Die moeten maar accepteren dat hun man stiekem met andere mannen neukt....quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:20 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja onder mannen is het sociaal geaccepteerd.
Vrouwen hebben daar minder te vertellen dan hier he.
Wat een dom gezwets. Je kan vrijwel alles raken, je kan niet elke m2 bewaken met luaf.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:20 schreef Wantie het volgende:
[ x ]
3 drones die de volgende opslag van Wildberries raken..
Je zou verwachten dat de luchtverdediging onderhand wel een keertje op orde is.
Klopt, maar Wildberries is duidelijk een target. Dus Rusland weet dat over een paar dagen de volgende aan beurt is.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een dom gezwets. Je kan vrijwel alles raken, je kan niet elke m2 bewaken met luaf.
De Russen kunnen ook met goedkope shits bij ons de bol.coms binnen vliegen.
Hey kamaraad.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een dom gezwets. Je kan vrijwel alles raken, je kan niet elke m2 bewaken met luaf.
De aanvallen op Wildberries zorgen voor lege schappen in oekr winkels.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook de USA legt het af tegen Oekraïnequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De aanvallen op Wildberries zorgen voor lege schappen in oekr winkels.
Aanvallen op olie en graanschepen zorgen ervoor dat oekr nu geen havens of maritieme handel meer heeft.
Aanvallen op olieraffinaderijen zorgen ervoor dat oekr benzinestations in de as gelegd worden.
Enz
Goe bezig.
quote:Oekraïense drones vernederen Amerikaanse troepen: één kapitale fout maakte ze kansloos
Oirschot- Voor de zoveelste keer hebben Oekraïense militairen met drones laten zien dat de NAVO nog veel te leren heeft.
Tijdens een oefening veegden Oekraïense drone-eenheden met gemak Amerikaanse troepen en pantservoertuigen van de kaart.
Zijn zij nu zo goed of wij zo slecht?
Silvan Schoonhoven Verslaggever defensie, terrorisme en extremisme 12 minuten geleden
Vorig jaar mei sloeg het bondgenootschap ook al een modderfiguur toen de Oekraïense drone-eenheid gehakt maakte van Britse en Estse militairen die zich volledig lieten overrompelen.
De verslagen Britse commandant vatte de situatie goed samen met de woorden ’we’re fucked.’ Iets vergelijkbaars gebeurde dit voorjaar, toen de Oekraïners hun Zweedse collega’s in het stof lieten bijten.
In mei moesten de Amerikanen eraan geloven, schrijft The Wall Street Journal op basis van bronnen die in Duitsland bij oefening Combined Resolve waren.
Daar traint Amerika met pantserdivisies en grondtroepen, ondersteund door helikopters en drones.
Heldendaad buschauffeur met drone legt pijnlijk bloot hoe zwak onze peperdure luchtverdediging is: waarom er nog maar één wapen overblijft
Een militair neemt deel aan een counter-drone oefening op de Luitenant-generaal Bestkazerne in Nederland.
Het bleek echter ondoenlijk om de troepen en voertuigen te beschermen tegen talloze first-person view-drones die zich als roofvogels zonder waarschuwing vooraf op hun prooi wierpen.
Blijkbaar deden de Amerikanen nauwelijks moeite om hun zware materieel te verstoppen.
Ze scheurden hard door het landschap waardoor torenhoge stofwolken opwaaiden.
Ze hadden net zo goed een zwaailicht op hun voertuigen kunnen zetten.
Ik wist niet dat Wildberries Oekraïne bevoorraadde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De aanvallen op Wildberries zorgen voor lege schappen in oekr winkels.
Aanvallen op olie en graanschepen zorgen ervoor dat oekr nu geen havens of maritieme handel meer heeft.
Aanvallen op olieraffinaderijen zorgen ervoor dat oekr benzinestations in de as gelegd worden.
Enz
Goe bezig.
Die ouwe rat gelooft nog steeds in de eindoverwinning en de liberation of Europequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 01:18 schreef phpmystyle het volgende:
Heeft de EU als een 'statement of the strongest condemnation voorgesteld' nav onderstaande bericht dat tot 50.000 NK-troepen het 'geïsoleerde' Russische leger gaan ondersteunen?
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)op-extreem-zorgelijk
Prachtig en lachwekkend hoe de grote Vlad de EU weer de loef afsteekt.
Het gevaar is dat als de Oekraïners dat kunnen dat de Russen het ook kunnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ook de USA legt het af tegen Oekraïne
gevechtservaring en tactieken met drones is toch wel heel belangrijk
[..]
ik denk dat Oekraïners net ff slimmer zijn dan die russen , de russen vinden het wel best of niet best eigenlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 06:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het gevaar is dat als de Oekraïners dat kunnen dat de Russen het ook kunnen.
De hele manier van oorlogvoering veranderd.
Wat ik begreep is dat de verhouding slachtoffers aan het front nu 8:1 is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 06:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het gevaar is dat als de Oekraïners dat kunnen dat de Russen het ook kunnen.
De hele manier van oorlogvoering veranderd.
Hij steekt de EU de loef niet af, en hoezo vind je het prachtig dat Noord Korea troepen naar Oekraïne stuurt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 01:18 schreef phpmystyle het volgende:
Heeft de EU als een 'statement of the strongest condemnation voorgesteld' nav onderstaande bericht dat tot 50.000 NK-troepen het 'geïsoleerde' Russische leger gaan ondersteunen?
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)op-extreem-zorgelijk
Prachtig en lachwekkend hoe de grote Vlad de EU weer de loef afsteekt.
Die verhoudingen geloof ik allemaal geen zak van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 07:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat de verhouding slachtoffers aan het front nu 8:1 is.
En dat is het gevolg van de drone techniek van Oekraïne.
Een normale verhouding is 3:1.
Ja, dat jij slecht nieuws over Rusland als propaganda ziet weten we inmiddels.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Die verhoudingen geloof ik allemaal geen zak van.
Pure propaganda.
Wat ik wel zie is dat peperdure tanks en ander materiaal onschadelijk gemaakt kan worden door een drone.
Dat zie je nu ook in Gaza.
Hamas heeft nu ook drones met glasvezel en maakt het Israël best wel moeilijk, die raken het overwicht kwijt.
Dat is echt simpel gedacht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat jij slecht nieuws over Rusland als propaganda ziet weten we inmiddels.
Het feit dat Rusland troepen uit Noord Korea wil inzetten vertelt een ander verhaal.
Je eigen bron geeft aan dat het front Rusland 30.000 soldaten per maand kost, en Poetin nu Noord Korea wil inzetten om een tweede mobilisatie te kunnen uitstellen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is echt simpel gedacht.
Beide landen zetten zo veel mogelijk buitenlanders in om hun eigen bevolking te sparen.
Kijk naar de aantallen als ze overleden soldaten gaan ruilen en kijk naar de manier van oorlogvoering.
Er is geen meat grinder momenteel.
Ze werken met hele kleine aantallen om niet op te vallen.
Welke bron?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je eigen bron geeft aan dat het front Rusland 30.000 soldaten per maand kost, en Poetin nu Noord Korea wil inzetten om een tweede mobilisatie te kunnen uitstellen.
En in Oekraïne zien we geen buitenlandse troepenmacht van 50.000 man.
Ah, die bron is van phpmystyle zie ik.quote:
Het feit dat ze troepen sturen stemt mij niet vrolijk, immers is elk leven mij heilig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij steekt de EU de loef niet af, en hoezo vind je het prachtig dat Noord Korea troepen naar Oekraïne stuurt?
komt goed , ik heb er alle vertrouwen inquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het feit dat ze troepen sturen stemt mij niet vrolijk, immers is elk leven mij heilig.
Maar ik vind het wel leuk om te zien hoe Vlad continu de EU een stap voor is, en dat alle maatregelen en sancties niets helpen. Vlad laat zich niet chanteren of bedreigen door wat verheven verlichtingsdenkers.
Je zegt om mensenlevens te geven, maar vindt het leuk dat Poetin 50.000 Koreaanse levens verwoest om de gevolgen van de sancties te ontlopen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het feit dat ze troepen sturen stemt mij niet vrolijk, immers is elk leven mij heilig.
Maar ik vind het wel leuk om te zien hoe Vlad continu de EU een stap voor is, en dat alle maatregelen en sancties niets helpen. Vlad laat zich niet chanteren of bedreigen door wat verheven verlichtingsdenkers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |