O dus homo's mogen mishandeld worden in Rusland?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet tegen homo's.
Dat heb ik eerder al gepost onder een spoiler.
Wel grappig dat je Pride gelijk stelt aan mishandeling...
Onderbouw eens met cijfers?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:53 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je in Rusland geweest?
Ik ben Rusland niet aan het beschermen maar ik ga niet mee in het zo maar demoniseren.
Over Hongarije gaan ook veel doemverhalen omdat ze tegen de lhbti beweging zijn.
Terwijl ik daar wel regelmatig ben geweest en daar ook vrienden en familie heb wonen en het geweld tegen homo's daar lager is dan hier.
Ah ok, dus het kan ook gewoon niet waar zijn. Sweet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zo ver als ik weet zijn daar geen betrouwbare cijfers van.
Klopt, ik baseer het op m'n eigen kennis en ervaring in het buitenland.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:52 schreef Questular het volgende:
[..]
Ah ok, dus het kan ook gewoon niet waar zijn. Sweet.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt, ik baseer het op m'n eigen kennis en ervaring in het buitenland.
Was dat niet duidelijk genoeg in de originele post?
Misschien niet iets brengen als een feit danquote:en het geweld tegen homo's daar lager is dan hier.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:18 schreef Questular het volgende:
[..]
[..]
Misschien niet iets brengen als een feit dan
Mijn kennis en ervaringen zijn feiten.quote:Terwijl ik daar wel regelmatig ben geweest en daar ook vrienden en familie heb wonen en het geweld tegen homo's daar lager is dan hier.
Nope.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:23 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
[..]
Mijn kennis en ervaringen zijn feiten.
Aangifte wegens geweld tegen homo's worden niet in behandeling genomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
O dus homo's mogen mishandeld worden in Rusland?
Hoe kom je bij die onzin?
er is in Hongarije een hele grote tweedeling van oude Hongaren die van het communisme houden,quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:53 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je in Rusland geweest?
Ik ben Rusland niet aan het beschermen maar ik ga niet mee in het zo maar demoniseren.
Over Hongarije gaan ook veel doemverhalen omdat ze tegen de lhbti beweging zijn.
Terwijl ik daar wel regelmatig ben geweest en daar ook vrienden en familie heb wonen en het geweld tegen homo's daar lager is dan hier.
Nou, hij heeft heel veel homoseksuele neven en nichten in Hongarije wonen. Hij weet dus precies wat daar gaande is ..quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er is in Hongarije een hele grote tweedeling van oude Hongaren die van het communisme houden,
waar iedereen werk en een klein inkomen had van of via de staat, al was het museum bewaker en straatveegster
tot jonge hoogopgeleide Hongaren die in heel Europa zijn geweest en gewerkt hebben \\
De eerste groep is aangevuld met verzuurde Europeanen ook veel Nederlanders
Maar ook die groep is nu gaan inzien dat een toekomst als Oekraïne niet aan te bevelen is en stemde ook op Peter Magyar
stiekeme homo clubjes zijn overal ook in Moscow ,dat krijg je nooit weg met een verordening van "stoere mannen"quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, hij heeft heel veel homoseksuele neven en nichten in Hongarije wonen. Hij weet dus precies wat daar gaande is ..
Ik heb nog nooit zo veel homo's gezien als in Marokko.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
stiekeme homo clubjes zijn overal ook in Moscow ,dat krijg je nooit weg met een verordening van "stoere mannen"
ook Marokko en Egypte stikt het van de homo's
[ afbeelding ]
Ik ken heel veel mensen uit die landen en die zeggen dat het veel erger daar is.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:23 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
[..]
Mijn kennis en ervaringen zijn feiten.
Overal stikt het van de homo's.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
stiekeme homo clubjes zijn overal ook in Moscow ,dat krijg je nooit weg met een verordening van "stoere mannen"
ook Marokko en Egypte stikt het van de homo's
[ afbeelding ]
Dus niet sociaal geaccepteerd.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo veel homo's gezien als in Marokko.
Het leek wel sociaal geaccepteerd maar niet openlijk.
Omdat de vrouwen maagd moeten blijven en ze voor betaalde seks geen geld hadden deden de mannen het maar met elkaar.
Maar regenboogshit hoef je daar ook niet mee aan te komen.
Jawel, met niet openlijk bedoelde ik hand in hand lopen op straat of zoenen op straat.quote:
Dus jij noemt het acceptatie van homoseksualiteit als heteromannen bij gebrek aan de mogelijkheid hun vriendin te neuken het dan maar heimelijk met een andere man doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jawel, met niet openlijk bedoelde ik hand in hand lopen op straat of zoenen op straat.
Maar seks onder elkaar was wel sociaal geaccepteerd.
Dan noem jij het anders, mij bestquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus jij noemt het acceptatie van homoseksualiteit als heteromannen bij gebrek aan de mogelijkheid hun vriendin te neuken het dan maar heimelijk met een andere man doen.
Bijzonder...
En als ze op straat geen affectie naar elkaar tonen, hoezo heb je dan nog nooit zoveel homo's gezien als in Marokko?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan noem jij het anders, mij best
Ik heb er een paar jaar gewoond voor m'n werk dus zodoende wat dingen geleerd daar.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
En als ze op straat geen affectie naar elkaar tonen, hoezo heb je dan nog nooit zoveel homo's gezien als in Marokko?
Had je daar de meeste bedpartners?
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel vrouwen in Nederland accepteren dat hun man met andere kerels neukt, zodat ze hun maagdelijkheid kunnen behouden.
Het is een bijzondere mix van conservatief en progressief.
Maar wat zeiden hun vriendinnen daarvan?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar gewoond voor m'n werk dus zodoende wat dingen geleerd daar.
Zelf heb ik geen behoefte om met een man naar bed te gaan.
Er werd niet over gesproken met de vrouwen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar wat zeiden hun vriendinnen daarvan?
Overigens heb je zelf hopelijk wel door dat iemand die zowel seks heeft met mannen en vrouwen geen homo is.
In feite beschrijf je de biseksuele cultuur.
Die hebben we hier ook: getrouwde mannen die hun vrouw appen dat ze moeten overwerken, terwijl ze zich door hun grindr van achteren laten nemen.
Is dat sociaal geaccepteerd?
Vraag het je vrouw zou ik zeggen.
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Er werd niet over gesproken met de vrouwen.
Het zijn biseksuele contacten.quote:Het zijn homosexuele contacten toch?
Ja onder mannen is het sociaal geaccepteerd.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is toch sociaal geaccepteerd?
[..]
Het zijn biseksuele contacten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |