quote:
Op zaterdag 8 augustus 2026 11:03 schreef Lenny77 het volgende:Puur jeugdsentiment.. Australië
Daar waar mijn liefde voor het land als klein Lennytje is ontstaan
Nou die film was gisteren op tv (ja ik kijk tv want ik ben oud

) dus ik mij lekker neergeploft, chipje erbij en cola en genieten maar op een zeldzame vrije avond!
Maar welke g*dverdommese complete mongool heeft besloten dat de 2 vaginacheck scènes eruit geknipt moesten worden??

De travo in de bar en de oudere mevrouw? Weg!!
Oh en weet je wat ook weg geknipt was? Waar hij aan Gus de limo chauffeur vraagt van welke stam hij is want hij is toch zwart?
Niks mag nog.. een brave film uit de jaren stillekes begot...
Heb in stil protest en mijn hoofd nee schuddend maar verder gekeken..
De wereld zoals m was is niet meer

Hoe denk je dat ik me voel in deze 'Brave new world'? Nou zo dus: :
'(
De mongool waar jij naar verwijst zal ongetwijfeld een kloon van Andre Rouvoet zijn. Een gereformeerde flapdrol van de bovenste plank. Staat al een tijd lang bekend als de 'Minister van schaamhaar'.
https://www.vrijspreker.nl/wp/2008/11/minister-van-schaamhaar/quote:
Natuurlijk had de minister kunnen zeggen dat het hier een vergissing betrof, maar de gelovige Rouvoet hield vol dat het echt van belang was dat schaamhaarregistratie nuttig kon zijn.
Om een lang verhaal kort te houden: sex is vies, racisme is fout, maar geweld is normaal.
Mijn toegift; allerlei leuke en populaire Australische series.
Brokenwood mysteries. Leuke detectiveserie met louter sympathieke hoofdrolspelers. Uitgezonderd dan die vrouwelijke coroner dan. Ik vind haar bloedirritant en heel eng.
Bekijk deze YouTube-videoSkippy. Grappige serie. Een kangoeroe speelde de hoofdrol Verder weet ik er niet zoveel meer van.
Bekijk deze YouTube-videoMy life is murder. Een min of meer femistische versie van Australische detectivers.
Hele leuke serie met een stronteigenwijze leading lady.
Bekijk deze YouTube-videoThe flying doctors. Een immens populaire serie van weleer.
Alles in een. Drama, misdaad, romantiek, geschiedenis, angst enz.
Bekijk deze YouTube-videoTot slot een van de mooiste liefdesdrama's van Australië. De Doornvogels. (Thornbirds)
Zo mooi. Ik heb het boek. Niet de serie. Maar toch raad ik je deze serie aan.
Bekijk deze YouTube-videoOver Crocodile Dundee: helemaal met jou eens, maar daarom koop ik alle films en series die ik ongecensureerd wil zien.
Televisie heeft niet voor niks die kijkwijzer in het leven geroepen. Zo dom, want de huidige jeugd kijkt nauwelijks tv, ze gaan liever helemaal los op gewelddadige sites.
Ik ben zo blij dat ik binnenkort een tuintje op mijn buik kan laten groeien.
Ik prijs me gelukkig dat ik de mooiste en beste jaren van deze mensheid heb mogen meemaken.
Speciaal voor jou:
Bekijk deze YouTube-video