Is alleen strafbaar binnen de bebouwde komquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 01:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan er een bekeuring voor krijgen.
Maar dieren plassen toch ook in het wild. Denk aan wolven, vossen, herten, katten enzo
Waarom mag ik als mens niet even in de bosjes totaal uit het zicht niet mijn urine kwijt en andere dieren wel?
Wat is het verschil. okay, ik snap wel dat je het niet tegen een muur moet doen ergens in het stadscentrum waar 450 voorbijgangers passeren. Maar ergens in de bosjes zou het moeten kunnen zonder bekeuring vind ik.
Dat is niet 100% waar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:30 schreef incel het volgende:
Wildplassen mag buiten de bebouwde kom gewoon. En binnen de bebouwde kom wordt het gewoon gedoogd als je het in de bosjes doet in plaats van tegen een muur of iemands deur.
Staat letterlijk dat het vaak zolang je niet tegen iemands deur pist of je leuter laat zien aan een kleuter zal t wel loslopenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:38 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Dat is niet 100% waar.
https://www.politie.nl/in(...)te-staat-ervoor.html
Terechte klacht, van de beste mod van heel FOK! forum.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja dat je niet mag wildplassen vind ik een van de meest idiote regels die er is. Buiten de bebouwde kom zou dat gewoon moeten mogen.
Guitige jochie die rende al pissende, maar volgens mij wilde hij gewoon graag zijn leuter laten zien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 01:47 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik sta altijd stil als ik plas. Wild plassen lijkt me niks.
Dieren moorden, roven, en verkrachten er op los. Moeder Natuur vindt het allemaal best.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 01:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar dieren plassen toch ook in het wild. Denk aan wolven, vossen, herten, katten enzo
Waarom mag ik als mens niet even in de bosjes totaal uit het zicht niet mijn urine kwijt en andere dieren wel?
Wat is het verschil. okay, ik snap wel dat je het niet tegen een muur moet doen ergens in het stadscentrum waar 450 voorbijgangers passeren. Maar ergens in de bosjes zou het moeten kunnen zonder bekeuring vind ik.
Kan nog wel bestraft worden als je buiten de bebouwde kom zichtbaar voor passanten de laatste druppels van je lul af helicoptert.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 08:48 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Is alleen strafbaar binnen de bebouwde kom
Vannacht werd je ook wild toen ik op je plaste.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:11 schreef Hetekip het volgende:
Vandaag wildgeplast dankzij dit meesterlijke topic.
Dat is altijd hemels, om jouw heilige nectar te mogen drinkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:35 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Vannacht werd je ook wild toen ik op je plaste.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België is wildplassen ook verboden buiten de bebouwde kom. En dat was mijn klacht eigenlijk
Pfff je mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Kan nog wel bestraft worden als je buiten de bebouwde kom zichtbaar voor passanten de laatste druppels van je lul af helicoptert.
In Nederland ook, helaas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België is wildplassen ook verboden buiten de bebouwde kom. En dat was mijn klacht eigenlijk
Ik heb gisteren keurig door je brievenbus gezeken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 01:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je moeder kreeg ook een ladingquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik heb gisteren keurig door je brievenbus gezeken.
Ik zou eigenlijk een al een paar ¤ 100.000 armer moeten zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
...Want wildplassen in een bosje waar niemand je ziet laat vermoorde, beroofde en verkrachte personen achter?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 15:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dieren moorden, roven, en verkrachten er op los. Moeder Natuur vindt het allemaal best.
De mens denkt het weer beter te weten. En waarom eigenlijk? Gezien het resultaat van de laatste maanden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |