quote:Grande's representative stressed to People that the star was looking forward to finishing her tour "on a high note, both healthily and happily, and then taking a much-deserved break from public-facing work and appearances, which has led to endless, ongoing public scrutiny".
They added: "She performs a very physical show, and there is a lot of athleticism involved. She performs healthily and successfully at a very high level night after night."
Fans expressed a combination of support for the star and concern about her wellbeing, with the message #weloveyouariana trending on social media.
Van trauma's en stress kan je ook veel afvallen, door de situatie heb je vaak geen eetlust. Het hangt er maar helemaal vanaf hoe je lichaam erop reageert. Andere mensen gaan dan juist weer veel eten om de stress te verwerken en worden dik...quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze heeft ook wel wat heftige trauma’s opgelopen toen met het overlijden van Mac Miller en de terroristische aanslag tijdens haar concert in Manchester. Geruchten gaan al jaren dat ze nooit over dat laatste heen is gekomen.
Dit is SHO. Hier liggen we nou eenmaal allemaal heel erg wakker van zaken mbt celebs. Ga maar naar NWS als je serieuze zaken zoekt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:04 schreef Harvest89 het volgende:
Nou, hier liggen we allemaal heel erg wakker van.
Not.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is SHO. Hier liggen we nou eenmaal allemaal heel erg wakker van zaken mbt celebs. Ga maar naar NWS als je serieuze zaken zoekt.
Ja goed punt, ik zag dit topic zo maar voor bij komen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is SHO. Hier liggen we nou eenmaal allemaal heel erg wakker van zaken mbt celebs. Ga maar naar NWS als je serieuze zaken zoekt.
Ik wel, helaas geen tickets voor London kunnen kopen en ongelukkige timing wat betreft geld ook. Vraag me af of er nog wel een nieuwe tour komt ooit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:04 schreef Harvest89 het volgende:
Nou, hier liggen we allemaal heel erg wakker van.
Not.
Ik moet zeggen dat ik ten tijde van de Wicked Press Tour zij en Cynthia héél raar vond samen. Het leek wel of ze voor elkaar geobsedeerd waren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 07:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik gun haar haar rust ook. Denk dat ze er goed aan doet. Vooral het laatste jaar (wellicht twee) lag ze erg onder het vergrootglas. Eerst vanwege haar vermagerende uiterlijk en vooral die rare Wicked press tour en dan nu al een tijd vanwege enkel haar magere uiterlijk. Volgens mij kwam er weinig positiefs uit over haar. Dat gaat je echt niet in de koude kleren zitten.
Hopelijk kan ze wat op adem komen,.
Ja dat was heel raar. Er werd wel geïmpliceerd dat het expres was zodat die tour en derhalve Wicked steeds in de spotlight stond.quote:Op zondag 9 augustus 2026 07:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ten tijde van de Wicked Press Tour zij en Cynthia héél raar vond samen. Het leek wel of ze voor elkaar geobsedeerd waren.
Ze had natuurlijk al een vrij sterk uithoudingsvermogen dus dan zal het ook wat langer duren eer je instort zeg maar. Of vlak voor dit soort evenementen eten etc. Er zijn wel meiden die nog veel dunner zijn en ook gewoon activiteiten uitvoeren (hoewel een concertreeks wel wat intenser is).quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is goed dat ze rust neemt.
Ik ben wel eens over de kritiek op haal uiterlijk. Dat ze veel te mager is. Sleutelbenen zichtbaar is geen teken dat ie mager bent. Bij mij zijn ze ook zichtbaar en ik ben gewoon slank
Dat je bovenste ribben zichtbaar zijn is gewoon ongezond mager. Ik ben zelf door ziekte zo mager geweest dan kan je gewoon niks. Ik verbaas me hoe zij gewoon kan optreden enzo.
Behalve hier op FOK! natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het ga je goed Ariana en ik begrijp je volledig. Bij mij begint de moed soms ook wel zwaar in de schoenen te zakken als ik weer een dag allemaal persoonlijkheidsstoornissen naar mijn hoofd geslingerd krijg, terwijl ik niet eens beroemd ben. Ik ben een doodnormaal en onbekend figuur op deze wereld.
Echt he, zo zie je maar wat hekserij met je kan doenquote:Op zondag 9 augustus 2026 11:45 schreef Arjan456 het volgende:
Vroeger ze er wel lekker uit.
[ afbeelding ]
Of het Ozempic is, is onmogelijk te weten, alhoewel ik zelf dat idee niet heb.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb even foto’s gekeken van hoe ze er nu uitziet. Wow! Alsof ze een concentratiekamp heeft overleeft.
Niet normaal. Heeft ze ozempic gebruikt om af te vallen ofzo? Het ziet er echt niet gezond uit. Ik snap wel dat mensen daar wat van zeggen. Zal het ook niet uit bezorgdheid zijn? Het ziet er echt erg ongezond uit.
Ze gaat iig niet op zichzelf focussen, want ze heeft een nieuwe relatie en ze hebben matching tattoos gezetquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk dat het goed is dat ze even een pauze neemt, wat ze er ook mee doet.
Nou, ze heeft haar creepy voormalig collega ook naar voren gehaald:quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze gaat iig niet op zichzelf focussen, want ze heeft een nieuwe relatie en ze hebben matching tattoos gezet
quote:Ariana Grande (33) heeft als verrassing haar 'Wicked'-collega Cynthia Erivo (39) meegenomen tijdens een van haar optredens in Londen. Op video's is te zien dat de Britse actrice met luid applaus onthaald wordt. Ariana staat tot 1 september met tien concerten in de O2 Arena met haar Eternal Sunshine-tournee
quote:
Ik krijg de kriebels van die twee na die press tour die ze deden. Vooral Cynthia geeft mij de rillingen qua gedrag en uitspraken en alles. Maar samen wil ik die twee nooit meer zien,quote:
Ik weet niet zo goed wat die videoclip hiermee te maken heeft?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:05 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n videoclip maakt zij toch niet in haar eentje.... Daar zit een enorm bedrijf / team omheen van mensen die alles tot in de puntjes uitwerken. Muziek, stijl, image, videoclip, kleding, haar, marketing, etc etc. Dan wordt dat toch al 1000x gezien voordat zoiets uit wordt gebracht, maar blijkbaar is die graatmagerheid van de artiest juist iets dat wordt gebruikt om aandacht te genereren door zo'n bedrijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat die videoclip hiermee te maken heeft?
Het is haar lijf, daar heeft zij natuurlijk zeggenschap over. Ze kan zelf gewoon een heel eigen onafhankelijk team inhuren, bij wijze van.
Had het niet uitgebracht mogen worden dan? Is dat wat je zegt? Dat wordt wel een wat lastige scheidslijn dan. Waar ligt de grens. Het is niet alsof ze er bijloopt als Eugenia Cooney*, en zelfs die was moeilijk te verwijderen van de socials.
Uiteindelijk is het vrij simpel; het team gaat niet over haar lichaam. En mogelijk hebben ze gewoon gesprekken met haar, dat weten we niet. Het betekent niet dat ze geen muziek mag uitbrengen met een bijbehorende videoclip.Ik bedoel in die videoclip wordt haar magerheid extra benadrukt door de belichting, bewegingen etc, dat wordt dan al door dat hele team gezien, besproken en uitgebracht, want dan is er 'ophef', en dat genereert clicks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure, maar los daarvan haalt iedereen altijd Ariana uit die specifieke periode aan terwijl dat niet eens haar eigen huidskleur is. Ook haar eigen, echte haar was helemaal naar de tering (heeft ze zelf gezegd) door al het bleken en verven toen ze Kat speelde op Nickelodeon.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:34 schreef PzKpfw het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zonde, was zo'n knappe vrouw/meid. Natuurlijk worden we allemaal een dagje ouder maar haar huidige uiterlijk lijkt me niet enkel het gevolg daarvan.
Ik heb niet het idee dat het extra wordt benadrukt. Ze maakt normale bewegingen maar alles lijkt dunner omdat ze gewoon dunner is.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik bedoel in die videoclip wordt haar magerheid extra benadrukt door de belichting, bewegingen etc, dat wordt dan al door dat hele team gezien, besproken en uitgebracht, want dan is er 'ophef', en dat genereert clicks.
Miss Auschwitz 1944quote:
Die weegt hooguit nog 40-45 kilo.quote:Op zaterdag 19 september 2026 20:40 schreef Eightyone het volgende:
Ze is ook maar anderhalve meter hoog, wat het fragiele nog extra benadrukt.
Is niet heel vreemd bij die lengte.quote:Op zaterdag 19 september 2026 20:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Die weegt hooguit nog 40-45 kilo.
Ik vrees nog wat kilootjes minderquote:Op zaterdag 19 september 2026 22:08 schreef Pisces het volgende:
[..]
Is niet heel vreemd bij die lengte.
Wel als je er echt te mager uit gaat zien.
lijkt eerder dat ze gestorven is, 3 jaar lang begraven, daarna opgegraven en gereanimeerd.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb even foto’s gekeken van hoe ze er nu uitziet. Wow! Alsof ze een concentratiekamp heeft overleeft.
Niet normaal. Heeft ze ozempic gebruikt om af te vallen ofzo? Het ziet er echt niet gezond uit. Ik snap wel dat mensen daar wat van zeggen. Zal het ook niet uit bezorgdheid zijn? Het ziet er echt erg ongezond uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |