![91151230007-20260109-t-215355-z-1409846518-rc-2-vxiaq-7-id-5-rtrmadp-3-awardsafiluncheon.JPG]()
![ariana-grande]()
Het is al een paar dagen oud nieuws maar toch: Ariana Grande trekt zich terug uit de spotlight. Ze stopt ook per direct met haar rol in de aankomende West Endmusical ‘Sunday in the park with George’. Wel maakt ze haar concertreeks nog af (deze maand).
Ze geeft, via haar PR-team, aan dat ze dit doet vanwege de ‘eindeloze, aanhoudende publiekelijke kritiek’ op haar en haar lichaam.
quote:
Grande's representative stressed to People that the star was looking forward to finishing her tour "on a high note, both healthily and happily, and then taking a much-deserved break from public-facing work and appearances, which has led to endless, ongoing public scrutiny".
They added: "She performs a very physical show, and there is a lot of athleticism involved. She performs healthily and successfully at a very high level night after night."
Fans expressed a combination of support for the star and concern about her wellbeing, with the message #weloveyouariana trending on social media.
![https%3A%2F%2Fmedia.zenfs.com%2Fen%2Fpage_six_articles_559%2Fbe3e0c0b35753102e20359a2d5518c41]()
Tja, zeg het maar.
Het lijkt me wel erg zwaar wat zij het afgelopen jaar heeft moeten aanhoren aangezien ze inderdaad wel extra onder een vergrootglas heeft gelegen wegens haar figuur. Is dat de enige reden dat ze een stap terugdoet?
Je hoort natuurlijk wel vaker over celebs die dan ‘a break’ nemen en dan later blijken ze verslaafd te zijn geweest en in de afkick gezeten te hebben bijvoorbeeld. Dat soort dingen.
![ariana-grande-announces-post-tour-hiatus-as-fans-spot.webp]()
Ariana is overduidelijk een stuk dunner geworden. Nu denk ik wel dat haar veranderde make-up, haar wenkbrauwen, en haar blondere haar (en pupilloze ogen) níet meehelpen bij het ‘(on)gezonde’ beeld. Het is niet flatteus. Bovendien kenden we haar altijd met een bruinere huid (hoewel haar huidige huidskleur haar daadwerkelijke huidskleur is) dus dat is ook wel een switch om aan te wennen. Hoewel het meer grijzig lijkt eigenlijk. Alles samen geeft gewoon geen mooier beeld.
Ik ben wel benieuwd hoe ze er nu uit zou zien als ze weer de donkerdere spray tan gebruikt, haar ogen weer meer omlijnt en teruggaat naar de make-up van toen, haar hoge, lange staart weer aan haar hoofd plakt, en die wenkbrauwen fixt, etc.
Sommige foto’s waarmee kritiek wordt gestaafd zijn imo wel wat onterecht. Echt foto’s die in het perfecte licht staan om alle schaduwen te accentueren en het nog dunner doen lijken. Misschien kijk ik daar wat anders naar, en dan doel ik op haar sleutelbenen en borst, omdat ik daar altijd heel slank ben en dat ook makkelijk zichtbaar wordt zoals bij haar in specifiek licht.
Los daarvan: ze is gewoon een stuk dunner. Haar nek, haar hoofd, haar benen, borst, alles. Ze is wel klein dus wat meer petite is niet zo gek maar dit wordt erg veel. Wel is ze ouder geworden (niet oud) dus dat vergelijken met een 19-jarige Grande is ook weer niet fair.
Een paar jaar geleden gaf ze aan van dieet te zijn veranderd. Ook benoemde ze in 2023 dat ze voorheen (t/m 2018) veel fillers en botox gebruikte en toen aan de antidepressiva zat. Naar eigen zeggen was ze toen veel ongezonder.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Tijdens haar huidige tour heeft ze wel haar staart terug (en lijkt ze wel weer iets minder dun dan de foto’s hierboven).
![960px-Ariana_-_Break_Free_-_Eternal_Sunshine_Tour_8.jpg]()
![https%3A%2F%2Fmedia.zenfs.com%2Fen%2Fusa_today_entertainment_893%2F611195739ac0d04b9c8926f3e7c70ad2]()
![L1210558_oakland_opening_@katiatemkin.jpg]()
![ARIANA%20GRANDE%20TOUR%20280825%20MAIN-GettyImages-2151915624.jpg]()
![l1241788_jun-09-2026_katiatemkin.jpg]()
Laten we het in ieder geval proberen een béétje aardig te houden.
[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 08-08-2026 19:28:14 ]