Ik vond hem serieus meer op iets anders lijken dan op een heuse professor en wetenschapper.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:39 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Nou ehh, niets dan goeds over de doden dan maar.
Ik laat het vingerwijzen wel aan andere over en dat gaan heel veel vingertjes over en weer worden.
Benieuwd wie hier de schuld van gaat krijgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Nog meer koloniaal bloedvergieten.
Onzin natuurlijk, dit specimen poogde een hele samenleving te polariseren en op te blazen met een verzonnen verhaal over een varkenskop.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:51 schreef LXIV het volgende:
Deze man heeft weinig fout gedaan. Het is de hele dei cultuur die dit allemaal gefaciliteerd heeft.
Als ik met een totaal ongeloofwaardig verhaal naar de uni ga en zij maken mij professor, wie is er dan fout op de eerste plaats?
Mwah is dat zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:51 schreef LXIV het volgende:
Deze man heeft weinig fout gedaan. Het is de hele dei cultuur die dit allemaal gefaciliteerd heeft.
Als ik met een totaal ongeloofwaardig verhaal naar de uni ga en zij maken mij professor, wie is er dan fout op de eerste plaats?
Hij had een goede acteur kunnen worden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond hem serieus meer op iets anders lijken dan op een heuse professor en wetenschapper.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:46 schreef kwiwi het volgende:
Triest. Maar dan vraag je je toch af of er nog meer leugens zijn waarvan hij wist dat ze nu boven water zouden gaan komen.
Chimpansees staan heir ook bekend om.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Net als met communisme eet woke uiteindelijk de eigen volgelingen
Maar hoe denkt dit figuur met zijn leugens weg te komen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:51 schreef LXIV het volgende:
Filtert wel prima de zwakkelingen uit de genenpool.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:38 schreef havanagila het volgende:
Linkse en rechtse bubbeltjes waardoor zaken als dit plaatsvinden..
Greta thunberg, Andrew Tate, bij1, MAGA, bedankt he sneeuwvlokjes.
Precies. Men moet zich niet blindstaren op één individu, maar zich ook richten op de academische cultuur als geheel, want deze man zal zeker niet de enige zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:51 schreef LXIV het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |