Helemaal met je eens hoor. En ik ben niet een van die zure mutsen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Oh dat is me dan serieus ontgaan. Ik zet geen bans.
Maar even zo goed wil ik wat zaken uit de doeken doen.. Vroeger, weet je nog wel, die avond in de regen, toen FOK! nog leuk was en users tegen een stootje konden en niet na een prikje, gelijk XR, meteen de AT bezetten en beginnen te gillen dat FOK! aan zijn zwanenzang bezig is, 'zij' alles maar dan ook alles beter weten en beter gedaan zou hebben en dat 644334 topics blijven herhalen, niet die users, maar de tijd van de tubgirl, de prolaps, de gebakken sok, de herinneringen, de FOK!kers die we na meetings en gemiste treinen, door heel Nederland weer thuisbrachten. Die tijd dus ongeveer.
Toen deden we aan topic voetbal, en idd met z'n allen door slotjes heen posten, en kleurtjes geven en tags, toen hè, was er geen een user, die daar over zou zeikzaniken, klagen om te klagen, oude zure mutsen geur verspreidende, kutwijven gewaardeerde users die het in z'n harses zou halen om erover te miepen.
Nu helaas wel..
Inb4 ik schat 2 of 3
Ik ben zo dol op cryptogrammen.
En verdekte opmerkingen die zo verdekt niet zijn natuurlijk.
Cheer up.
It ain't over till the fat lady sings.
Jawel hoor. Overkomt mij ook wel eens dat ik een bericht dubbel quoten. Ligt niet aan jou (of mij) maar aan de techniek van fok.quote:
Ach weet je wat, ik haal 'm eraf.quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Helemaal met je eens hoor. En ik ben niet een van die zure mutsen.
Maar is het niet zo dat priveberichten niet besproken mogen worden op het forum?
Waarom deze optie bij mij uitschakelen als ik nog steeds berichten kan ontvangen en lezen maar niet kan beantwoorden.
Doe het dan goed.
En ik weet dat die ban niet van jou kwam.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:13 schreef yvonne het volgende:
Ik kan wel mooie liedjes zoeken.
Bekijk deze YouTube-video
Whut?quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat dat lief schattig oud vrouwtje eens met rust
Fijne avond nog ik ga ook slapenquote:Op zondag 9 augustus 2026 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat het weer opgelost is en ik ga fijn nog een serietje kijken.
Fijne avond nog mensen.
Je bent toch lief en schattigquote:
Nope. TS was nuchter. Helaas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:35 schreef MultiBanaan het volgende:
TS heeft weer met een slok op zitten rageposten
Zo. Ik heb mijn goede daad ook weer gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat dat lief schattig oud vrouwtje eens met rust
En ik zou dit topic willen eindigen met een vrolijke noot.quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik deze zo onwijs mooi vind, deel ik deze met je.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach weet je wat, ik haal 'm eraf.
Dat is ook ouderwets geregeld, beetje : haha, je hebt wel een ban en je kunt lekker zien van wie maar je kunt het niet openen gnagna.
welke serie Yvonne?quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat het weer opgelost is en ik ga fijn nog een serietje kijken.
Fijne avond nog mensen.
Wel de beste manier.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben gekke Henkie niet!
The killings at Parish Station.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |