,quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:42 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Stfu man.. Het heeft geen fuck met veiligheid te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |