Wat is jouw waarde dan met je krentenkop? Ze verdient haar eigen geld. Dus mannen hebben ze al helemaal niet meer nodig zoals in het wild. Enige wat je kan doen is grappig zijn en gezelschap. :’)quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Alle mannelijke dieren die eeuwenoude rituelen en kenmerken hebben ontwikkeld om de concurrentie aan te gaan met andere mannetjes willen wel een woord met je wisselen over hoe seks gratis zou zijn.
Net als bij dieren zal je je waarde, wat jij toe te voegen hebt, moeten bewijzen aan "het vrouwtje" anders krijg je gewoon helemaal niets.
Deal with it.
Als je de waarheid zegt krijg je nog wat je wil. 🤮quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:40 schreef Dikkepaap het volgende:
Gewoon pakken wat je pakken kan maat.
Ik ben hier niet degene die klaagt over vrouwen en eist dat ze seks met me moeten hebben omdat het in de natuur ook zo zou werkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:04 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat is jouw waarde dan met je krentenkop? Ze verdient haar eigen geld. Dus mannen hebben ze al helemaal niet meer nodig zoals in het wild. Enige wat je kan doen is grappig zijn en gezelschap. :’)
Bos en Lommer een dure wijk noemen! 🤣quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:24 schreef Atak het volgende:
Seks moet gratis zijn. Waarom moet ik betalen wat voor dieren gratis is. Ik vind dat geld niet als een service verhandeld moet worden door vrouwen.
Neem ik zo’n chickie mee naar huis. Ziet ze dat ik in een dure wijk woon en gaat ze gelijk hard to get spelen. Ja “ik wil het langzaam aan doen”, om niet over te komen als een slet.
Deze vrouwen denken dan dat ik meer respect voor ze heb. Maar ik heb haar in de nachtclub leren kennen dus sowieso dat ze op de eerste date neukt maar tegen mij zegt ze NA je vakantie in Barcelona kunnen we het doen.
Dit is niet hoe je respect van een man krijgt. Eén andere man mag op de eerste date. En ik moet na de derde date. Waarom moet ik meer tijd investeren voor dezelfde service? Denken vrouwen dat we dom zijn of zo.
TS als ie om sex vraagt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:04 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat is jouw waarde dan met je krentenkop? Ze verdient haar eigen geld. Dus mannen hebben ze al helemaal niet meer nodig zoals in het wild. Enige wat je kan doen is grappig zijn en gezelschap. :’)
Je denkt dat seks een handelsmiddel is. En zo denken sommigen ook. Maar daar ben ik het dus niet mee eens. Het is gewoon voor de leuk. Niet alle seks is om babies te maken zoals in de natuur.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier niet degene die klaagt over vrouwen en eist dat ze seks met me moeten hebben omdat het in de natuur ook zo zou werken.
Wat mijn waarde is moet je vragen aan de vrouwen waar ik mee ben of geweest ben.
Je hoeft niet in te vullen hoe ik over seks zou denken hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:03 schreef Atak het volgende:
[..]
Je denkt dat seks een handelsmiddel is. En zo denken sommigen ook. Maar daar ben ik het dus niet mee eens. Het is gewoon voor de leuk. Niet alle seks is om babies te maken zoals in de natuur.
Ja dat je niet mag wildplassen vind ik een van de meest idiote regels die er is. Buiten de bebouwde kom zou dat gewoon moeten mogen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:00 schreef Cockwhale het volgende:
Het is net een beetje als geld moeten betalen om te mogen pissen. Het is gvd natuur, dus een recht, ja!!!~`!
Lastig hè? Vrouwen die baas zijn over eigen lichaam.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:24 schreef Atak het volgende:
Seks moet gratis zijn. Waarom moet ik betalen wat voor dieren gratis is. Ik vind dat geld niet als een service verhandeld moet worden door vrouwen.
Neem ik zo’n chickie mee naar huis. Ziet ze dat ik in een dure wijk woon en gaat ze gelijk hard to get spelen. Ja “ik wil het langzaam aan doen”, om niet over te komen als een slet.
Deze vrouwen denken dan dat ik meer respect voor ze heb. Maar ik heb haar in de nachtclub leren kennen dus sowieso dat ze op de eerste date neukt maar tegen mij zegt ze NA je vakantie in Barcelona kunnen we het doen.
Dit is niet hoe je respect van een man krijgt. Eén andere man mag op de eerste date. En ik moet na de derde date. Waarom moet ik meer tijd investeren voor dezelfde service? Denken vrouwen dat we dom zijn of zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |