abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221527461

Het is al een paar dagen oud nieuws maar toch: Ariana Grande trekt zich terug uit de spotlight. Ze stopt ook per direct met haar rol in de aankomende West Endmusical ‘Sunday in the park with George’. Wel maakt ze haar concertreeks nog af (deze maand).

Ze geeft, via haar PR-team, aan dat ze dit doet vanwege de ‘eindeloze, aanhoudende publiekelijke kritiek’ op haar en haar lichaam.

quote:
Grande's representative stressed to People that the star was looking forward to finishing her tour "on a high note, both healthily and happily, and then taking a much-deserved break from public-facing work and appearances, which has led to endless, ongoing public scrutiny".

They added: "She performs a very physical show, and there is a lot of athleticism involved. She performs healthily and successfully at a very high level night after night."

Fans expressed a combination of support for the star and concern about her wellbeing, with the message #weloveyouariana trending on social media.

Tja, zeg het maar.

Het lijkt me wel erg zwaar wat zij het afgelopen jaar heeft moeten aanhoren aangezien ze inderdaad wel extra onder een vergrootglas heeft gelegen wegens haar figuur. Is dat de enige reden dat ze een stap terugdoet?

Je hoort natuurlijk wel vaker over celebs die dan ‘a break’ nemen en dan later blijken ze verslaafd te zijn geweest en in de afkick gezeten te hebben bijvoorbeeld. Dat soort dingen.

Ariana is overduidelijk een stuk dunner geworden. Nu denk ik wel dat haar veranderde make-up, haar wenkbrauwen, en haar blondere haar (en pupilloze ogen) níet meehelpen bij het ‘(on)gezonde’ beeld. Het is niet flatteus. Bovendien kenden we haar altijd met een bruinere huid (hoewel haar huidige huidskleur haar daadwerkelijke huidskleur is) dus dat is ook wel een switch om aan te wennen. Hoewel het meer grijzig lijkt eigenlijk. Alles samen geeft gewoon geen mooier beeld.

Ik ben wel benieuwd hoe ze er nu uit zou zien als ze weer de donkerdere spray tan gebruikt, haar ogen weer meer omlijnt en teruggaat naar de make-up van toen, haar hoge, lange staart weer aan haar hoofd plakt, en die wenkbrauwen fixt, etc.

Sommige foto’s waarmee kritiek wordt gestaafd zijn imo wel wat onterecht. Echt foto’s die in het perfecte licht staan om alle schaduwen te accentueren en het nog dunner doen lijken. Misschien kijk ik daar wat anders naar, en dan doel ik op haar sleutelbenen en borst, omdat ik daar altijd heel slank ben en dat ook makkelijk zichtbaar wordt zoals bij haar in specifiek licht.

Los daarvan: ze is gewoon een stuk dunner. Haar nek, haar hoofd, haar benen, borst, alles. Ze is wel klein dus wat meer petite is niet zo gek maar dit wordt erg veel. Wel is ze ouder geworden (niet oud) dus dat vergelijken met een 19-jarige Grande is ook weer niet fair.

Een paar jaar geleden gaf ze aan van dieet te zijn veranderd. Ook benoemde ze in 2023 dat ze voorheen (t/m 2018) veel fillers en botox gebruikte en toen aan de antidepressiva zat. Naar eigen zeggen was ze toen veel ongezonder.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken.

Tijdens haar huidige tour heeft ze wel haar staart terug (en lijkt ze wel weer iets minder dun dan de foto’s hierboven).

Laten we het in ieder geval proberen een béétje aardig te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 08-08-2026 19:28:14 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221527493
Van lekker mokkel naar de Auschwitz-look. Dat krijg je als je zo in de spotlight staat wel te horen helaas. Ik wens haar succes, rust en een wat voedzamer dieet.
pi_221527494
Al kan zij heel goed zingen, moet zij ook goed voor eigen lichaam zorgen. Soms is pauze broodnodig om jezelf weer aan te werken of opladen.

Het vraagt ook veel zelfvertrouwen als je voor de duizenden mensen wilt staan zingen. De men mag best meer positief roepen. Ondanks kritiek over lichaam alsof ie ondervoedt zijn.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_221527531
Ik denk dat het goed is dat ze even een pauze neemt, wat ze er ook mee doet. Even wat meer naar de achtergrond verdwijnen. Gewoon wat minder constante kritiek op je figuur (terecht of niet).

Ze heeft ook wel wat heftige trauma’s opgelopen toen met het overlijden van Mac Miller en de terroristische aanslag tijdens haar concert in Manchester. Geruchten gaan al jaren dat ze nooit over dat laatste heen is gekomen.

Edit: en tbf naar haar PR-team, een concertreeks is fysiek wel erg zwaar en dat doet ze wel gewoon momenteel. Hoewel ik geen idee heb hoe lang die tour heeft geduurd en in hoeveel steden dan wel landen deze was.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221528499
Ja ga maar lekker rusten (en wat meer big macs eten). Daaaaag
pi_221528530
Jammer. Ze is wel heel dun inderdaad.
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 21:14:06 #7
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221528536
Het ga je goed Ariana en ik begrijp je volledig. Bij mij begint de moed soms ook wel zwaar in de schoenen te zakken als ik weer een dag allemaal persoonlijkheidsstoornissen naar mijn hoofd geslingerd krijg, terwijl ik niet eens beroemd ben. Ik ben een doodnormaal en onbekend figuur op deze wereld.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221528582
Gewoon wegwezen ja met je psychotische gedrag. Als je zo'n rolmodel voor de jonge meiden bent moet je het goede voorbeeld geven.
pi_221528617
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze heeft ook wel wat heftige trauma’s opgelopen toen met het overlijden van Mac Miller en de terroristische aanslag tijdens haar concert in Manchester. Geruchten gaan al jaren dat ze nooit over dat laatste heen is gekomen.
Van trauma's en stress kan je ook veel afvallen, door de situatie heb je vaak geen eetlust. Het hangt er maar helemaal vanaf hoe je lichaam erop reageert. Andere mensen gaan dan juist weer veel eten om de stress te verwerken en worden dik...
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 22:04:37 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221529169
Nou, hier liggen we allemaal heel erg wakker van.
Not.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221529380
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 22:04 schreef Harvest89 het volgende:
Not.
Dit is SHO. Hier liggen we nou eenmaal allemaal heel erg wakker van zaken mbt celebs. Ga maar naar NWS als je serieuze zaken zoekt.
pi_221529462
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 22:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dit is SHO. Hier liggen we nou eenmaal allemaal heel erg wakker van zaken mbt celebs. Ga maar naar NWS als je serieuze zaken zoekt.
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 22:25:03 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221529480
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 22:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja goed punt, ik zag dit topic zo maar voor bij komen.
laat ik dan zeggen dat ik Ariane haar moment rust gun, en hopelijk doet ze snel weer iets als ze daar zin in heeft.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 22:25:43 #14
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221529489
Goed voor haar, hopelijk.
Want erg gezond vind ik haar er nu niet uitzien.

En hopelijk krijgt ze goede begeleiding.
Voorheen Bargehassus.
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 23:05:57 #15
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221529854
Da's toch ook prima? Laat haar lekker even stoppen. Ze heeft best wel veel gedaan afgelopen tijd. De zakken zijn gevuld.

Als je er dan even geen zin meer in hebt, is het lekker dat je even stopt.

Bij in de spotlight staan, in het publieke domein, hoort ook dat het publiek een mening over je heeft. Dat is positief en negatief en iedereen houdt zich met je bezig. Daar verdien je ook naar. Ik kan me voorstellen dat dat niet latijd leuk is en je soms ook aan kan grijpen. Gelukkig verdien je genoeg aan in de spotlight staan om er ook mee te stoppen als het te veel wordt.

Al met al lijkt het me precies zo te gaan als je kan verwachten, dus wat is het probleem?
Laffe huichelaar
pi_221529907
Reageer dan niet.

[ Bericht 80% gewijzigd door Ole op 08-08-2026 23:19:47 ]
Vakman pur sang
pi_221529930
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 22:04 schreef Harvest89 het volgende:
Not.
Ik wel, helaas geen tickets voor London kunnen kopen en ongelukkige timing wat betreft geld ook. Vraag me af of er nog wel een nieuwe tour komt ooit.
Maarja ook al had ik wel tickets, vind het wel lastig om haar zo vermagerd te zien. Dus zou ook beetje met een dubbel gevoel naar het concert gaan dan.

Hopelijk doet die break haar goed en kan ze zichzelf weer een herpakken in die tijd. Ze was natuurlijk altijd al vrij tenger, maar nooit met zichtbare ribben zo op haar borst. Dat is niet alleen vanwege stoppen met spray tan.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 8 augustus 2026 @ 23:21:56 #18
22592 crew  Ole
pi_221529953
Eetstoornis en verslaving hebben veel overeenkomsten. En sowieso. Ze draait al lange tijd mee. En ze is in de gelegenheid om een pauze te nemen. Laat haar lekker!
Ze heeft ook Manchester meegemaakt. Vergeet dat ook niet!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')