abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221578435
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 11:52 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
komt goed , ik heb er alle vertrouwen in
Het beste is als Vlad verkiezingen uitschrijft , daar zou heel Rusland blij mee zijn

Poetin heeft al een unifrom aangetrokken dat deed Hitler ook in de laatste weken

Een oorlog tegen een vijand met AI is als een reus vecht tegen een dwerg, terwijl de dwerg voortdurend de veters van de reus aan elkaar knoopt

Bekijk deze YouTube-video
Hij heeft naar je geluisterd
https://en.wikipedia.org/wiki/2026_Russian_elections
quote:
The 2026 Russian elections will be held in Russia, in large part, on Sunday, 20 September 2026 (single election day), with several regions likely to allow voting on 18 and 19 September. There will be 11 gubernatorial elections (eight direct and three indirectly elected), 39 regional parliamentary elections, and many elections on the municipal level.
pi_221578495
quote:
Wie wordt zijn tegenkandidaat?
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_221578502
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 15:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wie wordt zijn tegenkandidaat?
Geen idee, ik hou me er niet mee bezig.
pi_221579154
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 15:57 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Geen idee, ik hou me er niet mee bezig.
Snap ik, want dit zijn geen presidentsverkiezingen.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
  zaterdag 15 augustus 2026 @ 17:21:55 #80
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221579291
quote:
maar de oppositie is al dood toch??

iedereen die tegen putin is die mag niet meedoen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221579580
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 11:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het feit dat ze troepen sturen stemt mij niet vrolijk, immers is elk leven mij heilig.
Maar ik vind het wel leuk om te zien hoe Vlad continu de EU een stap voor is, en dat alle maatregelen en sancties niets helpen. Vlad laat zich niet chanteren of bedreigen door wat verheven verlichtingsdenkers.
Ik denk zelfs dat die NK troepen op vraag van Kim gestuurd worden. Die wil zn troepen ook wel ervaring laten opdoen, net als zn raketten uittesten.
Het westen wordt idd steeds nerveuzer nu niets lijkt te werken...hun wapenvoorraden gestuurd, ettelijke miljarden financiele steun, 21 econ sanctiepakketten zonder enig effectief resultaat.
Hoe denk jij dat het westen gaat reageren (vooral EU want VS zal wel de handjes terugtrekken) als de situatie voor oekr zo blijft verslechteren, of zelfs instorten?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_221579595
quote:
Putin houdt tenminste verkiezingen
:P
Ook al heeft oekr de oorlog "naar Rusland gebracht".
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_221579693
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 17:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Putin houdt tenminste verkiezingen
:P
Ook al heeft oekr de oorlog "naar Rusland gebracht".
Ja, precies.
De oppositie is doodgepest, uit het raam gegooid of verboden. Maar er zijn tenminste wel verkiezingen ^O^

Dat verdedigen van Rusland wordt steeds treuriger...
pi_221579708
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 17:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik denk zelfs dat die NK troepen op vraag van Kim gestuurd worden. Die wil zn troepen ook wel ervaring laten opdoen, net als zn raketten uittesten.
Het westen wordt idd steeds nerveuzer nu niets lijkt te werken...hun wapenvoorraden gestuurd, ettelijke miljarden financiele steun, 21 econ sanctiepakketten zonder enig effectief resultaat.
Hoe denk jij dat het westen gaat reageren (vooral EU want VS zal wel de handjes terugtrekken) als de situatie voor oekr zo blijft verslechteren, of zelfs instorten?
Uiteraard, de landen in de omgeving vinden het maar niks.
Noord-korea heeft straks een ervaren leger en betere wapens dan voorheen.
De levensstandaard daar is schijnbaar aanzienlijk omhoog gegaan sinds het begin van de oorlog.
pi_221579778
quote:

[..]
Is inderdaad mogelijk.
Kim profiteert nu maximaal van de verzwakte positie van Poetin.

quote:
Oh, het heeft wel resultaat.

Het gaat niet goed met Rusland aan het front.
En wat je kennelijk niet wilt toegeven: Oekraïne heeft daardoor de tijd gekregen om wapens te ontwikkelen waarmee doelen in Rusland geraakt worden.
De energiesector wordt flink geraakt in Rusland, samen met de logistiek.

Rusland redt het niet meer alleen en heeft Noord Korea nodig.
Dat Rusland enkel door de grootste paria uit Azië wordt geholpen spreekt ook boekdelen.

quote:
Het westen reageert verder niet.
We hebben geen troepen in Oekraïne die bedreigd worden door de versterking uit Noord Korea.

50.000 man lijkt veel, maar dat brandt Rusland er in 1,5 maand er doorheen.

Ik vrees voor de Noord Koreaanse soldaten, wiens leven nog minder waard is dan Russische levens.

En wat Candy al zegt: het geld van Moskou zorgt niet alleen in de arme gebieden van de federatie tot een opbloei, maar ook in Noord Korea.

Het verschil is dat dat Russische geld de grens over gaat.
Ik ben benieuwd hoe lang de Russische economie dit allemaal kan volhouden.

En dat terwijl Rusland begin jaren 2000 op weg was een economische grootmacht te worden.
Dat heeft Poetin mooi vernield met zijn imperialistische aspiraties om de Sovjet Unie te herstellen...
pi_221579818
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 18:28 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Uiteraard, de landen in de omgeving vinden het maar niks.
Noord-korea heeft straks een ervaren leger en betere wapens dan voorheen.
De levensstandaard daar is schijnbaar aanzienlijk omhoog gegaan sinds het begin van de oorlog.
Begrijpelijk, die landen zitten niet te wachten op een nog sterker Noord Korea.

Ik denk zelf niet dat Noord Korea zelf een oorlog tegen een buurland zou starten.
Dat is veel te riskant voor de Kim dynastie.
Wat we mogelijk wel gaan zien is dat Noord Korea als een soort huurlingen leger gaat fungeren om meer geld te genereren.

Een te sterk leger kan overigens ook weer een bedreiging zijn voor Kim.
pi_221579845
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 18:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Is inderdaad mogelijk.
Kim profiteert nu maximaal van de verzwakte positie van Poetin.
[..]
Oh, het heeft wel resultaat.

Het gaat niet goed met Rusland aan het front.
En wat je kennelijk niet wilt toegeven: Oekraïne heeft daardoor de tijd gekregen om wapens te ontwikkelen waarmee doelen in Rusland geraakt worden.
De energiesector wordt flink geraakt in Rusland, samen met de logistiek.

Rusland redt het niet meer alleen en heeft Noord Korea nodig.
Dat Rusland enkel door de grootste paria uit Azië wordt geholpen spreekt ook boekdelen.
[..]
Het westen reageert verder niet.
We hebben geen troepen in Oekraïne die bedreigd worden door de versterking uit Noord Korea.

50.000 man lijkt veel, maar dat brandt Rusland er in 1,5 maand er doorheen.

Ik vrees voor de Noord Koreaanse soldaten, wiens leven nog minder waard is dan Russische levens.

En wat Candy al zegt: het geld van Moskou zorgt niet alleen in de arme gebieden van de federatie tot een opbloei, maar ook in Noord Korea.

Het verschil is dat dat Russische geld de grens over gaat.
Ik ben benieuwd hoe lang de Russische economie dit allemaal kan volhouden.

En dat terwijl Rusland begin jaren 2000 op weg was een economische grootmacht te worden.
Dat heeft Poetin mooi vernield met zijn imperialistische aspiraties om de Sovjet Unie te herstellen...
De EU raakt er toch wel steeds meer bij betrokken.
Bijvoorbeeld de wapens die Oekraine ontwikkeld worden (deels) gemaakt in het buitenland.
Waaronder in Nederland.
pi_221579868
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 18:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Begrijpelijk, die landen zitten niet te wachten op een nog sterker Noord Korea.

Ik denk zelf niet dat Noord Korea zelf een oorlog tegen een buurland zou starten.
Dat is veel te riskant voor de Kim dynastie.
Wat we mogelijk wel gaan zien is dat Noord Korea als een soort huurlingen leger gaat fungeren om meer geld te genereren.

Een te sterk leger kan overigens ook weer een bedreiging zijn voor Kim.
Nou het gaat verder dan dat denk ik.
De macht van de USA lijkt aan het afbrokkelen en die van China aan het toenemen.
En China, NK en Rusland werken nu steeds meer samen.
Ze zullen daar niet snel een oorlog starten maar de druk op landen die militair met de USA samenwerken zal wel groter worden.
Maar ik denk ook niet dat er een oorlog komt daar, hooguit wat gerommel.
pi_221579881
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 18:56 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De EU raakt er toch wel steeds meer bij betrokken.
Bijvoorbeeld de wapens die Oekraine ontwikkeld worden (deels) gemaakt in het buitenland.
Waaronder in Nederland.
De EU profiteert er steeds meer van.

Maar de EU stuurt geen troepen die in gevaar komen door Noord Koreaanse versterking.

Anyway: de teneur op BNW is dat de steun van de EU de oorlog langer laat duren, wat slecht is.
En nu krijgt Rusland steun van Noord Korea, waardoor de oorlog langer gaat duren; en dat wordt triomfantelijk gebracht als een goede stap.
pi_221579928
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 18:59 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Nou het gaat verder dan dat denk ik.
De macht van de USA lijkt aan het afbrokkelen en die van China aan het toenemen.
En China, NK en Rusland werken nu steeds meer samen.
Ze zullen daar niet snel een oorlog starten maar de druk op landen die militair met de USA samenwerken zal wel groter worden.
Maar ik denk ook niet dat er een oorlog komt daar, hooguit wat gerommel.
Tja, de VS heeft een criminele malloot gekozen tot president.
What could possibly go wrong.
China is overigens Rusland aan het uithollen.
Die heeft een gespannen verleden met Rusland en Noord Korea.
China is niet gebaat met een van beide als een sterke partij.
pi_221579938
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 19:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
De EU profiteert er steeds meer van.

Maar de EU stuurt geen troepen die in gevaar komen door Noord Koreaanse versterking.

Anyway: de teneur op BNW is dat de steun van de EU de oorlog langer laat duren, wat slecht is.
En nu krijgt Rusland steun van Noord Korea, waardoor de oorlog langer gaat duren; en dat wordt triomfantelijk gebracht als een goede stap.
Er is hier geen teneur, ieder heeft z'n eigen mening.
  zaterdag 15 augustus 2026 @ 19:09:39 #92
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221579944
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 19:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Als Putin stopt met de oorlog en de soldaten weer terug trekt, dat is de oorlog over
het is zo simpel

https://youtube.com/shorts/8Y0aSvmNYMo?si=BGfGRjoycRfiNpMv
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221579995
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 19:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, de VS heeft een criminele malloot gekozen tot president.
What could possibly go wrong.
China is overigens Rusland aan het uithollen.
Die heeft een gespannen verleden met Rusland en Noord Korea.
China is niet gebaat met een van beide als een sterke partij.
Heeft niet zo veel met Trump te maken, het verval is ingezet tijdens de kredietcris.
Het gedrag van Trump versnelt het wel ja.
pi_221580096
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 19:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Als Putin stopt met de oorlog en de soldaten weer terug trekt, dat is de oorlog over
het is zo simpel

https://youtube.com/shorts/8Y0aSvmNYMo?si=BGfGRjoycRfiNpMv
Jamaar Poetin is het slachtoffer hè.
Die moet je dan wel wat gunnen.
pi_221581223
https://deanderekrant.nl/(...)r-oorlog-met-europa/

quote:
Terwijl in Brussel wordt gedacht dat de Europese steun aan de Oekraïense droneaanvallen op Rusland het land aan de onderhandelingstafel dwingt, groeit onder de Russische bevolking de wens de oorlog uit te breiden naar Europees NAVO-grondgebied. “De stemming is dat men nu hard tegen Europa moet terugslaan, zodat de elites van de EU begrijpen dat oorlog geen spel is dat hen niet raakt”, meldt de Duitse blogger Thomas Röper die sinds 1998 in Rusland woont. “Als er een oproep zou komen voor een demonstratie onder het motto ‘Laten we eindelijk terugslaan!’ dan zouden morgen in Moskou een half miljoen mensen op de been komen.”

Afgelopen zondag was het weer raak. Een Oekraïense droneszwerm zette een olieraffinaderij in vuur en vlam bij de aan de Wolga gelegen Russische stad Syzran. Vicevoorzitter Carl Bildt van de Europese denktank European Council on Foreign Relations plaatste op X een foto van de door zwarte rookwolken omgeven raffinaderij. “Ik denk dat Poetin er verstandig aan zou doen nu een staakt-het-vuren met Oekraïne te accepteren”, schreef hij in een begeleidend bericht. “Hij gelooft misschien nog steeds dat zijn situatie zal verbeteren, maar zelfs mensen om hem heen beginnen te zien dat het alleen maar slechter zal gaan. Geen noemenswaardige vooruitgang aan de frontlinie, aanhoudende aanvallen van Oekraïne op raffinaderijen en toenemende problemen met de bevoorrading van de Krim.”

De reactie van Bildt op de ­Oekraïense dronesaanval van afgelopen zondag is volgens Noorse hoogleraar Glenn Diesen tekenend voor de Europese manier van denken. De Europeanen menen dat de Oekraïense droneaanvallen op de Russische olie-industrie de Russen aan de onderhandelingstafel zullen dwingen. Diesen denkt dat ze daarmee de plank volledig misslaan. “Moskou beschouwt zichzelf als strijdend in een defensieve oorlog tegen een NAVO die vastbesloten is Oekraïners in te zetten om Rusland te vernietigen”, zo stelde hij afgelopen zondag op X. “Vanuit Russisch perspectief is een staakt-het-vuren geen vrede, aangezien NAVO-landen dan hun troepen en militair materieel zouden sturen. De aanwezigheid van de NAVO in Oekraïne wordt gezien als een existentiële bedreiging en de enige mogelijke reactie voor Rusland is nu escalatie die tot een nucleaire oorlog kan leiden.”

Volgens de Duitse blogger Thomas Röper, die sinds 1998 in Rusland woont, is de stemming in het land over Europa drastisch omgeslagen. “Vrijwel al mijn gesprekspartners — van experts tot taxichauffeurs, hotelpersoneel, obers en andere toevallige kennissen — geven aan niet te begrijpen waarom de Russische regering niet reageert op de openlijke oorlogsdeelname van de EU”, schrijft hij in een op 7 juli gepubliceerd artikel op zijn blog Anti-Spiegel. “De betrokkenheid van de EU bij de oorlog strekt zich uit van het kapen van handelsschepen met bestemming Rusland, via de financiering van Oekraïense raketten en drones en het ter beschikking stellen van veilige productielocaties voor Oekraïense wapenbedrijven, tot het verlenen van toestemming aan Oekraïne om het luchtruim van EU-lidstaten te gebruiken voor lange afstandsaanvallen op Rusland. Dit alles is openlijke deelname aan de oorlog.”

De economische sancties tegen Rusland hebben volgens Röper ook veel kwaad bloed gezet onder de bevolking. “De sancties die elke individuele Rus troffen — bijvoorbeeld doordat creditcards in het buitenland niet meer werkten of doordat westerse zakenpartners de samenwerking vanwege de sancties beëindigden — hebben elke Rus duidelijk laten zien dat het Westen niet tegen Poetin of de Russische regering optreedt, maar tegen elke individuele Rus.”

Röper, die als woonplaats Sint-Petersburg heeft, meldt dat de geluiden die hij opvangt onder de Moskovieten niet anders zijn. “Een vriend, die overigens altijd een tegenstander van de Russische regering was, zei tegen me dat als er een oproep zou komen voor een demonstratie onder het motto ‘Laten we eindelijk terugslaan!’, er morgen in Moskou een half miljoen mensen op straat zou staan. Dat is natuurlijk zijn subjectieve mening, maar het is een mening die ik overal in Moskou hoor. En in de provincie, waar ik momenteel onderweg ben, is de stemming nog veel heftiger.” Dat de publieke opinie in Moskou en Sint-Petersburg zo is omgeslagen, duidt Röper als veelzeggend. “Deze twee metropolen golden altijd als liberale ‘eilanden’ in Rusland, als pro-westers en pro-Europees, terwijl de bevolking in de rest van het land altijd veel conservatiever en kritischer tegenover het Westen stond.”

De omgeslagen stemming onder Russische burgers verklaart Röper niet alleen uit de openlijke Europese deelname aan de oorlog, maar ook uit de gevolgen hiervan die in Rusland voelbaar zijn geworden. Door de aanhoudende Oekraïense aanvallen op de Russische olie-industrie zijn overal in het land benzinetekorten ontstaan. “De situatie op de Krim en in de nieuwe Russische gebieden is inmiddels dramatisch”, schrijft Röper. “En niet alleen daar, want op de Russische snelwegen zie je voor tankstations lange files van vrachtwagens. Als in Kiev en in de EU erop is gerekend dat de Russen, zodra ze de oorlog aan den lijve ondervinden, zich tegen hun regering zouden keren, dan heeft men zich flink vergist, want het tegenovergestelde is het geval. De stemming is dat men nu hard tegen Europa moet terugslaan, en wel heel hard, zodat de elites van de EU begrijpen dat oorlog geen spel is dat hen iets aangaat.”

Over de vraag waarom Rusland nog niet heeft teruggeslagen naar Europa, hoort Röper verschillende theorieën. Eén daarvan is dat de Russische president Vladimir Poetin de parlementsverkiezingen van september wil afwachten. “Poetin is bovenal tot in de puntjes jurist, wat betekent dat hij er veel waarde aan hecht dat de verkiezingen rustig en soepel verlopen, zodat hij een duidelijk mandaat van het volk krijgt voor zijn verdere optreden.” Een andere theorie die Russen opperen, is dat de Russische regering veel waarde hecht aan de instandhouding van het goede imago dat Rusland heeft in grote delen van het “Globale Zuiden”, het niet-westerse deel van de wereld. “De hele wereld ziet hoe de EU openlijk deelneemt aan de oorlog tegen Rusland en dat Rusland daar niet op reageert.” Een andere theorie die onder Russen de ronde doet, is dat de Russische regering de oorlogsbereidheid van de eigen bevolking nog niet groot genoeg acht. De regering zou die bewust proberen aan te wakkeren door benzinevoorraden achter te houden en zo een energiecrisis te veroorzaken. “Als mensen iets aan den lijve ondervinden, dringen dingen veel beter door dan wanneer de media het je vertellen.” Andere Russen geloven weer dat Rusland aan de winnende hand is met vredesbesprekingen die het achter de schermen voert over de toekomst van Oekraïne. Een uitbreiding van de oorlog naar Europees NAVO-grondgebied zou deze besprekingen verstoren.

Westerse politici, militairen en analisten verklaren het uitblijven van een directe Russische aanval op Europa uit de afschrikkende werking van de NAVO en de angst voor wederzijdse vernietiging als er kernwapens in het spel komen. Ook zou de oorlog in Oekraïne het uiterste vragen van de Russen. Daar zit zeker iets in, denkt de Amerikaanse historicus en Ruslandkenner dr. Gilbert Doctorow, die elk anti-Ruslandsentiment vreemd is. Hij verwacht geen Russische aanval op een Europees NAVO-land. “Het zou contraproductief zijn en druist ook volledig in tegen de risico­mijdende houding van Moskou”, zo verklaarde hij op 28 juni in de podcast van Glenn Diesen. Rusland zal naar zijn inschatting zijn oorlogsinspanningen blijven richten op Oekraïne, omdat Kiev de stormram is die de NAVO tegen Rusland gebruikt. “Als je de proxy, Kiev, uitschakelt, zal West-Europa al zijn oorlogsvoorbereidingen moeten staken, want hun jongens zullen niet tegen de Russen gaan vechten. Zodra Rusland alle militaire centra, coördinatiecentra en militaire inlichtingencentra in Oekraïne tot as heeft gereduceerd, dan is het einde oefening.”

Duitse blogger mag EU niet meer in
Thomas Röper heeft volgens zijn eigen biografie een achtergrond in de financiële dienstverlening. Hij is bestuurder en commissaris geweest voor verzekeraars in Rusland en Oost-Europese landen. In 2018 begon hij het blog Anti Spiegel uit ergernis over de manier waarop weekblad Der Spiegel en andere Duitse media over Rusland berichtten. In 2025 plaatste de EU hem op een sanctielijst omdat hij “systematisch verkeerde informatie over de agressieoorlog van Rusland tegen Oekraïne” zou verspreiden en zich zou hebben geleend als “woordvoerder van de regering van de Russische Federatie voor de verspreiding van Russische propagandaverhalen.” Röper kan door de EU-sancties de EU niet meer in en is afgesneden van het internationale betalingsverkeer.
  zaterdag 15 augustus 2026 @ 22:07:12 #96
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221581782
quote:
Turkije heeft het ondenkbare gedaan met 70 ATACMS... Poetin is machteloos
Bekijk deze YouTube-video
pi_221582017
quote:
Het is natuurlijk lastig om de eigen fouten te erkennen.

Rusland is deze oorlog begonnen, en daarmee de oorzaak van de Oekraïense aanvallen op Russisch grondgebied.

En blijkbaar doen die aanvallen Rusland toch pijn.

Oekraïne is dus op de goede weg bezig.
pi_221582542
quote:
quote:
Rusland reageert geërgerd op de Amerikaans-Turkse wapendeal met Oekraïne. Die zal enkel "het einde van het regime van Kiev uitstellen", aldus de woordvoerster van het Russische buitenlandministerie, Maria Zacharova. Volgens haar hebben de VS en Turkije "weer een doos van Pandora geopend
Waarmee het Kremlin toegeeft dat Oekraïene een existentiële oorlog voert tegen Rusland.

En dan zijn er nog steeds naïvelingen die denken dat er vredesbeprekingen mogelijk zijn met Rusland.
  zondag 16 augustus 2026 @ 00:47:37 #99
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221582730
quote:

[..]
Ik denk dat er weer een verklaring zal komen dat de EU dit veroordeelt en blablablabla. Maar weer een strategische meesterzet van Poetin om dit zo te spelen. Poetin weet dat niemand namens de EU de Oekraïners zal verdedigen. Wie komt de Oekraïners nu helpen nu de Noord-Koreanen naar alle waarschijnlijkheid het Russische gaan helpen?

Die dekselse Poetin, ongelooflijk weer.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 16 augustus 2026 @ 00:49:15 #100
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221582732
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 12:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je zegt om mensenlevens te geven, maar vindt het leuk dat Poetin 50.000 Koreaanse levens verwoest om de gevolgen van de sancties te ontlopen.

Kortom, je haat jegens de EU is groter dan jouw respect voor mensenlevens...
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president.

Wat gaan wij nu concreet doen? Statement schrijven?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')