Alles zit op slot. Hoe kan ik dan reageren? Wordt daar wel eens over nagedacht?quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, ik regel het zelf wel met Hiddendoe, als een user helpen onmogelijk wordt gemaakt...
Ik heb hongerquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:25 schreef Hiddendoe het volgende:
De bui is gezakt, maar de boosheid niet hoor.
Niet zo joviaal doen, Yvonne. Je lijkt me een hele lieve meid, maar dit toontje staat me tegen.quote:
Neequote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 15:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben zo blij dat ik binnenkort een tuintje op mijn buik kan laten groeien.
Nou neequote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij mag juichen hoor. Als je dat wilt.
Tuurlijk wel. Treuren om de dood van een oud mens is zo zinloos. Juich liever vanwege de zaken die deze persoon voor elkaar kreeg.quote:
Niet zeggen, dat lever je een perm ban op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Korte samenvatting voor degenen die het boeit.
Ik dien een klacht in op het feedback forum. Vervolgens word ik aangevallen door diverse users vanwege mijn toon.
Dus de vorm is hier belangrijker dan de inhoud.
Afijn, het een leidt tot het ander. Ik krijg een ban van twee dagen. Yvonne vraagt mij om reacties in topics die al op slot zitten.
Is het dan zo gek dat ik de handdoek in de ring gooi en roep dat ze mijn portie voortaan aan fikkie kunnen geven?
Nee, dit forum is bezig met zijn laatste stuiptrekkingen.
Ik geef het nog een jaar. En dan is het fini.
Je kan ook blij zijn dat je terug bent mogen komen. @GGMM werkt hard en dat dag en nacht tussen de tentamens door, om voor jou hier een plekje te maken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik dien een klacht in op het feedback forum. Vervolgens word ik aangevallen door diverse users vanwege mijn toon.
Afijn, het een leidt tot het ander. Ik krijg een ban van twee dagen. Yvonne vraagt mij om reacties in topics die al op slot zitten.
Is het dan zo gek dat ik de handdoek in de ring gooi en roep dat ze mijn portie voortaan aan fikkie kunnen geven?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:45 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Je kan ook blij zijn dat je terug bent mogen komen. @:ggmm werkt hard en dat dag en nacht tussen de tentamens door, om voor jou hier een plekje te maken.
Degene die het boeit bekijkt jouw PoHi.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Prima toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:54 schreef maily het volgende:
[..]
Degene die het boeit bekijkt jouw PoHi.
Ze heeft geen van gehad hoor. En toen ik, zie haar pohi, vroeg hoe ik kon helpen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:45 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Je kan ook blij zijn dat je terug bent mogen komen. @:ggmm werkt hard en dat dag en nacht tussen de tentamens door, om voor jou hier een plekje te maken.
Oh, wel fijn dat je wilde helpen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze heeft geen van gehad hoor. En toen ik, zie haar pohi, vroeg hoe ik kon helpen.
That's all..
Ik mis @Pendulequote:
quote:
quote:Laatste bezoek 8 uur, 37 minuten geleden.
Ik hoop dat hij nog eens post. Of iets laat weten.quote:
Ik begrijp er geen kut van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Pardon? Kreeg een ban van twee dagen. Vanwege het benoemen van een zekere mod als een blauwgejaste NSB'er. Dus die ban was wel terecht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze heeft geen van gehad hoor. En toen ik, zie haar pohi, vroeg hoe ik kon helpen.
That's all..
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Pardon? Kreeg een ban van twee dagen. Vanwege het benoemen van een zekere mod als een blauwgejaste NSB'er. Dus die ban was wel terecht.![]()
Verder was het wel amusant om die 'grappige' kwinkslagen tussen jou en GGMM te lezen.
Maar dat was dus wel een teken dat dit forum niet meer serieus te nemen valt.
Als de modjes door hun eigen slotjes heen posten maar helemaal niks doen om de klacht op te lossen.
Je zult van mij geen last meer hebben.
Yep. Kreeg net een dm van Joop Klepzeiker. Kan dit dus niet beantwoorden. Lekker geregeld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:49 schreef Pharkus het volgende:
Is dit nog steeds vanwege die dm's niet kunnen beantwoorden?
Vraag gewoon eens vriendelijk dan aan de admins.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Yep. Kreeg net een dm van Joop Klepzeiker. Kan dit dus niet beantwoorden. Lekker geregeld.
Ja dat is wel super vervelend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Yep. Kreeg net een dm van Joop Klepzeiker. Kan dit dus niet beantwoorden. Lekker geregeld.
Ja hallo, ik ben gekke Henkie niet!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag gewoon eens vriendelijk dan aan de admins.
Daar zou ik ook van wakkerliggenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Pardon? Kreeg een ban van twee dagen. Vanwege het benoemen van een zekere mod als een blauwgejaste NSB'er. Dus die ban was wel terecht.![]()
Verder was het wel amusant om die 'grappige' kwinkslagen tussen jou en GGMM te lezen.
Als de modjes door hun eigen slotjes heen posten maar helemaal niks doen om de klacht op te lossen.
Oh dat is me dan serieus ontgaan. Ik zet geen bans.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hallo.quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Oh dat is me dan serieus ontgaan. Ik zet geen bans.
Maar even zo goed wil ik wat zaken uit de doeken doen.. Vroeger, weet je nog wel, die avond in de regen, toen FOK! nog leuk was en users tegen een stootje konden en niet na een prikje, gelijk XR, meteen de AT bezetten en beginnen te gillen dat FOK! aan zijn zwanenzang bezig is, 'zij' alles maar dan ook alles beter weten en beter gedaan zou hebben en dat 644334 topics blijven herhalen, niet die users, maar de tijd van de tubgirl, de prolaps, de gebakken sok, de herinneringen, de FOK!kers die we na meetings en gemiste treinen, door heel Nederland weer thuisbrachten. Die tijd dus ongeveer.
Toen deden we aan topic voetbal, en idd met z'n allen door slotjes heen posten, en kleurtjes geven en tags, toen hè, was er geen een user, die daar over zou zeikzaniken, klagen om te klagen, oude zure mutsen geur verspreidende, kutwijven gewaardeerde users die het in z'n harses zou halen om erover te miepen.
Nu helaas wel..
Inb4 ik schat 2 of 3
Ik ben zo dol op cryptogrammen.
En verdekte opmerkingen die zo verdekt niet zijn natuurlijk.
Cheer up.
It ain't over till the fat lady sings.
Het is FOK! Verder is je post correct.quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Hallo.
Ik ben de grote Fok!-Mongool.
Helemaal met je eens hoor. En ik ben niet een van die zure mutsen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Oh dat is me dan serieus ontgaan. Ik zet geen bans.
Maar even zo goed wil ik wat zaken uit de doeken doen.. Vroeger, weet je nog wel, die avond in de regen, toen FOK! nog leuk was en users tegen een stootje konden en niet na een prikje, gelijk XR, meteen de AT bezetten en beginnen te gillen dat FOK! aan zijn zwanenzang bezig is, 'zij' alles maar dan ook alles beter weten en beter gedaan zou hebben en dat 644334 topics blijven herhalen, niet die users, maar de tijd van de tubgirl, de prolaps, de gebakken sok, de herinneringen, de FOK!kers die we na meetings en gemiste treinen, door heel Nederland weer thuisbrachten. Die tijd dus ongeveer.
Toen deden we aan topic voetbal, en idd met z'n allen door slotjes heen posten, en kleurtjes geven en tags, toen hè, was er geen een user, die daar over zou zeikzaniken, klagen om te klagen, oude zure mutsen geur verspreidende, kutwijven gewaardeerde users die het in z'n harses zou halen om erover te miepen.
Nu helaas wel..
Inb4 ik schat 2 of 3
Ik ben zo dol op cryptogrammen.
En verdekte opmerkingen die zo verdekt niet zijn natuurlijk.
Cheer up.
It ain't over till the fat lady sings.
Jawel hoor. Overkomt mij ook wel eens dat ik een bericht dubbel quoten. Ligt niet aan jou (of mij) maar aan de techniek van fok.quote:
Ach weet je wat, ik haal 'm eraf.quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Helemaal met je eens hoor. En ik ben niet een van die zure mutsen.
Maar is het niet zo dat priveberichten niet besproken mogen worden op het forum?
Waarom deze optie bij mij uitschakelen als ik nog steeds berichten kan ontvangen en lezen maar niet kan beantwoorden.
Doe het dan goed.
En ik weet dat die ban niet van jou kwam.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:13 schreef yvonne het volgende:
Ik kan wel mooie liedjes zoeken.
Bekijk deze YouTube-video
Whut?quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat dat lief schattig oud vrouwtje eens met rust
Fijne avond nog ik ga ook slapenquote:Op zondag 9 augustus 2026 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat het weer opgelost is en ik ga fijn nog een serietje kijken.
Fijne avond nog mensen.
Je bent toch lief en schattigquote:
Nope. TS was nuchter. Helaas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:35 schreef MultiBanaan het volgende:
TS heeft weer met een slok op zitten rageposten
Zo. Ik heb mijn goede daad ook weer gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat dat lief schattig oud vrouwtje eens met rust
En ik zou dit topic willen eindigen met een vrolijke noot.quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik deze zo onwijs mooi vind, deel ik deze met je.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach weet je wat, ik haal 'm eraf.
Dat is ook ouderwets geregeld, beetje : haha, je hebt wel een ban en je kunt lekker zien van wie maar je kunt het niet openen gnagna.
welke serie Yvonne?quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat het weer opgelost is en ik ga fijn nog een serietje kijken.
Fijne avond nog mensen.
Wel de beste manier.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben gekke Henkie niet!
The killings at Parish Station.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |